Hallituksen leikkauspolitiikka ajaa itsetuhoon
Mitä olen tehnyt väärin .
Olen aina maksanut veroni ja käynyt työssä ja mallikansalaisen tavoin pyrkinyt säästämään pahan päivän varalle ja omaan asuntoon säästämällä rahastoon johon pankitkin ovat neuvoneet..
Nyt olen työtön ja yhteiskunnan hylkiö jota kaikki pyrkii hyväksikäyttöön ja lyömään..
Ensin piti myydä velkainen asunto ja nyt minulta leikataan työttömyystukia sadoilla euroilla ja enkä saa asumistukea koska minulla on varallisuutta rahastoissa joita ei lunasteta...eli en saa rahaa vuokraan mistään.
Tämän vuoksi laskuni on menossa ulosottoon ja laskuihin tulee vielä perintä korvaukset joka nostaa velat taivaaseen ja vuokrat jää rästiin..kun en saa rahaa mistään ja rahastot on sulussa..
Pahinta on että jos joskus saan rahastosta rahat vie ne ulosottomies ja suuri osa menee rahoista perintätoimiston ja ulosottomiehen muhkeisiin palkkioihin ja minulle jää velat ja häätö..
Toimeentulotuesta ei ole minulle mitään hyötyä kun olen menettänyt luottokelpoisuus en ja varojen tilalle tulee velat..
Kaikki kiitos täsätätälle hallitukselle joka on rikkonut yhteisen yhteiskunta sopimuksen..