Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain vuosi sitten puhelun, että isäni syöpä on terminaalivaiheessa kuolee minä hetkenä hyvänsä.

Vierailija
09.01.2025 |

Minä en syövistä tiedä mitään.. luen täältä välillä juttuja ja tiedän, että on kamala tauti voi johtaa kuolemaan.

Vuosi sitten tätini soitti tosiaan, että isä on huonossa kunnossa. Täti on siis isäni sisko ja olemme hänen kanssaan aina oltu hyvissä väleissä. isä ei ole halunnut mua tuntea, eikä perhettäni. Pienellä paikkakunnalla onnistuttu jopa välttämään toisiamme.

Joskus tädille selitin, että olishan se ollut ihan hauska joskus kahvitella miehen kanssa. En mä mitään enää jaksais syyllistää ja kummosia kysellä, silleen muuten vaan...

Ihmetellyt, kun sieltä suunnasta ei mitään kuullut ja kävin stalkkaamassa miehen FB. Siellähän se yhä pelaa golffia Espanjassa uuden venäläisen vaimonsa kanssa. Mitä hiittä?! Kuollahan sen piti?!

Tätikin oli ihmeissään. Hekään ei ole väleissä, vaan kytätään testamenttia. Mikä semmoinen terminaalivaiheen syöpä on, että vuoden päästä golf varvasta gutajaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syöpä ole välttämättä kuolemantuomio. Tätini syöpähoidot lopetettiin kun katsottiin että on liian pitkällä. Silti eli vielä 30 vuotta. 

Vierailija
2/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syöpä ole välttämättä kuolemantuomio. Tätini syöpähoidot lopetettiin kun katsottiin että on liian pitkällä. Silti eli vielä 30 vuotta. 

Juu. Lääkäri vaan oli puhunut, että terminaalivaiheessa. Siitäkö se sitten vaan paranee sitten ittestään... Outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä isääsi ja kysy häneltä syövästä. Hän haluaa varmaan tavata sinua.

Vierailija
4/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan sanottu, että isäsi on terminaalivaiheessa. Olet olettanut, että puhutaan sairaudesta, mutta on tarkoitettu lentokenttäterminaalia matkalla golfaamaan.

Vierailija
5/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jokin aika sitten että oli löytynyt lääke jolla kaikkien koehenkilöiden syöpä parani. Lääkettä piti kuitenkin vielä testata lisää jotta potilaiden turvallisuus voidaan taata. Sillä aikaa vaikka kuinka moni kuolee syöpään, on se kummaa touhua.

Vierailija
6/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi isä itse kertoa olevansa terminaalivaiheessa, koska halusi parantaa välejä siskoonsa. Ei hän välttämättä edes tiedä että tieto sairaudesta on välitetty eteenpäin sinulle

Vierailija
7/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys näköjään perinnöllistä ap:n suvussa. Tekstikin lähes lukukelvotonta tajunnanvirtaa.

Vierailija
8/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jokin aika sitten että oli löytynyt lääke jolla kaikkien koehenkilöiden syöpä parani. Lääkettä piti kuitenkin vielä testata lisää jotta potilaiden turvallisuus voidaan taata. Sillä aikaa vaikka kuinka moni kuolee syöpään, on se kummaa touhua.

Voit olla varma ettei tuosta lääkkeestä enää kuulu koskaan mitään ja nykyisiä vanhanaikaisia metodeja käytetään vielä pitkän aikaa. Eihän se nyt olisi hyvä homma ollenkaan tienestien kannalta jos potilaat paranisivat.

Vierailija
9/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä isääsi ja kysy häneltä syövästä. Hän haluaa varmaan tavata sinua.

Luehan vielä kerran aloitus ja yritä ymmärtää lukemasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme