Miks kaikki on kauhuissaan jos idollssien menneisyys on ollu jotenki rankempi? Vaikuttaako se teidan mielesta siihen mita he ovat tana paivana?
Voi hyvänen aika, mä olen ollu oikeesti kauhee rasavilli ja menneisyydessä joutunut kokemaan kaikkea paskaa, mutta se ei vaikuta millään tavalla enää nyky tilanteeseeni kahden lapsen onnellisena äitinä.
Ihmiset muuttuu...jokaisella on nuoruus!!!
Kommentit (11)
Nämä nuoret eivät ole mitään kahden lapsen onnellisia äitejä, vaan nämä tapaukset ovat tuoreita ja varmasti vaikuttavat elämään vielä monia vuosia.
Vierailija:
kyllähän nämä " idolit" ovat poikkeuksellisen kovia kokeneet, huumeita, sijoituskotia, lastenkotia, rattjuopumusta, raiskausyritystä, mielisairaalaa...
En ymmärrä sua.
on jees ja ookoo sekoilla ja olla tekemisistään VASTUUTON-esim kun ei huvita keskittyä koulunkäyntiin nii se on ihan jees. Kun sitten pääset sekoilujen jälkeen jonnekin Idolsiin niin jeespoks.
On vähän niinkuin pohjalla olleet huumehörhöt raitistuttuaan käyvät kertoilemassa tarinaansa nuorille , antaa ihannoidun kuvan : sekoile ja selviä .
Itselläni on lähes kaikki nuo kokemukset (paitsi sijaiskoti ja rattijuopumus) mutta eipä sitä minustä päällepäin näy. Itse uskon että on yleistäkin, valitettavasti!
Misääköhän pumpulissa ihmiset oikein ovat eläneet? siis ne jotka kauhistelevat ko. juttuja? Eikö tärkeintä ole, että nuo jutut ovat menneisyyttä ja tulevaisuudesta voi rakentaa haluamansalaisen?
Vierailija:
Nämä nuoret eivät ole mitään kahden lapsen onnellisia äitejä, vaan nämä tapaukset ovat tuoreita ja varmasti vaikuttavat elämään vielä monia vuosia.
Että jos on ollut huostaanotettu, huumeidenkäyttäjä, mielisairas tms, niin ei voi olla vaikka seuraavana vuonna (tai samaan aikaan!) onnellinen kahden lapsen äiti.
Kaikki on niin mustavalkoista...
Tuntuu että on vaikeampaa ja ROHKEAMPAA nykyaikan olla nössö ja tavallinen nuori, tykätä tavallisista asioista, olla läträämättä viinalla. Se oli vaikeaa jo 20 v. sitten minun nuoruudessani. Olin erilainen nuori, en jaksanut kiinnostua viinanjuonnista ja sekoiluista. Nössöttelin mieluummin kotona rauhallisetn akvereiden aknssa.
Opiskeluaikana kokeilin mitä ihmeellistä viinanjuonnissa ja sekoiluissa oli, ei mitään.
Ja ihan onnellisia yhden lapsen vanhempia ollaan.
Vierailija:
Olin erilainen nuori, en jaksanut kiinnostua viinanjuonnista ja sekoiluista. Nössöttelin mieluummin kotona rauhallisetn akvereiden aknssa.Opiskeluaikana kokeilin mitä ihmeellistä viinanjuonnissa ja sekoiluissa oli, ei mitään.
niitä revitelleitä kohtaan? Oikeuttaako se sanomaan, etteivä kovia kokeneet ole oikeutettuja tekemään elämästään parempaa? Vain nössötkö kelpaavat esikuviksi? Huonoja valintoja tehneet eivät voi tehdä enää hyviä? Ilman omaa syytään huostaanotetuiksi/raiskausyrityksen kohteiksi tms. joutuneet on leimattu lopuksi iäkseen ja eivät enää ansaitse ihailua?
Vierailija:
Että jos on ollut huostaanotettu, huumeidenkäyttäjä, mielisairas tms, niin ei voi olla vaikka seuraavana vuonna (tai samaan aikaan!) onnellinen kahden lapsen äiti.
Kaikki on niin mustavalkoista...
Vai onko kenelläkään finalisteista lapsia?
No eiväthän nuo ole tapahtuneet missään hamassa menneisyydessä, vaan ovat ihan tuoreita tapauksia osa. Luulenpa, että kaikki ovat kyllästyneitä kaikenmaailman kohujulkkiksiin, jotka eivät osaa muuta kuin revitellä omia rankkoja kokemuksiaan jossain seiskan kannessa. En sitäpaitsi jaksa uskoa, että esim. Miia pärjäisi epätasapainottomana musiikki" bisneksessä" . Kyllä itsellänikin oli nuoruudessa kaikenmaailman koheltamista, mutta kyllähän nämä " idolit" ovat poikkeuksellisen kovia kokeneet, huumeita, sijoituskotia, lastenkotia, rattjuopumusta, raiskausyritystä, mielisairaalaa...