Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähdet tähdet 2025

Vierailija
08.01.2025 |

Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1979)

Vierailija
1781/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Töyssy on julistettu voittajaksi?

Vierailija
1782/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma on täysin pilattu. Konsta Hietasen voittokauteen asti ohjelma oli laulukilpailu, jossa keskityttiin laulutaitoon. Oli oopperajakso ja suora lähetys, jossa koko kansa sai äänestää. Sitten mukaan alettiin ottaa esiintyjiä, jotka eivät ole laulajia ja keksittiin, että haetaankin "viihdyttäjää". Parisataa ihmistä studiossa äänestää, surkeaa.

Musiikkiohjelmia ei enää juurikaan ole televisiossa eivätkä hyvät laulajat pääse esiintymään TVssa, joten on harmi, että tämäkin ohjelma vie nyt mahdollisuuksia hyviltä laulajilta.

Onko Euroviisut sun mielestä laulukilpailu? Voisi kuvitella että on ja ennen olikin, mutta nykyään enempi showta ja politiikkaa, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Fathi on ollut tämän ohjelman kiinnostavin esiintyjä, hän on uskaltanut laittaa itseään ja persoonaanasa kehiin, vaikka laulutaito ei ole parhain - välillä riemastuttavassa punk-hengessä tai epäonnistumisesta huolimatta. Tällä kaudella on ollut hyvä taso, kenenkään puolesta ei ole tarvinnut kokea myötähäpeää, laulutaidon puolesta hyviä todella lahjakkaita osallistujiakin on useampia.

Et voi olla tosissasi, tämän kauden taso ei ole ollut hääppöinen, Sonja ja Nina poikkeuksia. Oli älytöntä ja naurettavaa, että mukaan otetaan Fathin tapainen "esiintyjä", joka ei osaa laulaa ollenkaan. Valinnalla halvennettiin vuosikymmeniä laululla itseään elättäneitä hyviä laulajia, jotka eivät ole "mediaseksikkäitä" eivätkä pääse ohjelmaan, vaikka ovat taitavia laulajia.

Tänään valitaan Tähdet tähdet-finaalissa Suomen paras VIIHDYTTÄJÄ! 👍🏼

Vierailija
1784/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuutta lankaan:

Eikö ole ihanaa, että ainakin pari kautta on saatu nauttia tuomari-Anni vapaista kausista?

Hän pilasi omalla kohdallani tätä ohjelmaa suuresti, joten ihanaa kun voi taas nauttia tästä ohjelmasta. On ehdottomasti Suomen surkein juontaja, tyhjällenauraja ja varsinkin tuomarina täysin avuton "mä ostin tän mä ostin tän esityksen hihi miksei tääl oo Jaajo naurattamas mua hihi".

Ja Maria Veitola sai potkut Masked Singeristä, kyllä mua nyt hemmotellaan!

Samaa mieltä, Anni oli huonoin tuomari koskaan! "Siis ihan miäletöntä" oli kommentti aina joka ikiseen esitykseen. 

Jaa Hautala? Joo, ärsyttävä tapaus! Miksi se tunkee telkkariin leipomaan, sisustamaan, tuomaroimaan, juontamaan ym., kun ei mitään osaa?!

Pois ruudusta Anni, Suski Laine, Vappu Pimiä, Kirsi Alm, Annina Valtonen!!!! 😡

Vierailija
1785/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvää on että Mikko tän vie koska on sellanen suomalainen jokamies johon on monen helppo samaistua.

Vierailija
1786/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuutta lankaan:

Eikö ole ihanaa, että ainakin pari kautta on saatu nauttia tuomari-Anni vapaista kausista?

Hän pilasi omalla kohdallani tätä ohjelmaa suuresti, joten ihanaa kun voi taas nauttia tästä ohjelmasta. On ehdottomasti Suomen surkein juontaja, tyhjällenauraja ja varsinkin tuomarina täysin avuton "mä ostin tän mä ostin tän esityksen hihi miksei tääl oo Jaajo naurattamas mua hihi".

Samaa mieltä, Anni oli huonoin tuomari koskaan! "Siis ihan miäletöntä" oli kommentti aina joka ikiseen esitykseen. 

Jaa Hautala? Joo, ärsyttävä tapaus! Miksi se tunkee telkkariin leipomaan, sisustamaan, tuomaroimaan, juontamaan ym., kun ei mitään osaa?!

Mitäpä jos vaan vaihdat kanavaa. Nykyään kanavia on vaikka kuinka, jos joku ohjelma/juontsaja ei kelpaa, älä katso. Se on ihan sama, kuka siellä juotamassa on niin , jos se on nainen se haukutaa. Miehet näyttää pääsevän mammojen suosioon.  Joten Heikki Paasonen  juontajaksi Tähdet tähdet ohjelmaan, TTK:hon, Maajussille morsiameen, Farmille ja mitä niitä kaikkia nyt onkaan. Mammat tykkää. 

Naisista haukutaan kaikki.

Vierailija
1787/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fathi tulee takaisin finaaliin ja vie koko potin

Vierailija
1788/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa. Minun suosikki on Chike. Veti niin upeasti kantrijaksossa että olin myyty! Töyssystä en tykkää yhtään. Miksi sen pitää vetää koko ajan jotain espanjaksi ja tänään italiaksi? Ällö ääni ja olemus muutenkin, pysyisi vaan komediassa ja pellen roolissa, se sille sopii paremmin

Vierailija
1789/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa. Minun suosikki on Chike. Veti niin upeasti kantrijaksossa että olin myyty! Töyssystä en tykkää yhtään. Miksi sen pitää vetää koko ajan jotain espanjaksi ja tänään italiaksi? Ällö ääni ja olemus muutenkin, pysyisi vaan komediassa ja pellen roolissa, se sille sopii paremmin

Vaikutat kivalta ihmiseltä. Olet varmaan kivan näköinenkin. 

Vierailija
1790/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuutta lankaan:

Kyllä se oli Veitola joka pilasi ohjelman aikanaan, onneksi siitä kiusaajasta päästiin.

Vierailija
1791/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina olis voinut tippua.

Vesi tippuu, muut putoaa, tollo.

Vierailija
1792/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulava kaulaton lihapulla! HAHAHAHAH!! Päiväni on pelastettu!

Vierailija
1793/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalikolmikon plussat ja miinukset:

Niina: Kova ammattilainen, teknisesti taitavin, mutta omaan makuun ääni välillä liian kova ja nasaali.

Tökä: Symppis ja helposti lähestyttävä, komea ääni, mutta kaipaisin nyansseja. Laulaa joka kappaleen kovaa & korkeelta. Englannin lausuminen myös vähän niin ja näin.

Chike: Karismaattinen esiintyjä ja miellyttävä lauluääni. Oma suosikkini tästä triosta. Mutta miinusta Lillin liehittelystä...

Vierailija
1794/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Chike voittaa!

Vierailija
1795/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan tämä finaalijakso on kuvattu eli kuinka kauan paikalla ollut yleisö on tiennyt voittajan, mutta ei ole saanut paljastaa sitä kenellekään, houkutus varmaan ollut kuitenkin melko suuri?

Vierailija
1796/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Töyssy voittaa ja olen ikäihminen. Elämää nähnyt.

Vierailija
1797/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna Kinnunen, lihavuori, lihaa ja perunaa mennyt sen näkee naamasta. Ei taida oma musiikkiura lähteä lentoon. Kaija Koo on jo keksitty

Näyttäisi lihoneen entisestään😲

Vierailija
1798/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono esitys Kinnuselta.

Vierailija
1799/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna Kinnunen, lihavuori, lihaa ja perunaa mennyt sen näkee naamasta. Ei taida oma musiikkiura lähteä lentoon. Kaija Koo on jo keksitty

No tämä onkin näytttelijä ammatiltaan.

Vierailija
1800/1979 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se ensimmäiset 3 varttia siinä että kuunnellaan ex-voittajia.