Menkää töihin: Eilen julkaistiin Oikotiella 14 avointa työpaikkaa koko maassa
Kommentit (255)
Puhelinmyynnissä on paikkoja vapaana. Otat vaan puhelimen käteen. Et ole ikinä hakenut muita paikkoja kuin mitä näkyy netissä? Saamattomuutta. Kaikki paikat olen saanut avoimilla hakemuksilla.
Ja kuinka moni paikka on "julkisessa haussa" pakon vuoksi, vaikka työntekijäksi on jo valittu pomon siskon serkun muksu.
Vierailija kirjoitti:
Mol.fi pelkästään pirkanmaalla yli 100 paikkaa lisää eilen.
Ei ollut eilisiä paikkoja vaan käyttökatkon takia aikaisemmin julkaisematta jääneitä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynnissä on paikkoja vapaana. Otat vaan puhelimen käteen. Et ole ikinä hakenut muita paikkoja kuin mitä näkyy netissä? Saamattomuutta. Kaikki paikat olen saanut avoimilla hakemuksilla.
Öyhöyh kävele vaan tehtaaseen sisälle, ja saa töitä öyhöyh
Nämä paikat on lisätty myös molin sivuille? Monta paikkaa siellä tarjolla?
Niitä työpaikkojahan ei voi olla haussa julkisten hakujen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Niin, piilotyöpaikkoja on ainakin sata kertaa enemmän eli 1400! Nyt vaan etsivän kyvyt käyttöön ja töihin!
Vierailija kirjoitti:
Mutta puolet on vakituisia!
Kyllä. Matkatyötä tekevä kaupparatsu, kaksi suunnitteluinsinööriä, kanalatyöntekijä 11 € tuntipalkalla, ruotsinkielinen vaka-opettaja, putkiasentaja ja experienced Fullstack Developer.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paikat? Miksi sinut potkitaan aina pois? Nytkin parhaaseen työaikaan palstalla.
Kysyy työkyvytön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, piilotyöpaikkoja on ainakin sata kertaa enemmän eli 1400! Nyt vaan etsivän kyvyt käyttöön ja töihin!
En oikein ymmärrä, miksi työnantajat haluaisivat pitää työpaikkoja piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miksi työnantajat haluaisivat pitää työpaikkoja piilossa.
No mieti! Haluavat töihin vain sellaista väkeä, joka osoittaa aktiivisuutta eikä niitä, jotka oottaa että kaikki tuodaan tarjottimella nenän eteen valmiiksi.
Oikotie ajetaan työpaikkojen osalta alas 2/2025, joten siksi siellä niin vähön. Seuraa duunitoria tai joblya
Työkkärin kurssilla puhuttiin piilotyöpaikoista. Menet vain firmoihin kyselemään niin ehkä sopivalle tyypille löytyykin työtä. Näin olen kyllä itsekin työllistynyt 👍
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öyhöyh kävele vaan tehtaaseen sisälle, ja saa töitä öyhöyh
Tehtaat on Aasiassa.
Yrityksiä saa luoda itsekin. Ei ole pakko vain plärätä vapaiden työpaikkojen ilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Oikotie ajetaan työpaikkojen osalta alas 2/2025, joten siksi siellä niin vähön. Seuraa duunitoria tai joblya
Missä.tää ilmotettu?
Kuinkahan moni näistä "menkää töihin" huutelijoista on itse työelämässä. Ainakin aikaa palstailulle tuntuu olevan runsaasti.
Aika hiljaista on työpaikkavahdissakin. Omalla alalla on tällä viikolla tullut 2 ilmoitusta kun normiviikolla niitä tulee vähintään kaksinumeroiset määrät ja yleensä vähintään parikymmentä. Mutta ei hätää, työministeriö varmaan saa kuukauden avoimien paikkojen määräksi taas sen 200 tuhatta tai jotain kuten aina ennenkin.
Mol.fi pelkästään pirkanmaalla yli 100 paikkaa lisää eilen.