Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan voittaneet ristikkolehtien ratkaisemisesta mitään?

Vierailija
13.01.2025 |

Oletteko koskaan voittaneet ristikkolehtien ratkaisemisesta mitään?

Mulla on ollut oikein putki päällä ristikkolehtien palkintosivujen ratkaisemisten suhteen, laitoin vastaukset menemään monena kertana mutta koskaan en ole voittanut mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantan mainiot ristikkolehden kilpailussa voitin ristikkolehden vuosikerran. Enkä ole lähettänyt mitään ristikkokilpailua ennen sitä tai jälkeen.

Vierailija
2/5 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamiin olen osallistunut, mitään en ole saanut.

Vierailija
4/5 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi kryptolehtien palkintosivut ovat vain 15 e arvoisia, eikä ole mitään keskiaukeaman isompia voittoja. Kryptot kuitenkin yhtä helppoja/vaikeita kuin ristikot, suunnilleen.

Vierailija
5/5 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut.  Eihän ne voitot tosin mitään isoja olleet, jotain 15 ja 10 euroa ja kerran voitin peräti 300 euroa.  Se tapahtui vielä heti kun osallistuin ihan ensimmäistä kertaa, en ollut aiemmin edes noteerannut niitä ristikkolehtiä.

Tietysti innostuin sitten siitä ja ehkä vuoden pari laittelin niitä vastauksia innokkaasti, tuloksena noita muutamia pikkurahoja ja niitäkin vain siinä ihan alussa joitakin kertoja.

Sitten nekin voitot loppui kuin seinään.  Ei tullut pirullakaan mitään yhdestäkään ristikkolehdestä.  Ajattelin, että taitavat pitää kirjaa voittajista ja huolehtivat, ettei sama ihminen voita montaa kertaa ja voittaa vain sen yhden kerran isomman palkinnon.  Sillä saavat sen ihmisen koukkuun ja ostamaan niitä lehtiä lisää jne.

Muutaman vuoden niitä ostin ja ratkoin ja sitten lopetin.  Ei kannata jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi