Mikä on mielikuvasi tämän palstan miehistä?
Jos pitäisi joku oletus heittää, niin minkä verran luulet olevan palstamiesten keski-ikä? Entä sosiaaliluokka ja työelämän status, ja ovatko parisuhteessa vai mahdollisesti sinkkuja?
Kommentit (31)
Ihmeellisiä nuo älypuhelimet kun tietävät kirjoitusten perusteella jo sukupuolenkin.
Varmaan suurin osa suomalaisista miehistä on ainakin käynyt palstalla ja heistä ehkä 10% kirjoittanut yhden tai kaksi kommenttia.
Mun pojat kirjoittelivat tänne aiemmin, ollessaan pieniä, niin oletan, että tän palstan miehet on sellaisia alle 14-vuotiaita koulupoikia. Ovat lakanneet kirjoittelemasta jo, ja nuorin on nyt 14. Koulukaverinsa kuulemma kirjoittelivat myös aiemmin, mutteivat enää viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Upeita ja mahtavia uroksia.
Rehellisiä ja äitiänsä kunnioittavia poikia, jotka osaavat korjata kaiken ja ajaa autoa, vaihtaa renkaita, öljyjä, sulakkeita, lamppuja ja olla kilttejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikkia yhteiskuntaluokkia voi esiintyä, mutta yksi yhteinen nimittäjä on HELVETINMOINEN ÄÄLIÖMÄISYYS, mikäli palstan miehet ovat parisuhteessa, ihmettelen heidän lisäkseen kumppania, ei tällainen ulostulo voi jäädä pimentoon myöskään parisuhteessa. Osa syrjäytyneitä, osa naisenpuutteessa ulvovia, osa omaien palliensa vanki, ulkonäköhuolia, mutta mikäli suomalainen mies on palstan kaltainen pakenen vuorille, joku jo kommentoikin, että pohjasakkaa, olkoon ammatti mikä tahansa.
Samaa voisi teistä naisista sanoa. Täällä kirjoitellaan hyvin epäkunnioittavasti miehistä ja jos oikeasti sellaisia ajattelette niin turha itkeä jos miehistä tulee Andew Taten kaltaisia naistenhakkaajia. Epäkunnioittavaa ihmistä saa lyödä, sukupuolesta riippumatta. Opetelkaa kunnioittamaan miehiä niin ehkä miestenkin käytös teitä kohtaan muuttuu.
Ääliö. Ketään ei saa lyödä.
Mulle ainakin Erika Vikman sais antaa ruoskaa lyhyessä hameessaan.
Poikaystäväni kirjoittaa tänne provoja ja nauraa sitten katketakseen, kun ihmiset lankeaa niihin.
:-(
N26
Vierailija kirjoitti:
Onkohan pu.ppakirjoittaja mies vai nainen. Mies ehkä. Ajatteles jos olisi lehdessä kuvia hänestä ja heistä?
Ehkä lehdissä on jo kuvia hänestä, mutta eri yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväni kirjoittaa tänne provoja ja nauraa sitten katketakseen, kun ihmiset lankeaa niihin.
:-(
N26
Tyttöystäväni katsoo, kun minä kirjoitan tänne provoja ja ottaa suihin, jos saan yli 50 alapeukkua.
M43
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin täällä on noin ysin miehiä ja kutosen naisia. Siksi kommunikointi ei aina välttämättä suju kovinkaan sulavasti.
No eipä sitä aina kommentoijasta tiedä, kumpaa sukupuolta on. Minua on monta kertaa luultu täällä mieheksi, kun keskusteluketjussa on ryhdytty kollektiivisesti miehiä haukkumaan ja minä olen sitten ryhtynyt miessukupuolta puolustamaan. Sitten on tullut vastakommenttia, että olet selvästi itse sellainen ja tällainen mies. Nainen nyt kuitenkin satun olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin täällä on noin ysin miehiä ja kutosen naisia. Siksi kommunikointi ei aina välttämättä suju kovinkaan sulavasti.
No eipä sitä aina kommentoijasta tiedä, kumpaa sukupuolta on. Minua on monta kertaa luultu täällä mieheksi, kun keskusteluketjussa on ryhdytty kollektiivisesti miehiä haukkumaan ja minä olen sitten ryhtynyt miessukupuolta puolustamaan. Sitten on tullut vastakommenttia, että olet selvästi itse sellainen ja tällainen mies. Nainen nyt kuitenkin satun olemaan.
Sukupuolta nyt voi nykyään vapaasti vaihtaa, mutta kiitos kokoomuksen; vain kerran vuodessa.
Tuo käy järkeen myös sen suhteen, että täällä on niin hiton tyhmää ja naiivia porukkaa. Oikeasti aikuiset on yleensä järkevämpiä.