Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Upea pakkaspäivä takana.

Vierailija
12.01.2025 |

Siitä tuli nautittua takkahuoneessa takan lämmöstä nauttien. Vaimo edessä kontallaan ja minä ottamassa häntä takaapäin, laukesin hänen pakaroilleen, selälle, niskaan ja pään yli takkahuoneen klinkkerillä olevalle marmoripatsaan jalustalle.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vaimolle kävi?

Vierailija
2/27 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö vaimolle antamisen ilo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih. Tuollaisessa tilanteessa olisi tämäkin rouva otettavissa, koska vaan. N42.

Vierailija
4/27 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites vaimolle kävi?

Laukesi.

Vierailija
5/27 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö vaimolle antamisen ilo?

Uutta orgasmia jo odottelee samalla paikalla.

Vierailija
6/27 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan kertaa tämä klinkkeriukko on tuolle klinkkerilleen lauennut. Kaikenlaista olen kuullut, mutta tämä on kyllä ensimmäinen klinkkerifantasia kun se klinkkeri pitää tunkea joka väliin. Siitä sen kyllä aina tunnistaakin...

Vierailija
7/27 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan kertaa tämä klinkkeriukko on tuolle klinkkerilleen lauennut. Kaikenlaista olen kuullut, mutta tämä on kyllä ensimmäinen klinkkerifantasia kun se klinkkeri pitää tunkea joka väliin. Siitä sen kyllä aina tunnistaakin...

Siis mihin väliin sitä klinkkeriä tungettiin?? Kuulostaa joka tapauksessa kivuliaalta. Ihme fetissi.

Vierailija
8/27 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panitko ap kakkoseen myös?

Vierailija
9/27 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinostaa mikä on klinkeri, en ole koskaan kuullut?

Vierailija
10/27 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on peräkammarihörhön näky, jota hän ei tule koskaan näkemään, Polvijärven takamailla! Kun tarpeeksi yksinään runkkailee, niin alkaa lattiamateriaalikin vaikuttaa seksikkäästä!

Vierailija
11/27 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella monta kertaa. Kesäisin naidaan purjeveneen kannella ja sieltä lauetaan pakaroiden ja selän kautta reelingin yli mereen, uuh kun tulisi jo kesä. Mikään ei ole mahtavampaa kuin purjehduspäivän päätteeksi ankkuroida hiljaiseen poukamaan ja naida pienessä tuulessa kassit vapaana tuulesta nauttien, kauniit vaimoni pakarat silmieni alla.

Vierailija
12/27 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattialaatta, jolla meidän takkahuoneen lattia on päällystetty.

Vierailija
13/27 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä pidä muistaa, että marmoripatsas on tässä se juttu vaimoni kauniiden pakaroiden jälkeen, "härre gyyd"

Vierailija
14/27 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panitko ap kakkoseen myös?

Noup, en koskaan. Haluan säilyttää kauniit muistot sinne ajalle, kun ei enää rakastella, en halua muistella paskanruskeaa penistä.

Vierailija
15/27 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin synkkää keliä taas, että tyydytään vaan masturboimaan toisiamme. T. Ap/vaimo. Kesäkelejä odottaessa, purjeet vesille muutaman kuukauden päästä, sitten taas pallit ja rinnat tuulettuu. Ei taitaisi nuoremmat pysyä perässämme, joka päivä pitää naida vaikka ollaan tunnettu toisemme jo tovin.

Vierailija
16/27 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat siellä mitään marmoripatsasta on klinkkerilattialla!

Vierailija
17/27 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, korkeitaan kellastunut kipsinen hymypatsas kuluneella laminaatilla.

Vierailija
18/27 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on paskat jo housuissa, älä nyt liikaa keuli poika. Opi elämään ja nauti siitä. Ei se elintaso sillä nouse, että oksentaa muiden nautintoja ulos ja käy Alepasta ostamassa lisää keppanaa, eiks näin?

Vierailija
19/27 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin väliin sitä klinkkeriä tungettiin?? Kuulostaa joka tapauksessa kivuliaalta. Ihme fetissi.

Voi Sherlokki sua. Nyt sä olet ymmärtänyt tän punaisen langan juonen ihan väärin, vinkki, se ei ole se klinkkeri.

Vierailija
20/27 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea lauantai aamu. Otin vaimon takaapäin hänen nojatessa valkoiseen takkaan päin seisoalteen. Toinen jalka hieman koukussa ja toinen suorana siten, että pakaran kaari näyttää taivaalliselta takkahuoneen seinällä olevalta peililtä. Lasti lähti niin että varpaat oli sykkyrällä, pääni taipui taakse ja kurkusta kuului korinaa kun lasti lähti purkautumaan vaimoni pakaroille.