Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 50v liian vanha äidiksi?

Vierailija
13.01.2025 |

Minulla jo kolme aikuista lasta. Ja sterilisaatio tehty 20 v sitten. Uudella mies ystävällä ei ole lapsia ja hän on minua 15 v nuorempi. Onko ihan mahdoton ajatus, että voisi vielä saada lapsen? Tuskin tekevät hoitoja enää minun ikäiselle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme nykyaikaa, ja jos sinulla on itseluottamusta, voit kokeilla sitä.

Mutta ajattele sitä, että kun lapsesi on 20-vuotias, sinä olet 71-vuotias.

Jos hän haluaa perustaa perheen 30-vuotiaana, olet 81-vuotias ja ehkä hoidon tarpeessa. 

Vierailija
22/26 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla jo liian vanha ikä, ikävä kyllä. Hyvin, hyvin epätodennäköistä, että tulisit luonnollisella tavalla raskaaksi. Ja hoitoja eivät tosiaan taida Suomessa antaa ikäisillesi. Kyllähän Antti Lindtmanin vaimo synnytti, oliko se 54v, ja mennä porskuttavat mukavasti nuoremman miehen kanssa. Eli voi se olla mahdollista (hoidoilla) ja toimivaakin, mutta ei kovin todennäköistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v naisen kohdalla on sama jos sterilisaatio on tehty vai ei. Hedelmällisyys on mennyttä joka tapauksessa. 

Ulkomailla voi saada hoitoja luovutetulla munasolulla ja oman miehen siittiöillä. Suomessa hoidot loppuu kun täyttää 47v.

Vierailija
24/26 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla alkaa vaihdevuodet ihan justiinsa. Miten jaksaisit vauvaa hoitaa kun vahdevuodet jyllää? Odota lapsenlapsia mieluummin.

Vierailija
25/26 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50v on valitettavasti jo liian vanha. Jossain Intiassa tehdään alkionsiirtoja mummoikäisillekin, kun perheet haluavat perillisen ja on varaa maksaa. Mutta ei se kyllä ole eettistä toimintaa.

Joo joo, mutta ovatko ne Intian mummot steriloituja?

Eihän sillä mitään väliä ole, ovatko vai eivät, kun käytetään alkionsiirtoa. Munasolu otetaan joltain nuoremmalta naiselta.

Vierailija
26/26 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes harkita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi