Mustasukkainen vaimo
Vaimoni on aivan turhasta mustasukkainen. En ole häntä pettänyt, viestitellyt olen yhden naisen kanssa kyllä. Kaikenlaista. Vaimo jotenki sen näki. Tuon jälkeen ei oikein ole rentouttavaa seksiä hänen taholtaan ollut. Epäilee jotain melkein koko ajan... Ei millään usko etten häntä petä. Joillain sivuilla kyllä käyn
Kommentit (25)
Jos jokin ei käynyt ilmi, missä tahansa käynkin, vaimo on esiliina. Seksiä ei ole, koska olen miessika. Olen melkolailla ottanut vaan etäisyyttä ja vietän aikaa tietokoneella. Helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin mustasukkainen mies. Pilasin omaa ja varsinkin kumppanin elämää.
En voi omistaa ketään, oli ajatus, joka herätti. Olemme täällä vain kerran. Mikä olen viemään toiselta mitään?
Puoliso ei anna minun mennä mihinkään, mutta hänen menonsa eivät kiinnosta, kunhan ei tuo tauteja kotiin. Eipä meillä ole seksiäkään. Tai minulla. Emansipaatio toimii. Silti rakastan vaimoani ja en ole vätys. En vaan jaksa naisten pelejä.
Onpas ikävä tilanne
En nyt oikein päässy jyvällä tuosta. Mutta ekan jutun mies on kyllä vaimonsa epäluottamuksen ansainnut! Viestittely ja epämääräisillä sivuilla käynti aina vaan on inhottavaa! Pitkäpinnainen vaimo on kyllä... Mitäs joku vastaavaa tehnyt mies sanot tuollaiseen touhuun?
Anni60
Pitäähän sitä jotain iloa olla elämässä! Vaimon kanssa en kiihotu tarpeeksi, vieras ääni tai vieras kirjoittelija, kiihottavat kuvat netissä... Onko se nyt niin paha? Jos lisää mieskuntoa
Mustasukkaisuus on kaikkien piirteenä kaikissa persoonallisuushäiriöissä. Merkittävää tuossa on, että epäilevä henkilö on epäilevä, koska on itse epärehellinen.
En ole itse ollut ikinä mustasukkainen enkä ole pettänyt, mutta vuosi sitten aloin epäillä vaimoa. Muutama kuukausi meni erittäin huonoissa fiiliksissä, sitten murtauduin hänen kännykälleen, ja pettämiskuvio selvisi. Päätettiin avata suhde, kun ajattelin josko vielä tilanne korjaantuu ja kun on lapset kotona. Nyt on aika rauhallista, mutta seksiä on vähän. Minulla on ihana tyttöystävä, jonka kanssa on taivaallista seksiä, ja oikeastaan olisin mieluummin hänen kanssaan, ja hän ehkä haluaisi erota miehestään. Viestitellään n. 5 viestiä päivässä. Mutten haluaisi rikkoa perhettäni. Vituttaa elämäntilanne aika tavalla.
Avatkaa suhde ja ryhtykää polyamorisiksi. Kaikki ongelmat ratkeavat sillä.