Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko tehtyä moka?

Vierailija
15.09.2008 |

Olen seurustellut reilun kuukauden aivan ihanan miehen kanssa ja eilen sitten menin seksin jälkeen sanomaan et rakastan häntä. Mies vaan pörrötti mun tukaa ja anto suukon poskelle. Aamulla oli kun mitään ei olis tapahtunut. Nyt en tie mitä tekis. kysyiskö suoraan et mitkä on fiilikset vai pitäiskö olla ihan kun ennen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hötkyile.

Vierailija
2/7 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse antaisin asian olla sen jälkeen kun olisin sanonut ensin miehelle että tarkoitin mitä sanoin ja että älä ota siitä paineita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä enään palaa siihen. mies kyllä miettii sitä itsekseen...

Vierailija
4/7 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:lle, mutta en todellakaan käsitä, kuinka joku voi rakastaa kuukauden tuntemisen jälkeen. Voisi sanoa, että olen kovasti hullaantunut sinuun, sen ymmärtäisin vielä. Ei ihmekään, että mies hämmentyi..

Vierailija
5/7 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä koskaan sano rakastavansa mua.

Yhdessä kuitenkin ollaan oltu monta vuotta. Kukin tavallaan osoittaa kiintymyksen.

Vierailija
6/7 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kiintymys, halu olla toisen kanssa.

Vierailija
7/7 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni ei vaan osaa sanoa sitä. En tiedä johtuuko perheestä, jossa ei ole näytetty tunteita. Sanoo kyllä tykkäävänsä, ikävöivänsä ja että mä olen ihana, mutta sitä yhtä sanaa ulos ei saa. ja yhdessä oltu kauan.

Joillekin se ei vain ole luontevaa. Toki aluksi mietin asiaa paljonkin, mutta tunteemisen myötä itsetunto ja luottamus suhteeseen kasvoivat niin, että en kaipaa juuri sitä yhtä sanaa :) Ehkä se sieltä vielä joskus tulee... Ainakin sitten tiedän, että se to-del-la tarkoittaa sitä.