Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua antaa vauvalle korviketta... Olenko ihan sekopää?

Vierailija
01.03.2007 |

Eli vauva 4,5kk täysimetyksellä ja 2 viikon päästä mulla olis meno pariksi tunniksi. Vauva kyllä osaa juoda pullosta, mutta en usko että saan enää lypsetyksi tarpeeksi maitoa, nykyään siis maitoa tulvii kun imetän, ei muuten....

Nyt kauhea olo siitä, että pitääkö vauvalle antaa korviketta... En taho :( Juu ja mitään järkevää selitystä en keksi. Korvike on minusta ihan käypää ja hyvää ruokaa, siis toisten vauvoille, ei mun omalle...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maito säilyy jääkaapissa pari päivää, sitten täytyy pakastaa. Älä sotke lämmintä juuri pumpattua maitoa kylmään, vaan jäähdytä ensin jääkaapissa. Sitten voit sotkea kn on kylmää ja pakastaa parin päivän saaliin kerralla.

terveisin korvikkeita aktiivisesti vastustava imetyshörhö

Vierailija
42/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Niin sitä muistaa ihminen LUKEMISIAAN" taitaa päteä sinuun. :)

Vakavasti puhuen: tässähän on kyse siitä, että jokainen tulkitsee omia ja toisten viestejä omista lähtökohdistaan. Mitä tahansa kirjoitin, tarkoitin vilpittömästi, että voi sitä korvikettakin joskus antaa. Siis tämä oli viestini sisältö tiivistettynä. Sinä näit viestini pääsisältönä sen, että korvikkeesta leviää hymy vauvan kasvoille.

:D

t. 11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole fanaatikko, jokainen tekee lastensa kanssa mitä haluaa.

Mutta niin kuin joku jo mainitsikin se korvike voi aiheuttaa isomman ongelman kuin hyodyn.

Vierailija
44/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan normaali olen mielestäni, en mikään sekopää. Lypsettyä saa muuten tosi hyvin kun imetät samaan aikaan toisesta rinnasta. Tai siis ainakin minulle se oli ainoa mikä toimi.

Vierailija
45/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hänelle vastannut henkilö puhui 11:n sanomisista, kun taas 11 puhui siitä mitä toinen oli lukenut. Eli ihan oikein meni. (Ja kaikkeen täällä taas puututaan!)

Vierailija
46/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän itkee verta aina, koska se maidon ulostuominen on niin kovan tyon takana.

Vierailija
47/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on snadin idarii jengii!

Ei sulla kauheasti vaihtoehtoja ole, ja varmaan olet sen myös itse keksinyt. Eli jos et saa pumpattua maitoa etkä halua antaa korviketta, niin vaihtoehtona ei ole kuin vauvan huudattaminen, jos sille nälkä tulee.

Jos ei ole omaa maitoa varastossa ja korvike on maailman loppu, niin sitten pitääpi vaas istua siellä kotona, jos ei halua vaaviaan kiljuttaa. Sinä itse päätät!

Ei ihme, että nykypäivän pennuilla on niin paljon psyykkisiä ongelmia kun niiden äidit on noin daijuja. Viittaan tässä lähinnä noihin vastaajiin, joiden ainoat kiksit on kirjoitella tänne " suuria" mielipiteitään.

Vierailija
48/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on korvikkeet nyt myrkkyjä, millä pilataan lasten elämä.

Että voidaan olla fanaattisia.

Naurettavaa.

Vierailija
49/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että lypsän niin paljon kuin irti lähtee ja oletan edelleen, että eiköhän sellainen 2dl irtoa jos pari päivää yritän.

Ei se vauva varmaan suurta nälkää näe, jos 2 tunnin poissaoloon on varattu 2dl maitoa. Ja olen siis imettänyt ennen lähtöä...

ap

Vierailija:

täällä on snadin idarii jengii!

Ei sulla kauheasti vaihtoehtoja ole, ja varmaan olet sen myös itse keksinyt. Eli jos et saa pumpattua maitoa etkä halua antaa korviketta, niin vaihtoehtona ei ole kuin vauvan huudattaminen, jos sille nälkä tulee.

Jos ei ole omaa maitoa varastossa ja korvike on maailman loppu, niin sitten pitääpi vaas istua siellä kotona, jos ei halua vaaviaan kiljuttaa. Sinä itse päätät!

Ei ihme, että nykypäivän pennuilla on niin paljon psyykkisiä ongelmia kun niiden äidit on noin daijuja. Viittaan tässä lähinnä noihin vastaajiin, joiden ainoat kiksit on kirjoitella tänne " suuria" mielipiteitään.

Vierailija
50/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette puolet ihan " hulluja" näitten imetysjuttujenne kanssa.

Itsekin olen imettänyt kaksi lasta, mutta kuinka ollakkaan se kauemmin imetetty on meidän sairasteleva lapsi ja korviketta saanut terveempi. Joten koettakaa nyt kiihkoilijat ottaa ihan iisisti.

Ap:lle on tullut ihan hyviä neuvoja maidon pumppaamisesta, ja ajatuksesi että et halua korviketta antaa on kunnioitettava, MUTTA MUTTA

vauvasi aistii hermostuneisuutesi ja siitä on varmaan enemmän haittaa vauvallesi kuin yhdestä korvikeruokinnasta.

Vierailija
51/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vauvasi aistii hermostuneisuutesi ja siitä on varmaan enemmän haittaa vauvallesi kuin yhdestä korvikeruokinnasta.

Vierailija
52/52 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tostakin nyt ongelman? Ihan sama se mulle on pumppaatko 2 desii tai 2,1 desii, haloo. Et sä nyt osaa lähtee himasta veke pariks tunniks ilman et täältä pitää apua hakee. " En haluu antaa korviketta, mut kääk mitä jos sil tulee nälkä? Pumppaan viikon etukäteen et saan desin kaappiin." Hellurei, sua on kiva kiusaa.

Pikkasen reippautta peliin! Mun nuorin lapsikin on reippaampi kuin sinä, sorppa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä