Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut yhdistystoiminnassa haalii kaikki hommat - ja sitten valittaa kuinka paljon on hommaa

Vierailija
09.01.2025 |

Esimerkkejä olisi nyt vaikka kuinka. Mutta eräässä yhdistyksessä oli kiertävät vuorot, järjestetään tapahtuma ja jokainen alayhdistys järjestää sen vuorollaan. No uusi nuori puheenjohtaja alkoi järjestää nämä itse ja kun joku sanoi että meillä täällä ja me voitaisiin, niin vastaus oli hän käy katsomassa paikassa ja alkoi sitten puuhata hommaa itse, eli syrjätti sen porukan kokonaan. 

Tai rahankeruussa joillakin tuntuu olevan kilpailu, kuka kerää eniten. Jotkut keräävät vastuualueita itselleen ja sitten valittavat kun niitä on paljon. Kun joku sanoo, mä voisin tehdä ton kun mulla on työkokemusta tuosta, niin se ei käykään, vaan tyypit jo jaossa kerää itselleen ja sanoo minä teen tämän ja tuon vaikka olisi muitakin tekijöitä. Eikä ole mitään syytä miksi se joku toinen ei voisi tehdä sitä hommaa. Yleensä nämä ovat kovaäänisiä ja ne avun tarjoajat hiljaisia puurtajia, jotka eivät sitten ala väitellä vastaan.  

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla