Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sektio ja kiinnikkeet. Miten vaikuttaneet leikkaukseen?

28.02.2007 |

Haluaisin tietää että miten teillä muilla on vaikuttaneet leikkaamiseen kiinnikkeet? Onko kestänyt kauan ennen kuin vauva saatu ulos vai ompeluvaiheessa?

Kokemuksia kaivataan,lähinnä monen sektion kokeneilta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sellaisen " narsisissien natinan" , hassun äänen kun niitä leikattiin auki tai poikki kakkosen kohdalla. Vähän hidastavat normaalisti nopeaa alun leikkausvaihetta. Samaten vanhan arven poisto pintanahasta.

Jollain on kai kiinnikkeet kasvaneet kiinni virtsarakkoon ja mitä kaikkea kamalaa.

Vierailija
2/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisessa sektiossa leikkauksen avausvaihe kesti aika pitkään kiinnikkeiden takia. Joutui ihan pyytämään erikoislääkärin paikalle, mutta kyllä ne sen auki sai eikä tullut mitään ongelmia. Nyt vähän jännittää kun kolmatta ootetaan ja todennäköisesti sektio taas edessä, että miten ne kiinnikkeet tälläkertaa. (toivon kyllä itse alatiesynnytystä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden sektion jälkeen kolmas on automaattisesti sektio. Paitsi poikkeuksia on, Turussa joku sai pienen ja ennenaikaisen alakautta. Eiks ihanaa tämä palstatietous :-)

Vierailija
4/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty kaksi sektiota ja nyt olen lähdössä tätä kolmatta synnyttämään alakautta (kunhan alkais tulemaan). Että ei automaattisesti kait sitten ole aina kahden sektion jälkeen sektio. Itse toivoin alatiesynnytystä. Lääkärilehdessäkin kuulemma ollut juttua/tutkittua tietoa, että nykyään ei tarvitse automaattisesti leikata vaan tapauskohtaisesti tehdään synnytystä koskevat päätökset.

Rouvar Rv 39+3

Vierailija
5/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi sektiota tehty eikä toiseen sektioon vaikuttanut yhtään. Väliäkään ei ollut kuin reilu vuosi. Hyvin meni, mutta tuokin on varmaan todella yksilöllistä.

6/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun toinen sektio luokiteltiin vaikeaksi (tai mitä hienoa sanaa nyt käyttävätkään) kiinnikkeiden takia. Mun kokemus oli se, että kesti vain vähän kauemmin kuin eka.