Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ihmiset viekö niitä muka_osaaottavia kynttilöitä onnettomuuspaikalle!

Vierailija
11.01.2025 |

Muistokynttilät vaaraksi teiden varsilla

Jos on tarve niin vie se kynttilä paikkakunnan hautausmaan muistokivelle.

https://yle.fi/a/3-6394192

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään tähän vielä, että älkää pysähtykö, jos apua näyttää jo olevan vaikka niin mieli tekisi saada kuvaa instaan!

Vierailija
2/5 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä uteliaita kuvaajia olen nähnyt työssäni. En ymmärrä, miksi ihmiset haluaa kuvata toisen onnettomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä uteliaita kuvaajia olen nähnyt työssäni. En ymmärrä, miksi ihmiset haluaa kuvata toisen onnettomuutta.

Shokkisivustoilla on  kuvauspätkiä, missä joku random-tyyppi pysähtyy vain kuvaamaan mitä on tapahtunut. Esim. rekka repinyt ihmisiä kappaleiksi. Osa vielä elossa. Tyyppi kävelee vain tyynesti niiden ihmisten vierestä muna kovana, jotta saa pojoja sadistirunkkusaitille kun uplodaa tuoretta footagea... Että sellainen eläin ihminen on.

Vierailija
4/5 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat umpihulluja.

Vierailija
5/5 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muutenkin pelkkä oman egon pönkittämisen keino, "olen hyvä ihminen itseni ja muiden silmissä, kuin kunnioitan tämän tuntemattoman ihmisen muistoa". Psykologit sitä selittää, että suruaan purkavat näin, mutta enpä usko, että nyt ventovierasta niin kauheasti surevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme