Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUMMIT SUOMI

Vierailija
13.01.2025 |

Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5482)

Vierailija
1481/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Petteri pudonnut? Kuka tuota lapsilaumaa nyt luotsaa? Taitavat kuolla nälkään ja viluun keskenään. Todella tyhmä veto.

Vierailija
1482/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota "pelaamista" ja juonimista eli sitä, että pohditaan ja sumplitaan ketä äänestetään ja ketä ei. 

Sama juttu esim. Selviytyjissä. Yhdessä päätetään, ketä äänestetään. 

Miksi kilpailujen ja tehtävien ja niissä menestymisen tai menestymättömyyden ei anneta ratkaista, ja sen lisäksi äänestyksissä jokainen äänestäisi ihan vain oman mielen mukaan, ilman, että yhtään vehtaisi asiaa muiden kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Jani minkä teit. Olit suosikki ja nyt putosit kyllä viimeiseksi. Ei Petteri ole kieltänyt leirissä iloa. On ollut auttavainen koko reissun ajan. 

Nii no mehän ei voida tietää täältä ruudun puolelta että miten nuo toiset on kokenut tuon ryhmähengen. Ryhmäänhän kuuluu kaikki jäsenet, ja jos nyt yllättävänkin iso osa on kokenut että Petteri ja Petterin auktoriteetti vaikuttaa negatiivisesti niin minkäs teet. 

Vierailija
1484/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihan hyvä nyt katsoa sillä silmällä , että siellä ei ketään joilla samanlaista kokemusta , kun pudonneella oli. Pudonnut lähti sieltä fiksusti ja kätteli ja tsemppasi tulevaan.

Vierailija
1485/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ihan hyvä nyt katsoa sillä silmällä , että siellä ei ketään joilla samanlaista kokemusta , kun pudonneella oli. Pudonnut lähti sieltä fiksusti ja kätteli ja tsemppasi tulevaan.

Herrasmies on herrasmies vaikeissakin olosuhteissa. Kaikista ei voi sanoa samaa.

Vierailija
1486/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoiteltiin aijemmin että joku nainen pudotetaan.

Vierailija
1487/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo juoniminen ja supattelu ärsyttää. Keskittyisi enemmän omaan suoritukseen.

Vierailija
1488/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nyt alkoi ärsyttää pelityyli, jossa "katsotaan mitä enemmistö mieltä", kaikki tuntuu ajattelevan noin ja kukaan ei uskalla ottaa mitään kantaa mihinkään eikä sanoa mitään nimiä. Pelkäävät itse joutuvansa silmätikuksi, jos jonku nimen heittävät. 

Sama ärsyttää muakin. Miksi se juonittelu pitää siinä olla, voisivat jokainen äänestää ihan oman mielen mukaan. Ehtis muita tapahtumia näyttää enemmän ton kyräilyn tilalla  

Vierailija
1489/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Petteri pudotetaan. Kiittämättömät teini-influensserit. Eka otetaan oppia kokeneelta ja sitten tylysti dumpataan veke. Mälsää, että kaikki keski-ikäiset alkaa olla pudotettu. Vaan parikymppisiä kiekumassa ja kaakumassa.

Jani ei kyllä tosiaan hääppöinen ihmistuntija.

Vierailija
1490/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai te tiedätte jo, että Petteri äänestettiin pois? Ahaa. No ei tarvii sitten enää ohjelmaa katsoa. Tämän ohjelman voi suoraan seurata täältä.

Sinäkin voit käydä sen jakson katsomassa Katsomossa esityspäivänä klo 00.01. lähtien. Ei ole salaisuus. Mutta jos ei halua valvoa niin...

Katson vain sunnuntaisin... Nytkö siis Janne ja Petterikin on jo pudonnut.No ehkä tänä iltana on vielä jotain katsottavaa. Odotan kyllä jo innolla Erikoisjoukkoa.

Vierailija
1491/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylsä ohjelma. Seikkailun sijaan näytetään jokaisen osallistujan "voivoi kun mulla oli niin vaikea lapsuus" tilitystä puoli päivää ja loput ajasta menee juonitteluun. 

Vierailija
1492/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tyhmää kivittää ainoastaan Jania siitä, että äänesti Petteriä. Katsojien mutta vielä vähemmän noiden muiden kisaajien :D

Siis kun kukaan, ei kukaan, ottanut mitään muutakaan nimeä esille. Kaikki joiden kuulin puhuvan äänestyksestä, nii oli sillai "no, mä meen nyt ryhmän mukana, mä en nyt kyllä tiedä yhtään, katotaan mitä nimiä tulee".

Tai Linneasta ja Henrietasta kai oli Petterillä ollut puhetta mutta jos kukaan ei tee asialle mitään, niin Sit asiat menee kuten menee. Sitten Henrietta ja Linnea prässäs Janille sitä Petterin äänestystä varmaan koko  niiden kävelyreissun. Tavallaan se oli ainoa ajatus , mitä tuossa enää oli.

Toivottavasti etenkin nämä lampaat nyt ottaa tästä opikseen, ja alkaa aukomaan sitä suutaan.

Vierailija
1493/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olisi saanut hienon ohjelman, kun tuolla olisi ollut matkan varrella todellisia kisoja, joissa hävinnyt tippuisi pois pelistä. Nyt tämä on samanlaista tylsää juonittelupelleilyä kuin kaikki muutkin realityt. 

Vierailija
1494/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jani, Jani, minkä teit. Pikku kyykäärme. Et kestä toista alfaurosta joukoissasi. Mä en kuuntelis sekuntiakaan tota huuliharpun soittoa ja kahta riviä sound of musicia, äänestäisin saman tien sut ulos.

Linnea olisi pitää äänestää pois. Petteri teki virheen, kun ei sanonut Linnean nimeä. Henrietta ja Linnea tulevat hidastamaan muiden matkaa, eivätkä missään nimessä pääse perille. Jani on susi lammasten vaatteissa, joka on aloittanut taktikoinnin aikoja sitten. Toivottavasti Arttu, Max ja muut pudottavat seuraavaksi Janin ja tää naiskaksikon sen jälkeen.

Toista alfaurosta? Jani ei ole alfauros.

Kyllä noista kisaajista Jani on eniten alfauros jos niinku ihan tosissaan sitä määritelmää haluaa alkaa tulkitseen :D

Mistä lähtien puunhalaajat, ituhippisivarit on määritelty alfauroksiksi?

Vierailija
1495/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai te tiedätte jo, että Petteri äänestettiin pois? Ahaa. No ei tarvii sitten enää ohjelmaa katsoa. Tämän ohjelman voi suoraan seurata täältä.

Sinäkin voit käydä sen jakson katsomassa Katsomossa esityspäivänä klo 00.01. lähtien. Ei ole salaisuus. Mutta jos ei halua valvoa niin...

Mikä katsomo? Minulla ei ole telkkaria.

Vierailija
1496/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mtv katsomo. Löytyy ihan internetistä. KVG. 

Vierailija
1497/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen telkkaria tarvita.

Vierailija
1498/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Jani kun meni Petteriä äänestämään, siinä oli kaksi mun suosikkia. No tästä huolimatta kyllä Jani edelleen on suosikkini, kun ei tuolla muita suosikkeja oikein ole.  Nuo äänestykset kuitenkin tulee aina eteen, ja äänestys on tehtävä niin ei siinä kaikkien auta odotella että mitä ryhmä päättää. 

Vierailija
1499/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo jakso näkyy Katsomossa vasta 16.2.

Vierailija
1500/5482 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Petterikö putoaa? uskomatonta! taidanpa lopettaa minäkin tämän ohjelman katsomisen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän