Onko täällä muita naisia, joiden mies ei halua?
Meillä oli toimintaa makuuhuoneessa yhden ainoan kerran vuoden 2024 aikana, minun aloitteestani. Ei tässä tunne enää itseään naiselliseksi tai kauniiksi. Ei osaa sanoa miksi ei halua, enkä minä jaksa kerjätä enää. Olemme kolmekymppisiä vasta. Sanotte että se pettää, mutta pahoin pelkään ettei se jostain syystä enää edes kykene seksiin.
Kommentit (21)
Jos on kyvytön, voisi käydä lääkärissä selvittämässä asiaa? On varmaan arka aihe ehkä joillekin ihmisille.
Miten teet aloitteet seksiin hänelle?
Jospa et ole enää naisellinen ja kaunis?
Jos mies saa hyvää seksiä niin haluaa sitä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyn silitellen ja suudellen. Jos on fiilistä niin siitä se etenee luonnollisesti. Tai niin meni siis ennen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mies saa hyvää seksiä niin haluaa sitä lisää.
No minä en saa mitään seksiä ja haluaisin silti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyn silitellen ja suudellen. Jos on fiilistä niin siitä se etenee luonnollisesti. Tai niin meni siis ennen. Ap
Hirveää lääppimistä. Etkö vois joskus olla miehen lähellä ilman että taka-ajatuksena on seksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos on kyvytön, voisi käydä lääkärissä selvittämässä asiaa? On varmaan arka aihe ehkä joillekin ihmisille.
Kummaa, että aina ehdotellaan lääkärillä käyntiä. Samaa ei kuule, jos nainen on haluton. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies saa hyvää seksiä niin haluaa sitä lisää."
Tämä on kyllä täysin totta.
Itse siirtyin passiiviselle puolelle, koska seksi oli huonoa, yksipuolista ja pahanhajuista.
Jos tuota jatkuu kauan, niin tuu käymään nelikymppisen miehen luona. Oon tosi hyvä, mutta nyös puutteessa.
Sama tilanne, mutta olenme teitä 20 vuotta vanhempia.
On, eilenkin yritin otta suuhun, mutta ei halunnut. Ja nyt mykkäkoulua sitten. No sopii odottaa seuraavaa kertaa.
Mites täällä aina sanotaankaan: "ei kai kukaan surkeaa seksiä jaksa".
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota jatkuu kauan, niin tuu käymään nelikymppisen miehen luona. Oon tosi hyvä, mutta nyös puutteessa.
Mäkin olen puutteessa parisuhteessa. Käykö sulle 50-v nainen?
Hyväksy ettei hän halua ja lopeta kinuamasta. Kinuaminen ei auta.
Miten aiot ratkaista ongelman, ap?