Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväni on muuttunut kylmäksi ja etäiseksi

Vierailija
10.01.2025 |

Oli suuret odotukset lapsivapaalle viikonlopulle, mutta näköjään iloitsin liian varhain.

Miten on naiset, kerrotteko kumppanillenne, mikä on hätänä tai vialla? Vai mökötättekö vaan omissa oloissanñe ja lakkaatte puhumasta ja pitämästä yhteyttä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaan puhumasta jos tulee tunne, ettei kumppani kuuntele tai ole edes kiinnostunut asioistani.

Vierailija
2/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että miehillä on tunteita ja että odottavat jotakin. Ettei se ole vain naisten juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tekee jos ei kuuntele? Räplää kännykkää?

Vierailija
4/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaan puhumasta jos tulee tunne, ettei kumppani kuuntele tai ole edes kiinnostunut asioistani.

Puhutko lakkaamatta asioistasì ja itsestäsi? Minä, minä, minä. Oletko itse kiinnostunut toisen asioista? Kyseletkö ja kuunteletko?

Vierailija
5/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti ajoissa murjotuksen ettei vain tarvitsisi sitä seksiä harrastaa nyt kun siihen olisi loistava mahdollisuus. Voit lähteä vaikka baariin, sitä seksiä ei tipu kuitenkaan. Saat kärsiä krapulankin lokoisasti loikoillen ilman lasten hulinaa ja vaatimuksia

Vierailija
6/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat etäisyyttä lapsiaikoina, niin se nainen hukkaa rutiinin välittää susta. Se on vaan unohtanut sun olemassaolon, ei sen kummempaa. Ihan luonnollinen seuraus siitä että mies pitää etäisyyttä.

Vierailija
7/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu poliisille.

Vierailija
8/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitti ajoissa murjotuksen ettei vain tarvitsisi sitä seksiä harrastaa nyt kun siihen olisi loistava mahdollisuus. Voit lähteä vaikka baariin, sitä seksiä ei tipu kuitenkaan. Saat kärsiä krapulankin lokoisasti loikoillen ilman lasten hulinaa ja vaatimuksia

Eli mies haluaa suhteessa vain seksiä ja nainen kuuntelijaa? Aika paha kombo, jos näin on.

Vierailija
9/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies haluaa suhteessa vain seksiä ja nainen kuuntelijaa? Aika paha kombo, jos näin on.

Jjjep. Voisi olla molemmat, mutta rusinannoukkijamies ei saa enää edes pullaa.

Vierailija
10/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en ole kovin supliikkimies, niin kiinnostaa että miten se kiinnostus pitäisi naisille osoittaa? Kun nainen kertoo minulle asioitaan, niin en aina oikein tiedä, pitäisikö minun kommentoida jotenkin vai vaan kuunnella ja nyökkäillä.

Vierailija
11/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen katkaise puhevälejä fiksuun mieheen.

Vierailija
12/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen katkaise puhevälejä fiksuun mieheen.

En olis noin varma. Naisten järjenjuoksua ei voi mistään arvata etukäteen, ihan mitä vaan voi tapahtua. 30 vuoden kokemuksella.

Vierailija
13/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aikoo dumpata sinut.

Vierailija
14/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan siihen olemalla itse etäinen.

Jos toista ei huvita, ei sitten minuakaan. Naisten peleihin ei kuulu lähteä mukaan.

Oikeasti parisuhteessa ei edes kuulu olla "läheinen". Miehellä ja naisella on oma luonnollinen roolinsa. Miehen pitää kyetä olemaan mies eikä siihen kuulu "tarvitsevuus" - mitä siis on valittaminen siitä että nainen on etäinen. Hoida hommasi äläkä ulise. Eli ole se mies.

Naiset ovat sitäpaitsi kuin kissoja. Jos jahtaa, kiinni ei saa. Kiinnitä huomiota johonkin muuhun, niin johan se kissa tulee siihen kiehnäämään jalkoihin, yleensä vielä silloin kun et koko kissaa yhtään kaipaisi.

Vierailija
15/47 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin tuttua juttua naisten kanssa. Jos olisi homo ja kiinnostunut miehistä, niin elämässä olisi paljon vähemmän draamaa.

Vierailija
16/47 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aikoo dumpata sinut.

Miksi ei sitten tee sitä, vaan käyttäytyy noin? Vai pitääkö ensin etsiä uusi mies Tinderistä ja vasta sitten dumpata? Eihän kukaan autokauppaankaan kävellen mene vaan sinne mennään vanhalla autolla ja tullaan pois uudella. Autotonna tai miehetönnä elämä on hankalampaa.

Vierailija
17/47 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kokemuksella voi todetta että sinkkuna oli enemmän seksiä kuin nyt 15 vuotta kestäneessä parisuhteessa. Varautukaa veljet tähän.

Vierailija
18/47 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen.

Vierailija
19/47 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro minkä ikäisiä lapsia teillä on. 

Minulla tuli pikkulapsiaikaan joku kosketuksen tarve täytetyksi, suorastaan ylikuormitetuksi kun mukulat tunki syliin ja roikkui lahkeissa (ja meillä syliteltiin ja oltiin lähekkäin) mutta miehelle ei sitten riittänytkään enää huomiota.

Olin kuin  ruokakaappi, josta käytiin hakemassa jotain. Mieskin vuorollaan.  Jos kukaan ei tarvinnut, silloin sain olla rauhassa. 

Joten jos haluat pitää perheesi, niin älä ainakaan kohtele vaimoasi samalla välinpitämättömyydellä. Äläkä pelkää häntä niin, että saatuasi hetken lämpöä jätät hänet rauhaan ja häviät omiin projekteihisi.

En minä osaa täältä kaukaa neuvoa, mutta perhe on arvokas. Eksäni ratkoi ongelman keksimällä (ei-niin-omaperäisen) ratkaisun ja kitisi sitten, että lapset eivät hänestä välitä. Yritä sinä ja välitä. 

Vierailija
20/47 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän