Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko lähenee loppuaan:)

01.03.2007 |

Kohta se on taas viikonloppu, nopeasti menevät nämä viikot. Hg:sta oli puhetta, minulla se oli 127 neuvolassa 5.2. mitattuna, mutta luulen, että alkaa laskemaan jossain vaiheessa -tai on varmaan jo laskenutkin. Ikinä minulla ei nimittäin missään tilanteessa ole hg ollut yli 130, joten raskauden myötä ymmärtääkseni se laskee vielä entisestään.

Paljon oli tullut iloisia ultra-uutisia, hyvä näin! :) Itsellä np-ultra vasta viikon päästä, mutta rauhallisin mielin tuon yksityisen käynnin jälkeen odotellaan. Tuli jo toissa päivänä sorruttua ensimmäisiin vauvan vaatteisiin. Kävin kummipojalle etsimässä synttärilahjaa (löysin kyllä senkin;)), ja matkaan tarttui ihanat pienet sukat. Niitä sitten kotona ihailin ja ihmettelin, että kun ne ovat niin pienet ja kuitenkin vauvalle isot, kun syntyy... Muuta en ole vielä sortunut ostamaan, varmaan sitten ehkä, kun on myöhäisempi ultra ja sukupuolen saa (ehkä) tietää, niin on helpompi ostella.

Kovasti oon viime aikoina pohdiskellut työpaikalla kertomista... Alkaa maha nimittäin sen verran " pallo" olla, että ainakin istualtaan tuntuu näkyvän. Minulla on nimittäin sijaisuus, joka kestää vuoden loppuun, joten täytyy varmaan miettiä noiden kesälomien kanssa ja jossain vaiheessa uutta työntekijää alkaa hakemaan. Homma on kuitenkin sellainen, että perehdyttämisessä menee aikaa. Ehkä siinä kertomisessa jännittää eniten se, että itselle tulee sellainen olo, että " on pettänyt heidät" . Tärppäsi nimittäin liki samantien töiden aloittamisen kanssa tämä lapsen yrittäminen -ja juuri valmistuneena jouduin osittainkin ehkä " puhumaan ympäri" , jotta minut tehtävään valittaisiin muiden pitkään samaa työtä tehneiden joukosta. no, mutta kyllähän ne työnantajatkin hyvin usein ajattelee vain itseään, joten miksei sitten työntekijöilläkin olisi se oikeus.. Tulipa nyt valitusta, anteeksi tuosta, piti päästä vähän jakamaan:)

Hyvää viikonlopun odotusta!

Poklo ja papu 11+1

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mennä tuonne syyskuun sissien pinoon. En tiiä miten näin sähläsin, todellakin jo viikonlopun tarpeessa...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla