Mikä on sun "juttu"?
Siis silleen kun kaikilla tuntuu olevan oma lokero, niche, rooli, kiinnostuksenkohde tai muu joka määrittelee heidät sosiaalisessa ympäristössään. "Toi on se joka tykkää mangasta", "Toi puhuu lakkaamatta" yms.
Mulla ei ihan oikeasti varmaan edes oo "juttua". Jotenkin mut vaan sivuutetaan, ja kiinnostun asioista jotka ei nappaa yhtään ketään. Haluaisin kuulla ihmisistä joilla on "juttu".
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on useita juttuja. Harrastan hevosia ja moottoripyöräilyä.
Kuulostaa aika homolta.
No, ihan hetero oon ja naimisissa miehen kanssa.
Jos mies on naimisissa miehen kanssa niin onhan se siltikin homo. Ei se naimisissa oleminen sitä muuta mitenkään. Ja lopeta se pippelisi lupsuttaminen nyt.
Kirjoitatko näitä siinä mielessä, että ajattelet olevasi hauska, vai mikä sun juttu tässä on?
Ei suurimmalla osalla ole mitään juttua. Täälläkin jokainen joka kertoi oman juttunsa on ihan tavallisia ihmisiä joilla on niin tavallisia juttuja ettei heistä sanota yhdestäkään, että se on se tyyppi joka... Jotain.
No ehkä yksi tai kaksi tässä ketjussa on sellaisia joita kuvaillaan sanomalla, että se on se vitunurpo.
Juttuni on olla sivuroolissa. Statisti.
Jos mies on naimisissa miehen kanssa niin onhan se siltikin homo. Ei se naimisissa oleminen sitä muuta mitenkään. Ja lopeta se pippelisi lupsuttaminen nyt.