Oletko ilma, tuli, vesi vai maa elementin edustaja?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
En mitään noista. Edustan pölyä huoneen nurkassa. Unohdettu astrologinen elementti.
Tai sitten olet vain masentunut.
Tuli, nainen, jousimies. Kaipaan usein jäähdyttelyyn vettä elementtinä, raikastukseen ja rentoutumiseenkin kun ajattelee tai katsoo aaltoja. Ilman sitä on liian kuivaa maata. Haluan pikaisesti positiivisia yhteiskunnallisia muutoksia, vaikka tietysti ainoa mitä voi muuttaa on itsensä ihan ekana. Ilma helpottaa hengitystä, puhdas. Maa maadoittaa sopivasti kun kävelee. Pidän pensaista ja puista.
Olen leijona, olenko siis tuli vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Olen leijona, olenko siis tuli vai mikä?
Kyllä.
Olen tuli, ja sekä että. Mieheni on myös tuli.
Edustan ihmisenä kehollisesti nestettä. Nestettä on yhtä paljon kuin kurkussa. Saanko olla siis tomaatti?
Pelkkää ilmaa vain.
Mutta vesi ja tuli tarvitsevat sitä. Maa ei tarvitse mitään, eikä ilmakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaelementti puuttuu täysin. Mitä se aiheuttaa?
Olet yhtä luova kuin 100-vuotias tammipuu.
No eikä, jos on kartalla vettä, se tekee luovaksi. Kaikki pinnallisuus ja pikkunäppäryys on ilman hallitsemaa. Siis älyä vailla tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuli, ja sekä että. Mieheni on myös tuli.
Tätähän tää on. Tuntuu, että joka toinen suomalainen edustaa tulielementtiä.
Kaasua purkautuu niin tiheään tahtiin että kai sitten toi ilma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jotain 60% tulta, 40% ilmaa ja vähän maata, ei lainkaan vettä
Eli räiskyvä persoona, joka on myös melko luova? Maanläheisyyttä tai yhteyttä omiin tunteisiin ei juuri ole. Tekisi mieli kommentoida jotain, mutta todetaan nyt vaan että ihmisiä on monenlaisia.
Jep, kuulostaa äkkiseltään vaikealle ihmiselle. Lisätään nopeasti kääntyvät tuulenpuuskat metsäpaloon ja mitä saadaan?
Olen eri, mutta minun mielestäni ei ole olemassa mitään vaikeita ihmisiä. Joskus olen kuullut kun joku sanoo jotain sellaiseksi, enkä koskaan ole ollut samaa mieltä.
Rasittavia ihmisiä, raskaita, tyhmiä, inhottavia, tylsiä ym. on kyllä, mutta ei vaikeita.
Olen ukkosilma elementti. Paukun ja salamoin kesäyöt.
En usko horoskooppeihin, mutta jos ajattelen noita elementtejä siten että millaisia kognitiivisia tai persoonallisuustyyppejä ne voisivat symboloida niin ilma. Eli jos maa on käytännöllinen, tuli on räiskyvä, vesi tunnevaltainen ja ilma periaatteellinen.
Sattumalta myös horoskoopeissa sekä aurinkomerkkini että nouseva merkkini ovat ilmamerkkejä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli räiskyvä persoona, joka on myös melko luova? Maanläheisyyttä tai yhteyttä omiin tunteisiin ei juuri ole. Tekisi mieli kommentoida jotain, mutta todetaan nyt vaan että ihmisiä on monenlaisia.
Olen tosi inteovertti vaikka nouseva merkki on leijona
Vierailija kirjoitti:
Vettä ja tulta tasaväkisesti. Huono yhdistelmä muuten. Aurinkomerkki vesi.
Aika jännä kun vesi kuulemma sammuttaa tulen. Tuo yhdistelmähän aiheuttaa savua/höyryä/kaasua. Millainen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi inteovertti vaikka nouseva merkki on leijona
Olen muuten leijona nouseva ja kuu, jousimies aurinko, merkurius ja pluto, vesimies venus ja uranus, vaaka mars
Jep, kuulostaa äkkiseltään vaikealle ihmiselle. Lisätään nopeasti kääntyvät tuulenpuuskat metsäpaloon ja mitä saadaan?