Peseekö joku pyykkiä nyt?
Kommentit (52)
En pese. Miksi minun edes pitäisi tietää, että sinä peset?
Tämä on ehkä käsittämättömin ketju hetkeen. Eiköhän aika hemmetin moni pese pyykkiä nyt, ja ketä hemmettiä se kiinnostaa ja miksi????!!
Kun pörssisähkön hinta on tällä tunnilla 9,04 senttiä/kwh, seuraavalla 8,53 ja sitä seuraavalla 10,54, ja sitten se taas nousee, mihin aikaan kannattaisi laittaa pesukone päälle?
Vierailija kirjoitti:
Kun pörssisähkön hinta on tällä tunnilla 9,04 senttiä/kwh, seuraavalla 8,53 ja sitä seuraavalla 10,54, ja sitten se taas nousee, mihin aikaan kannattaisi laittaa pesukone päälle?
Ei mitään väliä. Vai mietkö usein että ostat vasta sitten koulunäkkipaketin kun se on 9,04 senttiä halvempi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä seuraavalla tunnilla. Kone lämmittää ensin veden ja siihen menee eniten energiaa. Kerrankin asiallinen ketju täällä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä käsittämättömin ketju hetkeen. Eiköhän aika hemmetin moni pese pyykkiä nyt, ja ketä hemmettiä se kiinnostaa ja miksi????!!
Avasit kuitenkin keskustelun ja vielä kommentoit. Eli pakko se on kiinnostaa edes hiukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä seuraavalla tunnilla. Kone lämmittää ensin veden ja siihen menee eniten energiaa. Kerrankin asiallinen ketju täällä!
Mitä luulet montako tonnia säästää vuodessa sillä että laittaa pesukoneen aina sentin halvemmalla tunnilla päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasit kuitenkin keskustelun ja vielä kommentoit. Eli pakko se on kiinnostaa edes hiukan.
No mihin se mielipiteensä olisi pitänyt kirjoittaa? Avata uusi aloitus?
- eri
En pese just nyt. Mutta in pörssisähkön käyttäjänä ihan hyvin voisin pestä. Olit niin halpa keskihinta että tähän mennessä sähkölaskun kertynyt 4e. Olen antanut olla lattialämmityksenkin päällä kun ei se yksi kalliimpi päivä lisää ku kympin tai pari sähkölaskua.
Ei kai nyt kukaan kunnon kansalainen ainakaan pyhänä pyykkiä pese. Lauantai on pesupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet montako tonnia säästää vuodessa sillä että laittaa pesukoneen aina sentin halvemmalla tunnilla päälle?
Säästöä kertyy useista pienistä puroista, noin kuvaannollisesti ilmaistuna. Sinä vasemmistoloisena et tietenkään ymmärrä säästämisen käsitystä.
Vierailija kirjoitti:
En pese just nyt. Mutta in pörssisähkön käyttäjänä ihan hyvin voisin pestä. Olit niin halpa keskihinta että tähän mennessä sähkölaskun kertynyt 4e. Olen antanut olla lattialämmityksenkin päällä kun ei se yksi kalliimpi päivä lisää ku kympin tai pari sähkölaskua.
Mihin sä olet tänään saanut 4€ menemään? Minulla sähkölämmitys ja mennyt vasta 1,3€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästöä kertyy useista pienistä puroista, noin kuvaannollisesti ilmaistuna. Sinä vasemmistoloisena et tietenkään ymmärrä säästämisen käsitystä.
Tosi upeaa homopersunsuristin että säästät 1,5€ vuodessa! Jokaista muurahaista tarvtaan!
Kohta laitan vuodevaatteet koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä olet tänään saanut 4€ menemään? Minulla sähkölämmitys ja mennyt vasta 1,3€.
Niin, kertynyt tältä kuukaudelta tähän mennessä yhteensä 4e. Perusmaksu on 1e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasit keskustelun ja vielä kommentoit. Eli pakko se on kiinnostaa edes hiukan.
No mihin se mielipiteensä olisi pitänyt kirjoittaa? Avata uusi aloitus?
- eri
Miksi sulla on mielipide asiaan joka ei "kiinnosta"
Mulla on omenapiirakka uunissa ja sitten laitan sinne vielä pannukakun.
Mitäs siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan kunnon kansalainen ainakaan pyhänä pyykkiä pese. Lauantai on pesupäivä.
Varsinkin kun eilen lauantaina pörssisähkö oli puolet halvempaa.
No ihan just laitoin koneellisen!