Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet 2025

Vierailija
08.01.2025 |

Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1979)

Vierailija
721/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramsesin putoaminen harmittaa, sillä siitä hänen hitistään en pitänyt yhtään, mutta jätkä petrasi jakso jaksolta. Näillä säännöillä mennään.

Ja kiitos aktiivisen ketjun, tulen seuraamaan kauden finaaliin asti. Keskustelu ketjussa tekee tästä jotenkin merkityksellisempää.

Kiitos kaikille osallistujille, niillekin jotka tulevat kertomaan, etteivät enää katso. 🤔 Ihmettelen vain miksi haluavat sen tuoda ilmi, vai katsovatko kuitenkin, koska tietävät kritisoida.

Hyvvee loppuiltaa ihan teille jokaiselle! 😁👍

Vierailija
722/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ramsesilla musta isä tai äiti vai onko umpisuomalainen?

Olen vaan utelias, en pahalla ihmettele :)

Egyptiläinen isä (siitä varmaan nimi Ramses) ja suomalainen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleisössä rasisteja vai onko ne kuuroja? Joku väitti että Fati on pudotusuhan alla?

Vierailija
724/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupiohjelma vaikuttaa olevan ainakin Juusolle.

Vierailija
725/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika Ikonen ja kitara yllätti herkkyydellään. Parasta Mikaa. 

Onneksi lähtee ensi viikolla.

Vierailija
726/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aikansa elänyt formaatti.

Ja silti pitää katsoa ja kiinnostaa jopa niin paljon, että jaksat tulla tänne kommentoimaan?

Tulee kai töllöstä muutakin. Vaihda kanavaa.

Mitä jaksamista kommentoinnissa on? Oletko niin aneeminen itse, että kommentointi vaatii erityistä jaksamista?

Mitä se sinun pilluasi kaivelee mitä katson? Kiinnosti tai ei, voin silti todeta, että aikansa elänyt formaatti. Ei pitäisi sinun persettäsi rassata noin paljon

Ja tämä on keskustelupalsta. Täällä saa kommentoida siinnä missä sinäkin

Mulla on kyllä kulli, mutta en kyllä kaivelisi sillä sun pillua. Vaikutat vähän äkäseltä

hauskasti ilmaistu :))) t. eri

Vierailija
727/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti yleisö äänesti parhaimman muuntautujan pelistä pois. Ramseksen takia seurasin. Eipä tartte enää. Tylsimmät jäi, paitsi Kärtsy. Fathi osaa viihdyttää, mutta ei laulaa. Sonja on tietysti upea, mutta ei yllätyksellisyyttä. Ramses olisi tuonut väriä, ja yllättää joka kerta.

Vierailija
728/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen team Lilli  -  I live Chike ! Aivan mahtava, ylivertainen - toivottavasti voittaa

Vierailija
729/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aikansa elänyt formaatti.

Ja silti pitää katsoa ja kiinnostaa jopa niin paljon, että jaksat tulla tänne kommentoimaan?

Tulee kai töllöstä muutakin. Vaihda kanavaa.

Mitä jaksamista kommentoinnissa on? Oletko niin aneeminen itse, että kommentointi vaatii erityistä jaksamista?

Mitä se sinun pilluasi kaivelee mitä katson? Kiinnosti tai ei, voin silti todeta, että aikansa elänyt formaatti. Ei pitäisi sinun persettäsi rassata noin paljon

Ja tämä on keskustelupalsta. Täällä saa kommentoida siinnä missä sinäkin

Mulla on kyllä kulli, mutta en kyllä kaivelisi sillä sun pillua. Vaikutat vähän äkäseltä

Hiekkaa täynnä näet.

Vierailija
730/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ramsesin putoaminen harmittaa, sillä siitä hänen hitistään en pitänyt yhtään, mutta jätkä petrasi jakso jaksolta. Näillä säännöillä mennään.

Ja kiitos aktiivisen ketjun, tulen seuraamaan kauden finaaliin asti. Keskustelu ketjussa tekee tästä jotenkin merkityksellisempää.

Kiitos kaikille osallistujille, niillekin jotka tulevat kertomaan, etteivät enää katso. 🤔 Ihmettelen vain miksi haluavat sen tuoda ilmi, vai katsovatko kuitenkin, koska tietävät kritisoida.

Ramses jouti pudotakin, kun kerran meni esittämään sen helvetin holvikirkon.

Vierailija
731/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näin Fatin esityksessä tunnetta. Tarviiko kaiken olla aina niin täydellistä. Moni lopettaa laulamisen kokonaan kun koulussa tai jossain annetaan palautetta  julmasti ilman myötätuntoa

Vierailija
732/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti laulaa Sininen ja valkoinen biisin tämä tyttö. Kerrassaan upeaa. Kylmikset menee.

Yasmine on 34-vuotias nainen.

Vierailija
733/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen team Lilli  -  I love, love, love Chike ! Aivan mahtava, ylivertainen - toivottavasti voittaa  

Vierailija
734/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että sinä saat kritisoida mutta ei muut, vai? Minä kritisoin just niin paljon ja usein kuin haluan ja katson mitä haluan. Sitähän ne tekee nuo tuomaritkin. Sinä saat vapaasti ihmetellä, jos se oloasi jotenkin helpottaa. Kiitos sinullekin kommentistasi! Viikon päästä taas jatkuu.... :D

Vierailija
735/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näin Fatin esityksessä tunnetta. Tarviiko kaiken olla aina niin täydellistä. Moni lopettaa laulamisen kokonaan kun koulussa tai jossain annetaan palautetta  julmasti ilman myötätuntoa

Näki kun keskittyi muistamaan sanat, jotka lauloi läpi. Minkäänlaista tunnetta ei välittynyt. Laulu ihan järkyttävää. Karaokebaarissain kuullut parempia versioita.

Onko tämä joku ihan höpö huumori ohjelma, jossa laulutaidolla ei ole mitään merkitystä?

Fathi pois!

Vierailija
736/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt Kärtsyn Badding-versioinnista, en yhtään, heittäytymiskyky taas tekee viihdyttävän

Ronjassa ja Saara Aallossa sama ongelma; eivät kosketa vaikka ovatkin söpöjä ja taitavia

Sonja on loistava, odotan tulevia vetoja

Fathi ei osaa laulaa, mutta on hyvä esiintyjä

Mika on vähän sellainen perusjantteri Riksusta, ihan symppis mutta ei mitään erityistä

Chikellä on karismaa ja mukava ääni

Mikko on puupökkelö, ja vaikka osaa laulaa, ei ole tyylitajua

Ramseksessa on jatkuvasti amatööriviba niin esiintymisessä kuin laulussa, vaikka ihan kivoja soundeja saa äänestään irti

Ninalla sama ongelma kuin Mikalla, ei jotenkin osaa tuoda mitään omaa esityksiin

Emma on lahjakas ja älykäs esiintyjä, toivoisin kuitenkin teknisesti haastavaa laulua häneltä

Yasmine on vähän epätasainen, myös lauluääneltään, mutta aika symppis

Vierailija
737/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen yleisö tuolla on kun herkkä tulkitsija ja showmies ovat pudotuksessa?

Vierailija
738/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ramses. Iloinen, sympaattinen ja nallekarhumainen olemuksesi vetosi meihin. Ja laulukin sujui. Olisimme halunneet nähdä sinua vielä monessa ohjelmassa. Kaikkea hyvää ja myötätuulta elämääsi. 

Vierailija
739/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Salokosken biisi ja esitys oli mitäänsanomatonta höttöä.  Täysi vitsi että muka oli illan paras. 

Vierailija
740/1979 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Ramses II:n hittiä. Mutta olen samaa mieltä yleisön kanssa, että oli huono 3 ekassa alkujaksossa. Tänään oli parempi, mutta nyt oli liian myöhäistä. Kärtsy Hatakka on ollut myös heikko. Jos olisi arvioitu vain tämän jakson perusteella, Fati olisi lähtenyt himaan, sen verran meni laulu metikköön. Mahtoiko puoletkaan nuoteista osua kohdalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän