Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUMMIT SUOMI

Vierailija
13.01.2025 |

Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5482)

Vierailija
881/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä murrettu tuo maatalousasiantuntija puhuu? Kuulostaa ihanalta. Ajattelin, että jotain itämurretta, mutta asuukin näköjään Pöytyällä, joka lähellä Turkua. Ei kyllä kuulosta sen seudun murteelta.

Mikkelistä on kotoisin, joten Savon murre

Vierailija
882/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisan pitäis olla sellsinen, että vain luovuttamisten kautta voi tippua ja menettää rahaa potista. Eli reitti ja tehtävät todella vastiviksi, jotta niitä luovuttamisia tulisi ja karsittaisiin jyvät akanoista. Tai sitten tiputus kisojen kautta.

Hölmöä tuo, että tuotanto pakottaa ryhmän tiputtamaan jengiä pois äänestyksillä tai siten, että päätösvalta on vain osalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että kukaan olisi lähtenyt aiemmin reality-ohjelmasta tuolla tavalla ovet paukkuen kuin Aleksi. Aleksin nimi löytyy jatkossa fraasisanakirjan kohdasta 'huono häviäjä'.

Vierailija
884/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, että kukaan olisi lähtenyt aiemmin reality-ohjelmasta tuolla tavalla ovet paukkuen kuin Aleksi. Aleksin nimi löytyy jatkossa fraasisanakirjan kohdasta 'huono häviäjä'.

Aleksi joutuu päivittämään pelikirjansa. Julkkistyrkkynä ei voi aina onnistua 😂

Vierailija
885/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani on niin kuumis <3 Harmi vaan että taitaa olla naimisissa :'D Siinä olis mies mun makuun! N32

On kyllä moninpuolin hienon oloinen mies! Mutta tällaiset miehet harvoin "säilyy" sinkkuina, kyllä ne jo ennen ku 30 on täynnä sitoutuneet ja vakiintuneet

Vierailija
886/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun lautalla Janne ja Petteri lauleskelivat menemään hyvän tuulisena ja fiilistelivät maisemia.

Samalla lautalla Aleksi; mennään nyt äkkiä tää nii päästään h*lvettii, en tykkää märästä, en kylmästä, on inhottavaa

Vierailija
887/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeä temppu Satulle. Jani oli sympaattinen, häntä oikeasti harmitti mitä Satulle kävi! Osa vaan naureskeli niinku se vaalea pulska tyttö mikä lie.

Jani on muuten hyvä tyyppi, mutta erikoinen ihmistuntemus hänellä. Monilta täällä on ilmeisesti jäänyt huomaamatta, että myös Jani äänesti nimenomaan Satua ulos. Luulisi hänen ymmärtäneen ja arvostavan metsuritaitoja mutta niin vaan ikärasisimi (tai sovinismi?) vei.

Lisäksi olisi vielä eilisessä jaksossa halunnut pitää mukana Aleksin (!) ja arvoi sporttisen Nicolen heikoimmaksi.

Todella outoa kun muuten on vaikuttanut maanläheiseltä ja fiksulta kaverilta.

Vierailija
888/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä temppu Satulle. Jani oli sympaattinen, häntä oikeasti harmitti mitä Satulle kävi! Osa vaan naureskeli niinku se vaalea pulska tyttö mikä lie.

Jani on muuten hyvä tyyppi, mutta erikoinen ihmistuntemus hänellä. Monilta täällä on ilmeisesti jäänyt huomaamatta, että myös Jani äänesti nimenomaan Satua ulos. Luulisi hänen ymmärtäneen ja arvostavan metsuritaitoja mutta niin vaan ikärasisimi (tai sovinismi?) vei.

Lisäksi olisi vielä eilisessä jaksossa halunnut pitää mukana Aleksin (!) ja arvoi sporttisen Nicolen heikoimmaksi.

Mun laskujen mukaan Jani äänesti kyllä Jannea. Sitähän Jani yritti siinä sanoakin, että metsuri ei kyllä hyydy.

Mun mielestä Janne tässä 3. jaksossa viittas nimenomaan Janiin, että ku yksi ainoa on tullut hänelle suoraan sanomaan että on äänestänyt häntä. Kun sitä ottaa päähän kun Roy, Max ja Arttu ei sitä asiaa ollut ottanut esille. 

Ja tuossa Aleksi-keississä teki virhearvion ja sen myönsikin. Ja kai periaatteen ihmise halus pitää siitä sopimuksesta kiinni, mitä Aleksin kans oli tehnyt. Eihän Jani itse tiennyt että mitä kaikkea Aleksi sekoili :D Jani ei tainnut Nicolan pudotusta fysiikan puutteeseen vedonnut, vaan että yleisesti ei oo taidollisesti riittävä kun mennään vaarallisempiin tilanteisiin. Esim. että pakkaa rinkan niin että kamat kastuu ym.

Aleksi ja Petteri vetosi kyllä Nicolan fysiikkaan. Itse luulen että fyysisesti heikoin lenkki on tällä hetkellä Janne.

Vierailija
889/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi olisi sopinut paremmin Diiliin. Eihän sitä tiedäkään, vaikka olisikin tuohonkin hakenut.

Vierailija
890/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani vaikuttaa autistiselta. 

Vierailija
891/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ei kaikki rauhalliset, toisia kuuntelevat ja takarivissä olevat ole autisteja.  Opettele tunnistamaan autisti, et kykene siihen muutaman tv-jakson perusteella.  Vähän noloa.

Vierailija
892/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on janin youtube tili?

Vierailija
893/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun laskujen mukaan Jani äänesti kyllä Jannea. Sitähän Jani yritti siinä sanoakin, että metsuri ei kyllä hyydy.

Mun mielestä Janne tässä 3. jaksossa viittas

Jani äänesti kyllä Satua. Naiset + Jani. 

Vierailija
894/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä pohdintaa jäljellä olevista kilpailijoista ja asemasta ja mahdollisuuksista  4. jakson jälkeen

Tähän mennessä nämä äänestyspudotukset on ollut aika helppoja, kun kilpailijat on käytännössä itse pelanneet itsensä ulos. Ei vaan kasetti kestä ja/tai ei pärjää tuolla sosiaalisesti. Tällä hetkellä Nicola ja Janne on varmaan heikoimmassa asemassa pudotuksia ajatellen, jos mietitään mitä koko ryhmä ehkä äänestäisi. 

Muutamat kisaajat on edelleen mulle aika mysteereitä, Janikaa ei hirveästi oli näkynyt. Myös Arttu on aika sivusta seuraaja ainakin vielä. Molemmat vaikuttaa fyysisesti vahvoilta ja uskon että tulevat menemään kyllä pitkälle. 

Petteri on ihan loistava kisaajat tähän, mutta vähän mietityttää että tuleeko jossain kohtaa ulos äänestyksi kun ei tuohon sosiaalisen peliin oikein osallistu. Kun se nyt näköjään vähän kuului tähän formaattiin, niin ilmeisesti sitä sosiaalista peliäkin on pakko jossain määrin pelata.

Maxin höpöttely uusimmassa jaksossa vähän yllätti, ei ole tullut aikaisemmin laisinkaan esille että olisi mitenkään äänekäs ryhmässä. Ehkä sosiaalista tilaa on tullut lisää, joten ottanut isompaa roolia.

Janilla tuntuu tällä hetkellä olevan ehkä jopa kaikista vahvin asema. Nauttii ilmeisesti aika suurta luottamusta ryhmässä, ja näyttää tulevan toimeen kaikkien kanssa. Osaa ja uskaltaa sanoa mielipiteitä ääneen ja perustella, mutta toistaiseksi kukaan ei ole ottanut sitä kovin pahalla.

Mua itseä harmittaa nämä pudotukset, joissa aika arpapelillä vaan joku tippuu. Kuten Satun pudotus. Ja ensi jakson pudotuskin on yksin Petterin valittavissa. Nuo porukkaäänestykset vielä menee, ja ovat jossain määrin tasapuolisia mutta nämä yllätyspudotukset ei mielestäni toimi.

Vierailija
895/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi + naiset äänesti Satua.  Miehet(Jani, Arttu, Roy ja Maxie)  äänesti Jannea.

Vierailija
896/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksihan oli Jannen kaveri alusta ja Jani Satun kaveri. Ei mitään järkeä, että äänet olis menny toisinpäin.

Vierailija
897/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no en kyllä sitten ole ihan varma miten meni. Mutta ei ainakaan kaikki naiset voinut äänestää sitten satua. Ja Aleksi äänesti ainaki Satua. Äänet meni 5-4, Henrietta, Carola, Aleksi, Linnea, Nicola(?) Satulle. Roy, Arttu, Max, Jani(?) Jannelle. Ja Janikan ääni Petterille. Tai sit Nicola äänesti Jannea ja Jani Satua.

Vierailija
898/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä outoa ja töksöä sanoa Roylle päin naamaa, että 'äänestän sua'. Itse kiinnitin tähän huomiota.

Vierailija
899/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksin käytös meni ainakin yhdessä kohdassa yli rajojen. Suuttuessaan yhdelle naiskilpailijalle hän ns. riisui naisen katseellaan ja toisti kiellosta huolimatta  Tuo röyhkeä päästä jalkoihin katse on loukkaava ja hyvällä syyllä voidaan kjtsua seksuaaliseksi häirinnäksi. Yleistä näillä miehillä, joilla uskontoon vedoten on oikeus kohdella naisia miten vain ja naisen alistaminen kuuluu asiaan. 

Banijay Finland, miksi tuota kohtaa ei ole leikattu pois ja/tai saiko Aleksi tästä huomautuksen. Huomautuskaan mielestäni ei olisi riittänyt. Odotan  vastaustanne.

Vierailija
900/5482 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä outoa ja töksöä sanoa Roylle päin naamaa, että 'äänestän sua'. Itse kiinnitin tähän huomiota.

Mitä outoa siinä on? :D mun mielestä ihan normaalia suoraselkäisen ihmisen toimintaa, että suoraan sanoo mitä miettii. Ehkä ei sit näissä juonitteluohjelmissa yleensä näy tällaista niin vaikuttaa oudolta tässä jonku mielestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan