Omituisin keräilyharrastuksesi. :)
Kommentit (8)
Meidän pojilla on koosta 68 lähtien kokoon 98 Lassien suprafillit, irroitettavalla vuorella. Joitain kokoja on kaksi :D
Kaverini siis keräsi hurjassa nuoruudessa (lukioikäisenä) käytetyt kondomit koulupöydän laatikkoon. Laittoi siis kondomin solmuun, kirjekuoreen ja sitten laatikkoon - kuoreen toki kirjoitti keneltä tavara on. Kumppaneita oli useita. En tiedä mitä varten se niitä säilytteli, yäks. Ja vielä esitteli kokoelmaansa.
On jo aika laaja kokoelma erilaisia sokereita. Tavallisimpia tarjoan vieraille, kun en itse käytä kahvissa sokeria. Ei ole rahasta kiinni palasokerin osto, on vaan hauskempaa keräillä kokoelmaa...
Kaverini kerää hedelmistä tarrat talteen. Eli ne missä lukee " Jaffa" " Bruno" jne.
Onpa ainaksin edullinen harrastus ja ei vie paljon tilaa :-)
nyt olen huomannut olevani kasvien keräilijä. Kotini on täynnä siemenpurkkia ja purnukkaa ja mitä kummallisempi kasvi, se minun on saatava. Naapurit ovat jo alkaneet tehdä retkiä pihalleni ihmettelemään.
Lisäksi tunnun keräävän kyykkimisestä selkävaivoja...
Olen kerännyt n. 23 vuotta. kokoelma on laaja. mutta edelleen on paikkoja mistä en ole saanut kortteja. Aina kun tuttu lähtee reissuun, niin pyydän lähettämään kortin:)
vaikka kaapit on mukeja täynnä.