SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jani voittaa.
Tippui Janin pisteet, kun lähti näiden juonittelijoiden kelkkaan, olisi ajatellut kummasta hyötyä enemmän Henriettasta vai Petteristä, jatkon kannalta. Linneasta kuoriutunut ikävä pelaaja, toivottavasti tippuu seuraavana. Max ja Arttu toivottavasti pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Hernitta ja varsikin Linnea joutaisivat pois.
Nyt tippui Petteri , vo pas ka.
Maatalous mies Jani ja armeijan mies Petteri oli suosikkini.
Niin oli minunkin ja paino sanalla oli, Jani meni äänestämään Petteriä!! En olisi ikinä uskonut ja nyt meikäläisellä ei ole enää suosikkia tässä, tämän leikin katsominen loppui tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tippui Janin pisteet, kun lähti näiden juonittelijoiden kelkkaan, olisi ajatellut kummasta hyötyä enemmän Henriettasta vai Petteristä, jatkon kannalta. Linneasta kuoriutunut ikävä pelaaja, toivottavasti tippuu seuraavana. Max ja Arttu toivottavasti pääsee pitkälle.
Mäkin kyllä todella yllätyin Janin päätöksestä äänestää Petteriä, mutta kyllä mä silti sen toisaalta ymmärrän. Aika moni oli nyt Janille tuosta asiasta avautunut, että Petterin auktoriteetti ja tavat harmittaa, tai että kokee itse alemmuutta sen seurassa. Janillakin varmaan sellanen käsitys, että se on enemmistön ajatus, vaikka ei ehkä ihan täysin ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max ja Arttu ovat yllättävän lapasia. Noissa äänestystilanteissa ihan tuppisuita.
Nyt ku Petteri tippui, niin seuraavaks vielä Henrietta pois. Silloin kaikki sika pelaajat on pois ja voidaan keskittyä henkilö henkilöä vastaan kisaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Petteri tuossa sosiaalisessa pelissä oli auttamatta aika heikko. Enkä tarkota nyt tuota juonimista ja kieroilua vaan yleisesti ottaen. Esimerkiksi tässä uusimmassa jaksossa otti ilmeisen vahvasti toimeksi ja puheeksi sen että Linnea ja Henrietta ovat hänen mielestään hyvät lähtijät seuraavaksi. Tämä näytti olevan kaikilla tiedossa. Kyllähän tuo on pelaamista, ja liian kovaa pelaamista onkin kun se näyttäytyy niin selkeästi muille.
Noin se vaan menee, työpaikoillakin, ne 40-50+ on ihan ok työkavereita nuorten mielestä mutta kuitenkin niitä pidetään jo vähän liian vanhoina. Olen ollut se joka on kattellu niitä vanhoja silleen että voivoi ja olen ollut itse samanlaisen ajattelun kohteena. Tuolla olis voinu olla joku toinen vähän vanhempi Petterin lisäksi, no oisko siihen roolin ajateltu tämä kovakuntoiseksi itsensä kokenut kätilö joka hyyty alkumetreillä? Haitarinsoittaja on niin varma pärjäämisestään että halus Petterin pois ja löysi hyvän syyn mimmien jutuista. Hanurinsoittaja putoo kohta, tuollainen "maanläheinen lepposuus" jaksaa kantaa jonku aikaa mutta eiköhän nuo naiset oo jo kyllästyneet tuohon maajussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max ja Arttu ovat yllättävän lapasia. Noissa äänestystilanteissa ihan tuppisuita.
Siis tämä. En muista onko kumpikaan ottaneet oikein mitään kantaa mihinkään. Tuossahan ois voinut reippaasti nostaa räpylää ylös ja sanoa että haluaa äänestää Linneaa. Luulen että Linnea olisi jopa saattanut pudota, jos sen olisi ottanut vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ku Petteri tippui, niin seuraavaks vielä Henrietta pois. Silloin kaikki sika pelaajat on pois ja voidaan keskittyä henkilö henkilöä vastaan kisaan
Linnea ulos ennemmin kuin Henrietta
Linnea lähtee varmaankin Henrietan jälkeen. Linnean fysiikka on niin surkea ett jos oikeasti alkavat vaeltaa niin fysiikka pettää heti.
Siis Petterihän tässä uusimmassa jaksossa oli yks aktiivisimmista juonijoista. Yritti suunnitella jopa että hänen haluamat henkilöt eivät tulisi saamaan immuniteettia, vähän meni mönkään suunnitelma sen osalta. Eihän siinä ole mitään väärää, kaikkihan tuolla pelaa enemmän tai vähemmän. Mutta en siis itse nää että Petteri olisi joutunut mitenkään juonimisen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Petteri tuossa sosiaalisessa pelissä oli auttamatta aika heikko. Enkä tarkota nyt tuota juonimista ja kieroilua vaan yleisesti ottaen. Esimerkiksi tässä uusimmassa jaksossa otti ilmeisen vahvasti toimeksi ja puheeksi sen että Linnea ja Henrietta ovat hänen mielestään hyvät lähtijät seuraavaksi. Tämä näytti olevan kaikilla tiedossa. Kyllähän tuo on pelaamista, ja liian kovaa pelaamista onkin kun se näyttäytyy niin selkeästi muille.
Noin se vaan menee, työpaikoillakin, ne 40-50+ on ihan ok työkavereita nuorten mielestä mutta kuitenkin niitä pidetään jo vähän liian vanhoina. Olen ollut se joka on kattellu niitä vanhoja silleen että voivoi ja olen ollut itse samanlaisen ajattelun kohteena. Tuolla olis voinu olla joku toinen vähän vanhempi Petterin lisäksi, no oisko siihen roolin ajateltu tämä kovakuntoiseksi itsensä kokenut kätilö joka hyyty alkumetreillä?
Täällä yksi 50+ ikäinen, nyt sitten summit suomen entinen katsoja. Paitsi että olen äärettömän pettynyt Petterin putoamiseen, saan lukea täältä, että kuulumme ikäryhmään mihinkään kelpaamattomat vanhat paskat. Kiitos ja onnea ihanat nykynuoret!
Henrietta sanoo että on kovakuntoinen ja seuraavassa lauseessa sanoo että on tänä vuonna aloittanut juoksuharrastuksen ja on nyt löytänyt ilon urheiluun. Varmasti tosi kovakuntoinen :). Onks se niin tyhmä vai uskooko oikeasti että vuoden lenkkeilyn jälkeen on kondiksessa?!
Mitä ihmettä?? Janin pisteet tipahti nyt nollaan ja koko ohjelman miinuksen puolelle.
Tästä ohjelmasta oisi saanut niiiiiin hyvän!! Mutta ei. Ei täällä vaan osata. Juonittelua ja perseilyä, sitäkö se tuottajien mielestä on laadukas viihde?
Vierailija kirjoitti:
Mielummin seuraavaksi Linnéa pois. Hän oikein naureskeli huvittuneena, kun metsuri-Satu pudotettiin riippusillalta ja ihmetteli, kun osa porukasta jäi Satua kaipaamaan.
Hassua, että nyt Linnéaa harmittaa, kun Petteriä ei ole kiinnostanut tutustua häneen, muttei vaivautunut itse tutustumaan Satuun.
Big Brotherissa pudotettiin aluksi yksitellen vanhimpia / ei-katseenkestäviä / ärsyttäviä naisia. Nyt Summitissa on pudotettu neljä ärsyttävää / vanhempaa miestä peräkkäin.
Loogista, että tämä on kestävyyskuntokilpailu, kun on tuo aikarajoite ja kaikkien voimia (ja hermoja) tarvitsee säästää
Jani ihana kun soitti huuliharpulla samaa säveltä mitä Nuuskamuikkunen Muumeissa <3
Ai te tiedätte jo, että Petteri äänestettiin pois? Ahaa. No ei tarvii sitten enää ohjelmaa katsoa. Tämän ohjelman voi suoraan seurata täältä.
Ennakkojakso;
Avoin äänestys ennen ollut hyvä, nyt näkyi sen heikkous. Kaikki tiirailevat montako kättä nousee 1.ehdokkaalle ja koittavat tulkita. Kaikkien pitäisi joutua sanomaan ketä äänestävät.
Linnea olisi tippunut, jos Jani ei olisi kertonut äänestävänsä Petteriä.
Nyt kaikki saavat/joutuvat loistamaan ja tulee ilmi osaaminen. Nyt myös huomaavat, että pakko puhua miten ajattelevat, ei kannata vain koittaa peesata.
Avaimen 'ostaminen' hölmö! Olis jollain kisalla/taidolla pitänyt ansaita. Tai olla lukkoa olematta.
Nicola petrannut ja ansaitseekin jatkonsa. Artun, Maxin ja Jannikan pitäisi myös aktivoitua, Petteri ja Jani kun hoitaneet kaiken ei ole tarvinnut.
Oikeestaan, kun Checkpointeja niin usein, erätaitoja ei ole tarvittu! Lomamatka..
Minähän sanoin jo aiemmin,että Petterin poistuu ennen kilpailun loppua.Oli siellä opastamassa näitä untuvikkoja aikansa.Näin tämä on käsikirjoitettu,uskokaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Henrietta ja Linnea olivat putoamisuhan alla, joten päättivät junailla Petterin ulos. Oli heidän onni, että pääsivöt avautumaan tunnoistaan Janille ylimääräisen reissunsa aikana.
Jani tuntuu olevan niin vietä, että jos ei olisi joutunut Linnean vaikutuksen alle, olisi varmasti äänestänyt Lenneaa, niinkuin alkujaan suunnitteli.
ja muuten milloin ap muokkaa tuota törkeää aloitusta, joka pilaa tämän ketjun.
...On tullut saatua...- kohta kertoo viimeistään, kuka on tämän aivopierurimpsutuksen takana :D Ja noilla taidoilla ei kyllä tehdä minkäänlaista settiä mihinkään kanavaan, että hah hah.