Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirveää maha alkanut roikkua

Vierailija
09.01.2025 |

Voiko tälle tehdä mitään. Mulla on ollut pömppömaha, mutta nyt se on alkanut roikkua. Enkä edes ole omenavartalo. Auttaako tähän laihduttaminenkaan? Ylipainoa on ja ikää yli 30.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonkos sitä ylipainoa olikaan?

Vierailija
2/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäesteettistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maha mittään.

Vierailija
4/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se roiku, kun makaat selällään sakset auki.

Vierailija
5/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon koostumus voi muuttua. Minäkin lihoin ja pömppö vaan kasvoi ja kasvoi. Oli silti kiinteä, istuessa ei tullut makkaroita vain se yksi iso. Sitten kun lihoin muutaman kilon lisää, niin äkisti maha pehmeni ja alkoi roikkua ja hyllyä ja tuli kaksi isoa vararengasta. Ikävää.

Vierailija
6/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuutta se on. Vai oletko koskaan nähnyt missillä roikkuvaa mahaa.

Vierailija
7/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään lihavuutta vaan myös iän mukana tulevaa ihon löystymistä. Ei siihen taida laihduttaminen siinä mielessä auttaa että se iho roikkuu laihtumisen jälkeenkin. 

Vierailija
8/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaa, jos naisella maha roikkuu.

m58

Vierailija
9/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Oltiin miehen kanssa pitkästä aikaa kylpylälomalla ja vedin päälle bikinit, jotka eivät ihan istuneetkaan enää samalla tavalla kuin vuosi sitten. Vielä kun lomalla tuli syöpöteltyä ja kunnolla turvotti, niin hyllyin sitten niissä bikineissä muutaman päivän roikkuvine mahoineni. Kyllä hävetti. Kotiin tullessa kävin vaa'alla ensimmäistä kertaa vuoteen ja järkytyin.

Vierailija
10/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin saman pari vuotta sitten, ei auta laihtuminen eikä treenaaminenkaan:(

n64v

Vierailija
11/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä laihtua jos haluat, jos siis itse haluat.

Ei se pakko ole.

Vierailija
12/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehon koostumus voi muuttua. Minäkin lihoin ja pömppö vaan kasvoi ja kasvoi. Oli silti kiinteä, istuessa ei tullut makkaroita vain se yksi iso. Sitten kun lihoin muutaman kilon lisää, niin äkisti maha pehmeni ja alkoi roikkua ja hyllyä ja tuli kaksi isoa vararengasta. Ikävää.

Minulla sama. Painoin 85 kg niin oli vain iso pömppömaha mutta paino nousi 91 kiloon, niin nykyään juuri tuollanen roikkuva maha. Olen 169cm.

Vierailija
13/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen ja kuntopyörällä polkeminen auttoi mieheni mahaan että pömppis lähti. Piti joka päivä kuntoilla 3 kuukautta.

Vierailija
14/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 22 kiloa ylipainoa ja maha roikkuu. En valita. Tiedän mistä johtuu.

Vierailija
15/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi olla yllätys? Etkö ole uskonut, että ei kannata lihottaa itseään läskiksi kuten aivan varmasti on sinullekin kerrottu? Sen sijaan kannattaa harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisesti. En usko ettet ole koskaan näitä sinua viisaampien neuvoja kuullut tai lukenut. Nämä opetetaan viimeistään peruskoulussa. Nyt et voi enää asialle mitään, roikkuva maha ei tuosta enää palaudu.

Vierailija
16/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan haittaa, jos naisella maha roikkuu.

m58

Polvissa?

Vierailija
17/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi roikkua keisarileikkauksen jälkeen, vaikka BMI on 23,5, eli kohtuullisesti normaalipainon puolella. Arpi vaan kiristää niin paljon ja ympärillä on löysää ihoa, joka ei palautunut ennalleen. Tosi ärsyttävää, meni kaikki housut, hameet ja mekot uusiksi, kun ei mitään vartalonmyötäistä pysty pitämään.

Vierailija
18/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään lihavuutta vaan myös iän mukana tulevaa ihon löystymistä. Ei siihen taida laihduttaminen siinä mielessä auttaa että se iho roikkuu laihtumisen jälkeenkin. 

Ei välttämättä roiku laihduttamisen jälkeen. Mä painoin pahimmillaan 125 kg ja todellakin roikkui maha niin, että häpykumpua ei nähnyt seisoessa koska roikkuva iso maha peitti sen. Laihdutin yli nelikymppisenä yhteensä 58 kg. Ei jäänyt mitään roikkuvaa ihoa oikeastaan minnekään.

Vierailija
19/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on vartalon malli asioita. Minä olen 175 cm ja 104 kg eikä maha roiku. Olen kyllä paksu joka paikasta varsinkin pepusta ja reisistä mutta maha on iso pömppö vaan.

Vierailija
20/24 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Oltiin miehen kanssa pitkästä aikaa kylpylälomalla ja vedin päälle bikinit, jotka eivät ihan istuneetkaan enää samalla tavalla kuin vuosi sitten. Vielä kun lomalla tuli syöpöteltyä ja kunnolla turvotti, niin hyllyin sitten niissä bikineissä muutaman päivän roikkuvine mahoineni. Kyllä hävetti. Kotiin tullessa kävin vaa'alla ensimmäistä kertaa vuoteen ja järkytyin.

Kylpylät on pahoja paikkoja, kun siellä käydään harvoin ja uima-asu kiristää jo valmiiksi ja sitten vielä syödään ja juodaan niin kelpaa patsastella siellä allasosastolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan