Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko amk ssa oikeus nähdä hylätyn (tai hyväksytyn) tentin tehtäväkohtaiset pisteet ja oikeat vastaukset?

Vierailija
14.01.2025 |

En nyt äkkiseltään löytänyt vastausta netistä joten tietääkö joku? Meillä opettaja meinasi järjestää uusinnat niin ettei voi nähdä sitä hylättyä tenttiä ja sitä että mikä siellä niin väärin meni? 

Itse olen lukiossa tottunut siihen että aina sai nähdä tekemänsä kokeen ja pisteet kun se oli tarkistettu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla läsnä oppitunneilla kun lehtori käy kokeen läpi.

Vierailija
2/4 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan yliopistossa ja ainakin meillä opiskelijalla on oikeus tutustua tenttinsä arvosteluun ja kuulla arvosteluperusteet. Mutta varsinaisesti oikeita vastauksia opettajan ei tarvitse kertoa, jos hän pystyy kuvaamaan arvosteluperusteet muuten. Opettaja voi esim. kertoa: "Et ole kuvannut tarpeeksi monipuolisesti X:n ja Y:n eroja", mutta hänen ei tarvitse itse luetella opiskelijalle niitä eroja, jotka olisi vaadittu täysiin pisteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla läsnä oppitunneilla kun lehtori käy kokeen läpi.

Ei meillä monimuotokoulutuksesssa ole järjestetty kertaakaaan tällaista 2v aikana :o Ap

Vierailija
4/4 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 täydentää vielä, että yliopistossani on sääntökokoelma, taitaa olla nimeltään Opiskelua koskevat säännöt tai jotain vastaavaa. Siellä on määräys mahdollisuudesta tutustua tentin arvosteluun. Todennäköisesti ap:n amkissa on myös jotkut vastaavat säännöt, jotka löytyvät ko. amkin nettisivuilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän