Aijjotko lopettaa myös Instagramin ja Facen käytön kuten lopetit X:kin käytön koska siellä saa nykyään puhua avoimesti?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aion.
Luulen myös, että meillä on eri käsitys siitä, mikä on avoimesti puhumista. Sanavapaus koskee vapautta kertoa oma mielipide. Oma mielipide taas ei ole yhtä kuin keksiä perseestä valheita, se on valhe eikä mielipide.
Meta on tosin tainnut faktojakin kohdella vihapuheena jos fakta ei ole sopinut vasemmistolaiseen narratiiviin
En käytä X:ää, en ole käyttänyt vuosiin. Muskilla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä, en vain kokenut saavani tuosta sovelluksesta mitään.
En käytä Instagramia, en ole käyttänyt vuosiin. Sama kuin X:n kanssa eli en saa mitään hyötyä sovelluksesta.
Facessa seuraan muutamaa pientä urheiluseuraa lajimme tiimoilta. En postaa vuodessa kuin 2-3 kertaa jotain. Face toimii lajiliittomme ja seurojen informaatiokanavana. Tältä osin Facen käytölle on syynsä ja kunnes tilalle tulee jokin muu informaatiokanava, niin jatkan Facen käyttämistä.
Mikä se oli se Blue-juttu johon X piti vaihtaa? Kaikki taisi jo unohtaa sen X:n kaatajan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oli se Blue-juttu johon X piti vaihtaa? Kaikki taisi jo unohtaa sen X:n kaatajan.
Siellä on jo monta miljoonaa käyttäjää!
Nämä lähden X:Ståhlberg tyypit on järjestäen niitä jotka ei vain kestä sitä että joku on heidän kanssaan eri mieltä ja sanoo sen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aion.
Luulen myös, että meillä on eri käsitys siitä, mikä on avoimesti puhumista. Sanavapaus koskee vapautta kertoa oma mielipide. Oma mielipide taas ei ole yhtä kuin keksiä perseestä valheita, se on valhe eikä mielipide.
Meta on tosin tainnut faktojakin kohdella vihapuheena jos fakta ei ole sopinut vasemmistolaiseen narratiiviin
Jenkeissä edes ole mitään "vasemmistoa" yhdessäkään länsimaassa ole. Jenkkien ja muidenkin länsimaiden vasemmistot on enemmän oikeistoa jos jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nämä lähden X:Ståhlberg tyypit on järjestäen niitä jotka ei vain kestä sitä että joku on heidän kanssaan eri mieltä ja sanoo sen ääneen.
No olen kanssasi eri mieltä ja voit tunkea sen mielipiteesi lapsesi perseeseen niinkuin teet kaikelle muullekin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ei ole pakko assosioida persujen kanssa.
Muiden totuudet ei tarvitse kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen kanssasi eri mieltä ja voit tunkea sen mielipiteesi lapsesi perseeseen niinkuin teet kaikelle muullekin.
Persut on tosiaan pedoja.
Ei minun sanomisistani ole koskaan tullut ongelmaa millään somealustalla. Mutta en edes ole ollut noilla alustoilla vuosiin.
Aiotko alkaa kirjoittaa oikein?
Saman aijjotko-tyypin enemmän ja vähemmän provoja täällä.
En tiedä.
Mitä tämä Aijominen on ?
Millonkahan täällä saa keskustella avoimesti?
Kyllä aion.