Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomolta lisätienestiä.

Vierailija
10.01.2025 |

Meillä on vaimon kanssa hyvät pomot. Minä otan omalta pomolta suihin ja vaimo ottaa omalta pomoltaan. Saadaan molemmat kivasti ekstra rahaa pimeästi palkan päälle. Muilla vastaavaa toimintaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap!! Teillä on juuri oikea asenne työntekoon ja pomojenne kunnioittamiseen. Jatkakaa samaan malliin. Olen kateellinen pomo mies. Teidänlaisia alamaisia tarvitaan kun nyt on lama aika ja kaikilla kauhea stressi.

Vierailija
2/15 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo mitäpä jos keskittyisitte siihen omaan perhe ja nautinto elämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa!! Minun mies nuolee pomonsa paskaisen perseen ja saa siitä 50e joka päivä. Minua ei haitta yhtään 50*5*4 miettikää sitä plus perus palkka 2300e/kk. Mieheni työn vuoksi saan vaikka mitä 🙂

Vierailija
4/15 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin kuuma pomo, että ottaisin ihan ilmaiseksikin, mutta hän vaan ei anna.

Vierailija
5/15 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa likaisen työn lisä!

Vierailija
6/15 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pomoni käy panemassa vaimoani. Maksaa vaimoni naimisesta todella mukavasti 😅

Vierailija
7/15 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only in your dreams.

Vierailija
8/15 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naispomo maksaa siitä että saa ottaa multa suihin ja saa välillä piiskaa.

Vierailija
9/15 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan aika yleistäkin, että nais ja mies pomot maksaa seksistä 🤔

Vierailija
10/15 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomonani on nainen, sattuneesta syystä liikematkalla olimme eri hotellihuoneissa. Sitten yhtenä iltana humalluimme ja eksyimme samaan sänkyyn. Nyt tätä on jatkunut jo kolmattavuotta ja minä olen ylennyt töissä apulaisjohtajaksi. Vanha hirvee harp-pu mutta hyvin kiihkeä ja hyvä naimaan.

Vierailija
11/15 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan aika yleistäkin, että nais ja mies pomot maksaa seksistä 🤔

Onhan se, kun tutkimuksen mukaan noin kaksi kolmesta pomosta tekee niin.

Vierailija
12/15 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomonani on nainen, sattuneesta syystä liikematkalla olimme eri hotellihuoneissa. Sitten yhtenä iltana humalluimme ja eksyimme samaan sänkyyn. Nyt tätä on jatkunut jo kolmattavuotta ja minä olen ylennyt töissä apulaisjohtajaksi. Vanha hirvee harp-pu mutta hyvin kiihkeä ja hyvä naimaan.

Aika pitkään olette olleet siellä hotellihuoneessa. Mahtaa olla hurja lasku tulossa, kun viimein kirjaudutte ulos. 

Vierailija
13/15 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää kuinka olette päätyneet noihin tilanteisiin? Ehdottiko bosse vai te itse?

Vierailija
14/15 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kuinka olette päätyneet noihin tilanteisiin? Ehdottiko bosse vai te itse?

Meillä oli ainakin pomo lähettänyt sähköpostia koko henkilöstölle kysyen kuka haluaisi tällä tavalla vähän lisätienestiä. Myöhästyin harmillisesti ja naapurikonttorin (haarakonttorin) Lissu sai paikan.

80-luvulla noista ilmoiteltiin yleensä firman ruokalan ilmoitustaululla.

Vierailija
15/15 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä firmassa ylemmän johdon entiset pomot paneskelivat käytännössä kaikki konttorin muijat läpi. Ei hirveesti tuntunut kenelläkään uskollisuus painavan.

Eräällä johtajalla oli melkoinen vehje ja varsinkaan hänellä ei tuntunut olevan vaikeuksia saada päivällä panoseuraa. Kerran erään sihteerin miesystävä oli toimiston ovella vahtimassa, kun tämä johtaja pani hänen muijaansa toimistopöydällä ja piti vahtia, että ei kukaan pääse yllättämään. Luulisin, että tämä aisankannattaja toi pomolle muhkean ylityölistan hyväksyttäväksi.

Useampi nainen pääsi naimalla urallaan eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi