Tähdet tähdet 2025
Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
Vierailija kirjoitti:
Liian samanlaisia nuo tummahkot kilpailijat. Eivät oikein erotu toisistaan.
Ei niistä ole yksikään laulaja.
Taitaa nyt tummat tippuu kaikki putkeen
Vierailija kirjoitti:
Näin tapahtuu.
Positiivisuutta lankaan:
Eikö ole ihanaa, että ainakin pari kautta on saatu nauttia tuomari-Anni vapaista kausista?
Hän pilasi omalla kohdallani tätä ohjelmaa suuresti, joten ihanaa kun voi taas nauttia tästä ohjelmasta. On ehdottomasti Suomen surkein juontaja, tyhjällenauraja ja varsinkin tuomarina täysin avuton "mä ostin tän mä ostin tän esityksen hihi miksei tääl oo Jaajo naurattamas mua hihi".
Ja Maria Veitola sai potkut Masked Singeristä, kyllä mua nyt hemmotellaan!
Tämä kommentointi täällä on ihan ala-arvoista. Ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti, tämä on vaan viihdettä. Jos ei tykkää, voi katsoa jotakin muuta!!
Vierailija kirjoitti:
Positiivisuutta lankaan:
Eikö ole ihanaa, että ainakin pari kautta on saatu nauttia tuomari-Anni vapaista kausista?
Hän pilasi omalla kohdallani tätä ohjelmaa suuresti, joten ihanaa kun voi taas nauttia tästä ohjelmasta. On ehdottomasti Suomen surkein juontaja, tyhjällenauraja ja varsinkin tuomarina täysin avuton "mä ostin tän mä ostin tän esityksen hihi miksei tääl oo Jaajo naurattamas mua hihi".
Täysin samaa mieltä! Vielä kun saataisiin Kokkonen kurkkunauramasta, niin hyvä olisi.
Chikestä tulee homovibat. Onko hän kuitenkin hetero?
Vierailija kirjoitti:
Positiivisuutta lankaan:
Eiköhän sulle lisää kadehdittavia naisia löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Pitivätkö vanhempansa kanasta vai miksi tuollainen nimi? Nyt maistuis tsike tunait, tsike tunait.
Hyvin vetää. Hienoa musaa. Tykkäsin Chikestä.
Sonja kiittää kauniisti monista ihanista viesteistä jne. Kirjoittaa myös:
"Kilpailun äänestyskäytännöstä on ollut paljonkin puhetta somessa ja mediassa, ja studioyleisön antamat äänet ovat jakaneet mielipiteitä. Joka toinen jakso nauhoitettiin päiväsaikaan ja yleisönä oli silloin paljon koululaisia, joka tietysti vaikutti varmasti äänestystulokseen. Mutta tällainen oli tämän pelin henki ja pulinat pois."
Eikö tämä Chiken soulbiisi ei lopu koskaan? Kestänyt varmaan jo tunnin. Ainakin tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa.
Chike on viettelevän hurmaava mies, ei voi muuta sanoa
Lilli ja Chike ne yhteen soppii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa.
Mitä väliä, minulle Chikestä tulee vain hyvät vibat🤤.
Vierailija kirjoitti:
Yasmine, Fathi, Chike
Korviin sattuuuuu. Pohjanoteeraus.