SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Mustat alkoi jostainsyystä kiukuttelemaan kotiinlähdön hetkellä.
Ohjelma on pitkäveteistä kohnotusta. Yhden jakson sisällön saisi heittämällä puoleentuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Jani heitti rahat maahan, luin jostain, en nähnyt.
Eli taasko ne menetti rahaa vaikka pudonnut putosi äänestyksen kautta.
Kun katsoi, kuinka "Tesla" vain itsekseen myhäili äänestyksen jälkeen, niin kävi kyllä mielessä, että oliko ryhmän yhtenäisyyden kannalta oikea ratkaisu. Taitaa olla vain itseään täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt MIKSI ei käytetä hansikkaita!!!!????
Tuo köysitehtäväkin olisi ehdottomasti vaatinut kunnon käsineet!!
Sama. Alhaalla oli vielä jollain kädessä, mutta kellään ei enää kiivetessä. Typerää.
Joo, niillä on kaikenlaisia lapasia ja rukkasia, mutta eipä ole sponssattu kunnon kiipeilyhanskoja. Muut retkitamineet kyllä ovat vimpan päälle.
Varmaan menivät jotain vaakasuoraa, tasaista kalliota, ja kuva oli vain käännetty pystyyn. Vain Carola vanhana ketkuna ymmärsi huohottaa raskaasti. Arttu ei muka meinannut päästä pienen kiven yli, vaikka just oli näytetty hänen lihasvoimaa vaativia liikkeitään. Ei hengästymistä perille päästyä.
Katsomo+;
Miten Summit voi vain huonontua jakso toisensa jälkeen?
Uusin jakso tylsä, ei mitään uutta.. muistellaan taas tippuneita ja muutenkin höpötetään koko jakso. Vähän köpöttelyä välillä. Typerät viirit viedään 'huipulle' kaikilta kisaajilta, ja em.kisaajat tuodaan kans 'huipulle'. Huippu tosin ei ole mitä mainostettu, kun kisaajia ei sinne päästetty.
Vuori kun vaihtui, saatiin uusi kartta ja eikun matkaan. Tosin karttaa ei edes tarttenut katsoa, sen kun polkua jatkettiin.
Tiputus töksähti, kolmikko vaan vaati saada jatkaa. Nicola sivuutettiin tylysti.
Carola aina syntipukkina ja kaksikko vaikenee. Kaksikkoa pidetään symppiksinä, kun ovat olleet hiljaa aina kun pitänyt äänestää... epäreilua kaikkia muita kohtaan..
Ihan muuta sarjalta odotin, kuten muutkin. Ärsyttää, että katson..
Mitä virkaa niillä rumasti töherretyillä viireillä on, kun ne kaikki pois potkitut istuvat jo siellä huipulla?
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä ohjelmasta mitenkään päällimmäiseksi tule tunne eräselviytymisestä. Enemmän tää on tälläinen sekoitus Bigbrotheria ja Petollisia.
Syrhämä.
Vierailija kirjoitti:
Nicola jannica ja jani eivät ymmärtäneet rikkoa tuota kolmikkoa kun oli vielä mahdollisuus.
sooo boring
Jani ja Janika sitä suunnittelivat, mutta Nicola ei lähtenyt mukaan. Jos Nicola yhtään osasi laskea, hän ymmärsi jo tuossa vaiheessa, että huipulle hänellä ei olisi asiaa. Vaihtoehdot huipulle olivat joko kolmikko ehjänä eli Arttu, Max ja Carola, tai mikäli kolmikko oltaisiin rikottu, Jani, Janika ja Arttu/Max. Nicola kovasti korosti, miten sai tiputettua pois kaikki itseään äänestäneet, mutta unohti lisätä, että eipä hänellä ollut lopulta liittolaisiakaan.
Olen Ruutu+ tahdissa seurannut, ja päätin etten katso viimeistä jaksoa.
Tämä ohjelma on Suomen TV-histoia p..skin tuotanto, juuri kun luulee ettei pahemmaksi voi mennä, tulee isommaksi ja isommaksi farssiksi.
Odotin ohjelmalta paljon, jotain saman tapaista mitä Suuri Seikkailu ym. sarjat. Mutta tästä puuttuu kaikki: ei ole jännitystä, ei tarvitse olla kovaa kuntoa, mikään muu ei ratkaise äänestyksiä kun 'kenen kaveri on' (ei mahdollisuutta suojaa itseään/pelastaa jos sim. parempi kun muut jne.)
Todella toivon ETTEI YKSKÄÄN noista saa rahoja, vieköön vuorenvarija kaikki rahat vaikka rotkoon.
Kyseenalaistan myös tuotannon, ja sen eikö KENELLEKKÄÄN missään kohtaa tullut mieleen, että luoja mitä onnetonta räpellystä tässä ollaan tekemässä? En ihmettele että Maikkarilla on ongelmia taloudessa, jos suurin(?) realiteetit satsaus on tätä tasoa.
Siis lukeeko se jossain säännöissä, että se, joka ekana on pudotetulla kassilla, saa ekana automaattisesti viestin edut? Mun mielestä sitä ei ole tuotu virallisesti missään esiin. Vai onko se vaan osallistujien omaa keksintöä?
V.näitä ohjelman olemattomia ja epäselviä sääntöjä!
Vierailija kirjoitti:
Siis lukeeko se jossain säännöissä, että se, joka ekana on pudotetulla kassilla, saa ekana automaattisesti viestin edut? Mun mielestä sitä ei ole tuotu virallisesti missään esiin. Vai onko se vaan osallistujien omaa keksintöä?
Kyllä siellä on varmasti säännöt kerrottu moneen kertaan. Heti ekan kerran kun kassi tippui, osattiin sännätä sen perään ja lukea ääneen käärön viesti, samalla sitä kameralle näyttäen.
Sinänsähän jos he olisivat pelanneet Jasperin ohjeen mukaan ja tehneet yhteistyötä, he olisivat sanoneet tuotannolle, että emme suostu katkaisemaan köyttä, ja haistakaa itse. Sellaista realitya katsoisin joskus mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Olen Ruutu+ tahdissa seurannut, ja päätin etten katso viimeistä jaksoa.
Tämä ohjelma on Suomen TV-histoia p..skin tuotanto, juuri kun luulee ettei pahemmaksi voi mennä, tulee isommaksi ja isommaksi farssiksi.
Odotin ohjelmalta paljon, jotain saman tapaista mitä Suuri Seikkailu ym. sarjat. Mutta tästä puuttuu kaikki: ei ole jännitystä, ei tarvitse olla kovaa kuntoa, mikään muu ei ratkaise äänestyksiä kun 'kenen kaveri on' (ei mahdollisuutta suojaa itseään/pelastaa jos sim. parempi kun muut jne.)
Todella toivon ETTEI YKSKÄÄN noista saa rahoja, vieköön vuorenvarija kaikki rahat vaikka rotkoon.
Kyseenalaistan myös tuotannon, ja sen eikö KENELLEKKÄÄN missään kohtaa tullut mieleen, että luoja mitä onnetonta räpellystä tässä ollaan tekemässä? En ihmettele että Maikkarilla on ongelmia taloudessa, jos suurin(?) realiteetit satsaus on tätä tasoa.
Tämä ohjelma tulee kylläkin MTV Katsomosta, ei Ruudusta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan näyttäkö tätä ulkomailla :D
Tämähän on tullut ulkomailta,😂
Silmänlumetta koko show, tosin taito se on sekin; k usta koko tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan näyttäkö tätä ulkomailla :D
Tämähän on tullut ulkomailta,😂
Tullut on, mutta ei tarvii enää mennä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä on varmasti säännöt kerrottu moneen kertaan. Heti ekan kerran kun kassi tippui, osattiin sännätä sen perään ja lukea ääneen käärön viesti, samalla sitä kameralle näyttäen.
Sinänsähän jos he olisivat pelanneet Jasperin ohjeen mukaan ja tehneet yhteistyötä, he olisivat sanoneet tuotannolle, että emme suostu katkaisemaan köyttä, ja haistakaa itse. Sellaista realitya katsoisin joskus mielelläni.
Ei ole kerrottu katsojille. Ja se jos mikä on aika oleellista.
Mä oon tykännyt ohjelmasta vaikka täällä kovasti kritisoidaan. Mun mielestä paljon mielenkiintoisempi kuin vaikkapa Suuri seikkailu jota en oikein meinannut jaksaa pitkästymättä katsoa. Mutta niin me ollaan erilaisia. Onneksi mitään sellaista ei ole pakko katsoa mistä ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kerrottu katsojille. Ja se jos mikä on aika oleellista.
Totta, hirveän sekavasti on katsojan näkökulmasta selitetty kaikki, ja rahojenkin suhteen on mennyt milloin mitenkin. Mutta kilpailijat varmasti ovat saaneet tuotannolta hyvin tarkat ohjeet kuhunkin tilanteeseen. Ei siellä varmastikaan ole osallistujat itse keksineet sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se vuorenvartijan pudottama bägi olisikin ollut siellä köysikiipeilytehtävän huipulla, ja ensimmäisenä kiivennyt Carola olisi sen avannut, niin homma olisi mennyt edes jonkin verran jännittävämmäksi.
Melkein tuntuu, että tuotanto jostain syystä suosii tuota Arttu&Maxi -kaksikkoa, ja kun kumpikaan heistä ei ollutkaan ensimmäisenä köysikiipeilyssä, niin päätettiinkin pudottaa se bägi vasta myöhemmin jotta jompi kumpi heistä sen saisi.
Mä en oikein tajua, mitä syytä tuotannolla olisi heitä suosia , tai ketään muutakaan?
Jani heitti rahat maahan, luin jostain, en nähnyt.