Juice Leskinen meinasi joutua vankilaan tekaistujen huumesyytösten takia
Ammattirikolliset lavastivat Juicen huumeiden ostajaksi ja oli lähellä, ettei hän joutunut vankilaan. Huumerikoksista voi joutua vankilaan pelkkien huhujen takia. Viime hetkellä ammattirikolliset tunnustuvat, että juttu oli tekaistu. He eivät halunneet syytöntä vankilaan.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut pilvee , pilvee , pilvee .
Ei ollut eduskunnassakaan niin mistä me saadaan pilvee?
Ei oo pilvee, pilvee, pilvee....
On ne ammattirikolliset lojaaleja. Kerrassaan hieno ammattikunta.
Epäillyllä oli sama nimi ja poliisit innoissaan vuoti tiedon medialle. Juice teki pilveen kappaleen aikanaan Popedalle, sattuneesta syystä. Levytti sitten itse ja hitti tuli.
oli meillä todella hyvä oikeuskäytäntö ennen EU:ta!
Vierailija kirjoitti:
Epäillyllä oli sama nimi ja poliisit innoissaan vuoti tiedon medialle. Juice teki pilveen kappaleen aikanaan Popedalle, sattuneesta syystä. Levytti sitten itse ja hitti tuli.
Ei taida pitää paikkaansa. Popeda julkaisi ensimmäisen singlensä 1978. Samana vuonna Juice itse levytti tuon laulun Tauko I-levylleen.. Ei mahtanut edes tuntea Popedan jäseniä tuohon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida pitää paikkaansa. Popeda julkaisi ensimmäisen singlensä 1978. Samana vuonna Juice itse levytti tuon laulun Tauko I-levylleen.. Ei mahtanut edes tuntea Popedan jäseniä tuohon aikaan.
Ei varmasti tuntenut Patea vielä tuolloin. Ei kai ne mitään frendejä muutenkaan olleet.
Ei se ollut pilvee , pilvee , pilvee .