Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatteko, jos työkavereilla on huono päivä tai heidän mieltään painaa jokin asia?

Vierailija
10.01.2025 |

Meillä on aika pieni työyhteisö. Osa kollegoista on täysin teflonia eivätkä ole koskaan huonolla tuulella.

Pomostani huomaan joskus, jos hänellä on huono päivä tai hänen pomonsa on sanonut hänelle jotain ikävää.

Pomoni linnoittautuu työhuoneeseensa eikä tule edes kahville, kuten tavallisesti. Joskus on sanonutkin, ettei nauti siitä pomon hommasta ja hänen pomollensa taas ei mikään kelpaa. Sinänsä tietenkin hyvä, että vetäytyy omiin oloihinsa jos on huonot fiilikset eikä levitä sitä alaisiinsa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan. Samoin myös läheisistä ihmisistä myös huomaan.  Tai minä vaistoan sen.

Olen erityisen herkkä ihminen.  Aistit ovat herkkänä.

Vierailija
2/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei vain pysty olemaan huomaamatta vaikka vakio porukka on n. 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä mielestään korvaamattomat purkavat vituu. pahan olonsa nuorempiin työntekijöihin  syyttävät heitä että itse ovat kelkasta pudonneet, ah sitä ihanuutta kun joutuu heitä neuvomaan netin käytössä. kyllä kaatuu koko järjestelmä kun neuvoillani ovat minä minä  siihen kajonneet. voi voin olenhan noviisi joka ei mitään tajuu eivät edes kehtaa tunnustaa että minulta neuvoja kyseli. kova paikka kun pomo pyytää minua korjaamaan järjestelmä virheet.

Vierailija
4/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Osa näyttää mielialojaan helpommin. Itse olen niin tasainen etteivät työkaverit varmaankaan huomaa minusta. 

Vierailija
5/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegasta huomaan kyllä. Jos on huono päivä, ei edes tervehdi. Sitten palaverissa haukkuu minut maanrakoon kaikkien kuullen. Sitten kun tyyntyy, on kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunutkaan.

Tästä viisastuneena, en ota enää yhden ainutta naista työparikseni.

T. Vanhempi asiantuntija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan