Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmannin palautus ajasta... Nopeaa vastausta kaipailen!

01.03.2007 |

Tietääkö kukaan, kuinka pitkä palautus aika Stockmannilla on? Ostin 15.2 lasten Reiman puvun sieltä. Nyt houkuttaiskin tuo kanta-asiakas tarjous. Haluaisin palauttaa tuon toisen puvun sinne, mutta nyt on kulunut 14 päivää siitä, kun ostin ne. Saankohan vielä palauttaa ne takaisin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus on myyjä sanonut, ettei se ihan niin tarkkaa ole.

Vierailija
2/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla voi olla vielä mahdollisuus palauttaa puku! Lähdenkin kohta asioille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalistihan palautusaika on vain etäkaupassa (postimyyynti, nettikaupat) ja joissakin kaupoissa on lappu seinällä asiasta erikseen tiedottamassa ja on jotain rajoituksia kuten tarjoustuotteet ja alusasut. Stokkalla en koskaan ole huomannut tätä palautusaikajuttua.

Tietääkö joku varmasti ?

Vierailija
4/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautusaika on 14 vrk, eli 15. päivä ostetut voi palauttaa vielä tänään, mutta tosiaan Stokkalla tuskin on " päivän päälle" . Palauttelen aika usein esim. ale löytöjä ja hullujen päivien juttuja jotka on pakko ostaa heti kun näkee, kokeilen ja harkitsen sitten kotona. Yleensä mulla on kuitti, mutta ilman kuittiakin on onnistunut. (Kuriositeettina esim. Onlyn palautusaika on 30 päivää, mikä on tosi mielestäni pitkä! Useimmilla liikkeillä on 7 tai 14 vrk.)

Vierailija
5/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On palautusoikeus, saa tuotteita kotiin sovitettavaksi jne. Itse olen ottanut sovitettavaksi lasten ulko- ja sadevaatteita ja mattoja. Sitten vaan palauttaa, mitä ei osta. Kantiskortin saa heti mukaansa, väliaikaisen siis, joten käteiskortti kannattaa hankkia, jos vähänkään Stockalla asioi.

Vierailija
6/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskee kaikkia, nuo kotiin sovituksen yms. on erikseen. Stokkan kuiteissa ei mainita palautusoikeutta, vaikka se tosiaan on.