Paras tarjous kahvista ja makeasta 9e sinkkuasiakkaalta - menin kotiin ja sulatin pakastimesta munkin ja keitin kahvia, hinta about 2e
Kommentit (14)
Jos oon reissussa, meen kyllä kahvilaan, enkä kuskaa termaria ja muita eväitä.
Koska kahvilassa on mukava käydä : )
Eikö parikin maksa saman kuin sinkku? Jos kahvi+leivos maksaa 9€/annos niin silloin parille hinta on 18€. Ei tule alennuksia. En ymmärrä.
Aika kalliit kotikahvit. Itse en osta yli 50 sentin munkkeja ja kahvikupin hinta ei ole edes 10 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö parikin maksa saman kuin sinkku? Jos kahvi+leivos maksaa 9€/annos niin silloin parille hinta on 18€. Ei tule alennuksia. En ymmärrä.
Sinkku viettää kahvilassa aikaa sen kupposen ajan verran, eli max. 10-15min kun taas pari vähintään tuplat. Tällöin sinkku maksaa istumapaikastaan huomattavasti enemmän mitä pari.
Jos olen koko päivän kaupungissa, en todellakaan aja kotiin kahville edes 7 euron säästön takia =)
Kyllä aika suolaisia hintoja kahvilat joskus pyytää, ihan perussetistä. Puhumattakaan jostain " erikois"? kahviloista. Tuntuu välillä, että joku ABC:n ryöstää.
Juokaa kahvinne ihan missä haluatte :D
Ah, tästä tuli mieleen kevätaurinko, sulat kadut, kevään tuoksu ja jäälatte nautittuna jossakin terassilla ulkona <3 Viel on matkaa kevääseen mut kiva unelmoida tällaisesta :D Ja ei, halpaa se ei ole, mut elämän luksushetkiä :)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin juoda sinun sängynreunalla ja syödä samalla sokerikorppuja. 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?? :D :D
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?? :D :D
-sivusta
En halua istua omalla sängynreunalla kun korpuista tulee muruja. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautit elämän pienistä jutuista. Kiva!
Tietenkin hinta on eri kahvilassa ja kotona.