Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUMMIT SUOMI

Vierailija
13.01.2025 |

Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5482)

Vierailija
2841/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Linnean puheohjelma tämä on?!?

Linnea juontaa tätä enemmän kuin Jasper.

Vierailija
2842/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carola on sellainen naisvihaa tunteva pick me girl.Ois kiva, jos pitäisi oman sukupuolen puolta.Mieltää itsensä paremmaksi kuin muut naiset.

En voi sietää näitä nykyisiä -ismejä, wokeja, canceleita ja tätä uutta pick me girl -ideologiaa, jolla yritetään puolustaa feminismin teesejä ja sääntöjä taas uudella tavalla, kun entiset eivät toimi. Mikä ihmeen laki se on että on "pidettävä oman sukupuolen puolta"? Minä katson asioita oman oikeustajuni ja arvojeni mukaan mielestäni tasavertaisesti ja oikeudenmukaisesti, en sukupuolen perusteella.

Miksi nainen ei saisi toteuttaa aivan omaa ajatusmaailmaansa, ilman että alistuu yltiöfeminismin määrittelemiin muotteihin, joissa mies on aina paha ja "naisen pitää olla naisen puolella"?

Itse olen ainakin aina sen puolella, jonka tekemiset ja ajatukset istuvat minun arvoihini - olipa tämä kohde sitten mies tai nainen. Mistä ihmeestä kumpuaa (niin, feminismistä tietenkin) sääntö, että naisen on aina oltava naisen puolella? En minä halua olla täysin omia arvojani vastaan toimivan naisen puolella - vaikka olen itsekin nainen. 

Enkä todellakaan ole mikään "pick me girl" tai "naisvihaa tunteva". Mistä näitä luonnottomia uusia villityksiä oikein kumpuaa? Täysin abstraktista, reaalimaailmasta irti olevista feminismin synkistä syövereistä. Veikkaisin, että lähinnä pääkaupunkiseudun vihervasemmiston nuorten naisten piireistä.

Jos nainen on voimakas, itsevarma ja omaehtoinen eikä kulje välttämättä muun naisjoukon mukana, hän on siis tämän kultin mukaan naisvihaaja ja pick me girl?

"Pick me girl" - voi hyvää päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliiniset lesbot ovat usein ylimielisiä, ylemmyydentuntosia, jotain ihme machoilua. 

Vierailija
2844/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carola vaan mieltää itsensä mieheksi.

Miten niin? Eikö nainen voi olla vahva oman teidensä kulkija  - ja nainen - myötäilemättä joukon muita naisia, jotka käyttäytyvät kanalauman tavoin?

Vierailija
2845/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme luovuttaja Henrietta!!

Vierailija
2846/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavisti olevansa lähtijä. Mieli ei kestäisi äänestystulosta.

Vierailija
2847/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelejä pelata luovuttamalla. Aika uunoa luuserointia. Tuossa ei ollut mitään pointtia. 

Vierailija
2848/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Carola on sellainen naisvihaa tunteva pick me girl.Ois kiva, jos pitäisi oman sukupuolen puolta.Mieltää itsensä paremmaksi kuin muut naiset.

En voi sietää näitä nykyisiä -ismejä, wokeja, canceleita ja tätä uutta pick me girl -ideologiaa, jolla yritetään puolustaa feminismin teesejä ja sääntöjä taas uudella tavalla, kun entiset eivät toimi. Mikä ihmeen laki se on että on "pidettävä oman sukupuolen puolta"? Minä katson asioita oman oikeustajuni ja arvojeni mukaan mielestäni tasavertaisesti ja oikeudenmukaisesti, en sukupuolen perusteella.

Miksi nainen ei saisi toteuttaa aivan omaa ajatusmaailmaansa, ilman että alistuu yltiöfeminismin määrittelemiin muotteihin, joissa mies on aina paha ja "naisen pitää olla naisen puolella"?

Itse olen ainakin aina sen puolella, jonka tekemiset ja ajatukset istuvat minun arvoihini - olipa tämä kohde sitten mies tai nainen. M

Olen nelikymppinen vihervasemmistolainen ja kanssasi samaa mieltä. Muodostan mielipiteensi muiden asioiden kuin sulupuolen mukaan. Nuo termit on imetty tiktokista ja yleistyneet somen kautta. Itse saan niistä lähinnä allergiaa.

Vierailija
2849/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö ne juo kännit?

Vierailija
2850/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko ne kaljaa pullon suusta?

Vierailija
2851/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Carola on ihan kiva. Eihän se oo tuolla juoni ut eikä aloittanut ehdottelemaan poistettavia. Peesannu on kyllä muiden päätöksiä, kuten moni muukin tuolla. Jos hän viihtyy paremmin Maxin ja Artun seurassa, kuin noiden naisten, jotka jauhaa noita "miten joku ei oo mun jutuista kiinnostunu", niin ei se mitään juonimista oo. Reipas ahkera imoinen tyttö.

Vierailija
2852/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänko yksinkertaisia ka lapsellisia, Nicole vai mikä se oli, "nyt ovat pudonneet kaikki ne, jorka äänesti minua" 

Vierailija
2853/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin aina sen puolella, jonka tekemiset ja ajatukset istuvat minun arvo

Kiva kuulla, kuulostaa hyvältä.

Vierailija
2854/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putoaako joku kopterista? 

Vierailija
2855/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea selvityjiin. Eihän sen pää kestäisi. Joku neuvoisi miten nuotio tehdään ja jossain aina jotain vikaa. Hänen haastatteluja vähän liian usein. Arttu teki ihan hyvän päätöksen. Ehkä parasta oli pitkästä aika tuo hetki nuotiolla. 

Vierailija
2856/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, jep jep jep jep jep loppuu.

Vierailija
2857/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se kopteri vie porukan?

Vierailija
2858/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelejä pelata luovuttamalla. Aika uunoa luuserointia. Tuossa ei ollut mitään pointtia. 

Huvittavaa, kun nuo muut ylisti Henrietan luovutuspäätöstä ja vielä kehuivat, että siinä oli tähän mennessä tyylikkäin lähtö. En kyllä ymmärrä mitä tyylikästä ja kunniallista on luovuttamisessa. Etenkin kun motiivi ei ollut pelastaa toista uhan alla ollutta Janikaa, vaan se, ettei uskaltanut kohdata äänestystulosta (häviötä). Ei halunnut kuulla totuutta eikä rikkoa mielikuvaansa  - hiljaisemmasta introvertista tykättiinkin enemmän kuin hänestä, sosiaalisesta "tunnelmannostattajasta". Minusta luovuttaminen juuri ennen äänestämistä oli itse asiassa aika raukkamaista.

Tyylikkäin lähtö sen sijaan on ollut Petterillä, joka suoraselkäisesti hyväksyi äänestystuloksen, pysyi positiivisena, halasi/kätteli kaikkia ja toivotti tsempit.

Vierailija
2859/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa sellainen ystävä  joka päivittelee kädet taskussa miten naiset pukeutuu niin vähiin vaatteisiin ja itse kulkee shortseissa ja topissa muttei tajua  et itse on samanlainen.Ei vaan miellä itsekään naiseksi.

Vierailija
2860/5482 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitettu, olet oikeassa. Monesti näin naisena miesporukassa rattosampaa, vaikka hetero olenkin. 

Älä välitä. 

Ei kai nyt kukaan enää nykyään  jaksa valita puoliaan sulupuolen mukaan vaan sen mukaan, jota pitää oikeasti parempana ja itselleen mukavampana seurana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän