Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut homeeseen?

Vierailija
10.01.2025 |

Minulla siis semmoinen tilanne että opiskelupaikalla on hometta. Olen miettinyt että vaihtaisinko yliopistoa. Opiskelupaikka olisi jo olemassa toisessa yliopistossa. Ongelmana tässä on se että tykkäisin homeisen opiskelupaikan pääaineesta joka on sosiologia. Toisessa yliopistossa olisi pääaineena kemia mutta se tuntuu vaikealta. En tiedä mitä tekisin. Jatkaisinko sosiologian lukemista samalla mahdollisesti vaarantaen terveyteni vai vaihtaisinko kemiaan terveisiin tiloihin? Onko home ylipäätään kuinka vaarallista terveydelle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asuu koko ikänsä terveinä asunnoissa joissa toiset alkaa heti oirehtimaan. Onko sitten siedätystä vai mistä kyse mutta näin kuitenkin on.

Siedätystä. Et voi olla noin typerä 

Siedätyshoito ei ole tuttu termi?

Vierailija
22/27 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asuu koko ikänsä terveinä asunnoissa joissa toiset alkaa heti oirehtimaan. Onko sitten siedätystä vai mistä kyse mutta näin kuitenkin on.

Oireet helpottaa vasta kun poistuu homeisesta rakennuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oireet helpottaa vasta kun poistuu homeisesta rakennuksesta.

Tässä puhuttiin siitä että jotkut asuu koko ikänsä terveinä taloissa joissa joku ulkopuolinen saa heti oireita. Aika yleistäkin kun vanhempaan taloon muuttavat uudet asukkaat. Entiset asukkaat ovat ehkä aikojen saatossa siedättyneet vähitellen kehittyneille homeille?

Vierailija
24/27 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home Sweet Home

T: Urpo

Vierailija
25/27 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo sairastunut? Onko jatkuvia antibioottikuureja?

Mulla oli yksi selvästi homeinen työpaikka ja oli onnenpotku kun pääsin sieltä vihdoin pois.

En ole vielä sairastunut kun olen vältellyt niitä homeisia paikkoja opiskelujen kustannuksella. Huono olo on tullut homepaikoissa.

Vierailija
26/27 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tietää, että opiskelupaikassa on hometta? Onko oireita? Joku juoru? Virallinen ilmoitus?

omassa yliopistossa yhdessä rakennuksessa on sisäilmaongelma, muttei homeen takia, vaan uusien kokolattiamattojen liimasta.

Ihan virallinen ilmoitus, lehdessä ollut yliopiston homeongelmista ja kaikkien tiedossa on.

Vierailija
27/27 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 70-80 luvulla ollut missään hometta eikä kukaan oireillut.

Sitten se yhtäkkiä jysähti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi