Vakipano haluaisi, että laitan välillä kovan meikin. Mua jotenkin ärsyttää tuo
Mä harvemmin meikkaan arkena. Meikkaan vain baariin ja juhliin. Enkä silloinkaan mitenkään todella erottuvasti. On toki luomiväriä yms., mutta huulissa yleensä vain huulirasva tai hennon värinen huulikiilto. Ei ole mun juttu meikata näyttävästi enkä oikein edes osaa sellaista. En osaa tehdä mitää hienoja rajauksia silmiin ja koska mulla on raskaat silmäluomet, niin nekin pitäisi osata tehdä oikein niin ne edes näkyy johonkin.
En oikein edes tiedä mitä mies tarkoittaa kovalla meikillä. Itsellä tulee lähinnä mieleen joku huorahtava meikki ja sen vuoksi mua ärsyttää. Pitäisi varmaan kysyä, että mitä tarkalleen ottaen tuolla tarkoittaa.
Kommentit (33)
Se tarkoittaa just sitä paksua kerrosta meikkiä. Niin sanottuja fog-silmämeikkiä, jossa on mustat rajaukset mustaruskeaa tai harmaata luomiväriä häivyttäen ulkospäin, tummia kulmakarvoja ja kirkkaan punaista huulipunaa. Rajaukset voi tehdä myös mustalla luomivärillä, jolloin ihan pikku virheet eivät näy. Miksi et voisi kerran pari mielyttää vakkariasi? Ehkä innostut jatkamaan meikkikokeilujasi...Ota tuo leikkinä, älä niin vakavasti.
Nainen46
Jokaisella on oikeus esittää fantasiansa ja toiveensa, kunhan ne eivät ole laittomia. Ei sun ole pakko meikata.
Ihme juttu että naisia ärsyttää miesten toiveet. En ymmärrä.
Kuten joku toisessa keskustelussa taisi sanoa, että jos naista kiihottaisi että mies pitäisi kumisaappaita, niin laittaisi sellaiset heti, vaikka ei niin oma juttu olisikaan.
Olen myös pyytänyt tai ehdottanut, että jos naiseni voisi joskus laittaa vähän vahvemmat meikit. Mutta ei puhettakaan että laittaisi. Lähinnä siitä suututaan että mikä nykyisissä on vikana ja eikö osaa meikata. Silloin kyllä onnistuu meikata vähän vahvemmin kun lähtee jonnekin viihteelle.
Mun vaimo taas haluaisi meikata minut, laittaa peruukin ja pukea naisten vaatteisiin. Sen jälkeen haluaisi panna sträppärillä. En ole vielä suostunut mutta harkitsen.
Naiset eivät missään nimessä tee mitään mistä mies pitäisi.
Nykyään mulla on toinen hoito, joka meikkaa, jos haluan.
Ei nussiessa tarvitse naamaa maalata! Jos ei seiso, niin olkaa panematta! Naisen pitäis värkätä tunti itseään panokuntoon, että luuseri voi minuutin touhuta ja heittäytyä selälleen!
Mitä väliä sillä on, mitä joku pano haluaa? Ei teillä ole parisuhdetta, jossa pitäisi ottaa toinen huomioon.
Näin naisena tulee mieleen että nuo vahvat meikit ja roisit seksiasut voi liittyä naisen esineellistämiseen eli mies haluaa tehdä naisesta persoonattoman seksilelun koska aito inhimillinen nainen on pelottava. Seksinuken tai prostituoidun tunteista, persoonasta ja tarpeista ei tarvitse välittää ja voi keskittyä vain omaan nautintoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Joker meikki
Minua kyllä kuumentaa varsin paljon leffahahmo Harley Quinn.
Miehet ovat visuaalisia olentoja, saavat siis nautintoa visuaalisuuden kautta, siihen se meikkauskin kaiketi siis viittaa. Minun mielestä on kiva meikata ja näyttää hyvältä ja mieskin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo taas haluaisi meikata minut, laittaa peruukin ja pukea naisten vaatteisiin. Sen jälkeen haluaisi panna sträppärillä. En ole vielä suostunut mutta harkitsen.
MC NikkeT tiesi tämän: Jos haluu saada, on pakko antaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena tulee mieleen että nuo vahvat meikit ja roisit seksiasut voi liittyä naisen esineellistämiseen eli mies haluaa tehdä naisesta persoonattoman seksilelun koska aito inhimillinen nainen on pelottava. Seksinuken tai prostituoidun tunteista, persoonasta ja tarpeista ei tarvitse välittää ja voi keskittyä vain omaan nautintoonsa.
Mitä hittoa? Nykynaiset esineellistävät itseään enemmän kuin koskaan. Miksi peittävät inhimillisyytensä ja tekevät itsestään sellaisen jonka tunteista ja tarpeista ei tarvitse välittää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Nykynaiset esineellistävät itseään enemmän kuin koskaan. Miksi peittävät inhimillisyytensä ja tekevät itsestään sellaisen jonka tunteista ja tarpeista ei tarvitse välittää??
Parisuhteessa nainen ei tee enää mitään, mistä mies nauttisi.
Minustakin on ihmeellistä että monille naisille on mahdotonta tehdä jotain, yksinkertaistakin (kuten meikkaamista) vaan toisen mieliksi silloin tällöin. Yleensä tämä ei tunnu olevan miehille olevan niin hankalaa, ehkä ne tajuaa että se että toinen kiihoittuu jostain antaa jotain boostia itsellekin.
Onko mikään ihme että nykyään petetään ja erotaan niin paljon kun kaikki on vaan minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat visuaalisia olentoja, saavat siis nautintoa visuaalisuuden kautta, siihen se meikkauskin kaiketi siis viittaa. Minun mielestä on kiva meikata ja näyttää hyvältä ja mieskin tykkää.
En ole tätä kyllä koskaan ymmärtänyt. Usein naiset nimenomaan välittävät ympäristönsä esteettisyydestä enemmän. Ei ole mitään syytä ajatella että miehet olisivat jotenkin erityisen visuaalisia. Harva nainen rumaa miestä tahtoisi muutenkaan, jotkut vaan tyytyvät koska miehet ovat usein rumempia kuin naiset
Vierailija kirjoitti:
Ei nussiessa tarvitse naamaa maalata! Jos ei seiso, niin olkaa panematta! Naisen pitäis värkätä tunti itseään panokuntoon, että luuseri voi minuutin touhuta ja heittäytyä selälleen!
Tässä puhuttiin vakipanosta. Oletettavasti seksi hänen kanssaan on kivaa, ei kai kukaan muuten vakipanoja pidä
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus esittää fantasiansa ja toiveensa, kunhan ne eivät ole laittomia. Ei sun ole pakko meikata.
No eihän fantasiat ja toiveet itsessään ole koskaan laittomia. Toteuttaminen asia erikseen. Mutta joo, samaa mieltä, ei ole pakko meikata. Eikä tehdä muutakaan itselleen epämieluisaa asiaa.
Nimenomaan. Sun pitäisi KYSYÄ siltä. Täällä ei ole yhtään meediota.