Onkohan jotain 150-200g suklaata viikottain epäterveellistä pidemmän päälle`?
ja yleensä sellaista normisuklaata, ei mitään 80% kaakao suklaata. Muita herkkuja en juuri syö, ehkä joskus jäätelöä. Ja elän muuten suht tereveellsesti-. Olen myös hoikka, mutta suvussani on diabetesta, isällä ja tädeillä.
Kommentit (9)
Kokonaisuus ratkaisee ja jos muuten jää herkut vähälle ja syö monipuolisesti, niin eipä tuo paljoa ole, noin 30g päivää kohti.
Mä syön kans joka päivä jotain herkkua. 80/20-sääntö. Eli 80% syön terveellisesti niin 20% voi syödä mitä vaan...
Vierailija kirjoitti:
Mä syön kans joka päivä jotain herkkua. 80/20-sääntö. Eli 80% syön terveellisesti niin 20% voi syödä mitä vaan...
No jotkut syö jokapäivä jonkun pienen jälkkärin. Uskoisin että sama sokrumäärä tulee kuin 200g suklaalevystä viikossa
Sokerimuhjua eli ei mitään terveellistä. Parempi totutella kunnon 86% suklaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus ratkaisee ja jos muuten jää herkut vähälle ja syö monipuolisesti, niin eipä tuo paljoa ole, noin 30g päivää kohti.
Tämä!
Riippuu vähän suklaasta. Jotain Fazerin sinistä en suosittelisi.
Entä jos syö 90% suklaata 100g joka päivä?
Ihan kohtuullistahan tuo on, eikä varmaankaan vaikuta terveyteesi negatiivisesti. Elämän pieniä nautintoja, ihan välttämättömiä.
Sokeria ja rasvaa, en suosittele.