Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet 2025

Vierailija
08.01.2025 |

Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1979)

Vierailija
1101/1979 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppuu aina elokuvamusiikin kohdalla ohjelman seuraaminen, kun en vaan voi ymmärtää noita "ääniä" ja pudotuksia.

Vierailija
1102/1979 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako toi Susanna Laine tahallaan ärsyttää noilla oksettavilla mooveillaan ja naamanväännöillään + vaatteillaan, ja jos haluaa niin miksi haluaa? On eukolle kuitenkin jo sen verran ikää karttunut, että voisi jättää moiset pellehommat nuoremmille. Voisi taas siirtyä burnout-vapaalle...

No miten sen Suskin pitäis olla? ja tuolla on puvustaja joka valitsee vaatteet juontajalle.

Ei tarvi joka ohjelmaan edes tunkea itseään! Farmi Suomessa ihan ok, mutta tätä ohjelmaa ja Suskia katsoessa tekee melkein mieli jättää koko ohjelman katsominen väliin 🤮. 

Kiinnostaa kuitenkin nuo laulajat/esiintyjät. 

Tuskin tunkee ohjelmaan. Hän on töissä, jolle maksetaan palkkaa. Samoin kuin Juusokin, joka sanoi ettei voi haukkua

Joka jaksossa Susannan pustus ja meikki on jokseenkin räikeä tai yliampuva. Mietin onko jokin tarkoitus olla niin mauton. Farmissa on aina nätit vaatteet. En ole kyllä ajatellut onko puvustaja eri/sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1979 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon puvustajan on pakko olla joku Susannaa vihaava tyyppi...

Vierailija
1104/1979 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon puvustajan on pakko olla joku Susannaa vihaava tyyppi...

Useamman kerran tässä ohjelmassa stailisti tehnyt omituiset asuvalinnat niin tänään jopa Suski itse vaikutti vaivaantuneelta tuossa kammotuksessa.

Vierailija
1105/1979 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän Fathista, ja oon harmissani kun se mokas tän elokuvamusiikkijakson ja sen mombasan...Muissa jaksoissa on onnistunut hyvin, ja on tosi sympaattinen tyyppi.

Vierailija
1106/1979 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Euroviisu-jakson stailaus Suskille on ollut kaikista epäonnistunein. Hänestä oli tehty joku Pilailupuodin halpisklovni. Ei liittynyt tippaakaan viisuihin.

Vierailija
1107/1979 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Susannan vihreä kammotus on rumin puku, jonka kuunaan olen nähnyt! 🤮

Olis ollu edes jotkut mustat tjm väriset korkokengät esim kuin nuo vihreät tasapohjaiset kamaluudet. 😬

Vierailija
1108/1979 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku kuka ohjelman stylisti on? Vesa Silver? Hänellä on usein tosi omituisia ja mauttomia stailauksia, vaikka onkin julkkisten suosima.

Vierailija
1109/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jeminastyling instassa tuli kun Googlasin ohjelman stailistia. On suunnitellut ainakin kilpailijoiden asut, mutta en tiedä onko myös Susannan stailisti.

Vierailija
1110/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna ei valitettavasti sovi lainkaan juontajaksi ainakaan tämäntyyppisiin ohjelmiin. Hän on vaivaannuttava ja ärsyttävä huutaja ja heiluja. Tänään 4.5. hänellä oli todellakin järkky kolttu ja kuontalo kaipasi edes kampaamista. Bye bye!

Meinasitko, että itse valitsee pukunsa🤦

Vierailija
1111/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän Fathista, ja oon harmissani kun se mokas tän elokuvamusiikkijakson ja sen mombasan...Muissa jaksoissa on onnistunut hyvin, ja on tosi sympaattinen tyyppi.

Muistan joskus nähneeni hänet jossain höpöttäjä panelistina ja teki lähtemättömän vaikutuksen, muttei hyvällä tavalla,.

Mollasi Kristinuskoa aika rankasti, onko itse sitten Muslimi.

Tässä viimeisessäkin tiputuksessa tippui väärä henkilö. Ihminen joka pystyy elättämään itsensä laulamalla. Mutta tämä höpöttäjä Fati pysyy vain mukana.

Vierailija
1112/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan joskus nähneeni hänet jossain höpöttäjä panelistina ja teki lähtemättömän vaikutuksen, muttei hyvällä tavalla,.

Tässä viimeisessäkin tiputuksessa tippui väärä henkilö. Ihminen joka pystyy elättämään itsensä laulamalla. Mutta tämä höpöttäjä Fati pysyy vain mukana.

Eipähän tarvitse enää katsoa sen tyypin rimanalituksia. Ei viitsi opetella edes sanoja ja tuomaritkin vaan kehuvat, kuinka hienosti hoidit homman. Käsittämätöntä, että Ronja, joka osaa hoitaa hommansa, pudotetaan tuosta vaan ja kisaan jää tällainen turhake pelle. Sai olla tosiaan viimeinen jakso jonka katsoin. 

Vierailija
1113/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannan vaatetus on kuin olisi naamiaisiin menossa. Ja kovaa on huuto.

Susanna alkaa olla keski-ikäinen.

Vierailija
1114/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanna ei valitettavasti sovi lainkaan juontajaksi ainakaan tämäntyyppisiin ohjelmiin. Hän on vaivaannuttava ja ärsyttävä huutaja ja heiluja. Tänään 4.5. hänellä oli todellakin järkky kolttu ja kuontalo kaipasi edes kampaamista. Bye bye!

Meinasitko, että itse valitsee pukunsa🤦

Enpäs tuota tiedä, mutta en kyllä usko sitäkään, etteikö hänellä olisi mitään sanavaltaa esiintymisasuunsa. Kyllä sitä asua varmaan yhdessä stailistin kanssa suunnitellaan.

Vierailija
1115/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää ihanan ja musikaalisen Ronjan pudotus.Meni  maku koko typerästä ohjelmasta yleisöineen.

Vierailija
1116/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos tuolla kissa  juuri ketään vaalea ihosta. 

En ole ohjelmassa yhtään kissaa nähnyt. Kissoja on kyllä kaiken rotuisia ja värisiä. Kissoissa kiinnostaa lähinnä niitten karvat/karvoitus, ei niinkään iho...

Vai kissaltako kysyt?

Vierailija
1117/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipähän tarvitse enää katsoa sen tyypin rimanalituksia. Ei viitsi opetella edes sanoja ja tuomaritkin vaan kehuvat, kuinka hienosti hoidit homman. Käsittämätöntä, että Ronja, joka osaa hoitaa hommansa, pudotetaan tuosta vaan ja kisaan jää tällainen turhake pelle

Hyvä että lopetat ohjelman  katsomisen niin ei tarvitse enää täälläkään lukea sun narinoitasi. 👍🏼

Vierailija
1118/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi huonoin laulaja( ei voi kyl edes laulajaksi sanoa) Fathi on vielä jatkossa? Säälistäkö?

tähdet, tähdet menettää katsojat tuolla tempulla.

Typerää!!!

Todella monta kymmentä kommenttia olet jo jaksanut kirjoittaa Fathista. Kiitos riittää! On tullut jo harvinaisen selväksi, että et pidä hänestä hänen ihonvärinsä vuoksi, mutta onneksi yleisö ja tuomarit eivät ole kaltaisiasi  rasisteja. Eikä sun ihan pakko ole katsoa koko ohjelmaa... Mene vaikka heittämään kuperkeikkaa pihalle ohjelman ajaksi.

Vierailija
1119/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susannan vaatetus on kuin olisi naamiaisiin menossa. Ja kovaa on huuto.

Susanna alkaa olla keski-ikäinen.

Kyllä on vahvasti keski-ikäinen, kun on 43-vuotias.

Vierailija
1120/1979 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipähän tarvitse enää katsoa sen tyypin rimanalituksia. Ei viitsi opetella edes sanoja ja tuomaritkin vaan kehuvat, kuinka hienosti hoidit homman. Käsittämätöntä, että Ronja, joka osaa hoitaa hommansa, pudotetaan tuosta vaan ja kisaan jää tällainen turhake pelle

Voi itku! Kyllä nyt menee koko kanava varmasti konkurssiin, jos/kun sinä lopetat ohjelman katsomisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän