Kynsilakka miehellä
jotenkin kuumaa.
Ihan tavallinen heteromies, joka ilmaantuu treffeille kynnet lakattuna, mutta ei tee asiasta mitään numeroa, nam.
Kai siinä kiehtoo se itsevarmuus, ja ettei hän pelkää tehdä "naisellisina" pidettyjä asioita.
Kommentit (40)
Ei.Ei myöskään korvista eikä leimoja ole miehellä, mielestäni.
Ei!Ei ikinä miehellä kynsilakkaa.Ihan ehdoton ei.
Eikä pitkiä hiuksia,eikä korviksia.
Kynsilakka on viesti. Mitä enemmän saan kokemusta miehistä, sitä enemmän inhoan kiukkuisia machoja ja sitä enemmän arvostan miehiä, jotka oikeasti pitää naisista eikä uhoa ja etsi alistettavaa.
En tykkää, näyttää pöljältä. Useimmiten se lakka on mustaa ja hilseillyttä, antaa likaisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, näyttää pöljältä. Useimmiten se lakka on mustaa ja hilseillyttä, antaa likaisen vaikutelman.
Ajattelin kyllä esim niitä kahta mitä olen nähnyt viime aikoina: toisella punainen, toisella sininen lakka, ja varsin siisti vielä. En puhu niistä epäsiisteistä gootti-/punkvanhuksista nyt.
ap
Saa olla, kuten myös meikkiä tai hame. Kannatan yksilöllisyyttä ja persoonallisuutta.
Hillitty huulipuna on myös hyvä miehellä, liian vaaleanpunainen huuliväri ei kuitenkaan sovi, varsinkaan miehekkäälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Hillitty huulipuna on myös hyvä miehellä, liian vaaleanpunainen huuliväri ei kuitenkaan sovi, varsinkaan miehekkäälle miehelle.
Enpä ole ikinä nähnyt miehellä huulipunaa, ellei puhuta drag artisteista.
Muutama vuosi sitten osuin usein aamuisin samaan aamujunan vaunuun kuin yksi mies, jolla oli aina kynsilakkaa. Hän oli aivan tavalliset asiantuntijatyöläisen oloinen läppärinsä ja pukunsa kanssa, mutta kynnet oli lakattu aina hempeillä pastellisävyillä.
Tuli mieleen, että miehellä saattaa olla kotona pieni tytär joka lakkailee isänsä kynsiä ja minusta oli jotenkin kiva, että isä oli tässä mukana ja näytti, ettei naisellisuudessa ole mitään miestä alentavaa. Tai sitten hän piti niitä vain omaksi ilokseen. Niin tai näin, kiva nähdä, ettei hän kuitenkaan esim. pelännyt kynsilakan vievän hänen ammatillista uskottavuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ikinä nähnyt miehellä huulipunaa, ellei puhuta drag artisteista.
Tai sitten et ole vaan huomannut. Niinhän sitä sanotaan, että meikin kuuluu kaunistaa, mutta ei näkyä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kynsilakka on viesti. Mitä enemmän saan kokemusta miehistä, sitä enemmän inhoan kiukkuisia machoja ja sitä enemmän arvostan miehiä, jotka oikeasti pitää naisista eikä uhoa ja etsi alistettavaa.
Joo, ja itse olet miesvihaaja. Miten meni noin niinku omasta mielestäsi?
Joo ja buttlift ja sorsahuulet 😍 ihanaa myös kun miehellä korkkarit ja stringit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miesvihaaja, koska en halua tulla alistetuksi, vaan pidät ystävällisistä miehistä? Oletko ihan varma nyt tästä?
Eli vastausten loppusumma on, että on ihan ok, jos deiteille tulee mies, jolla on huulipunaa, tekoripset, kynsilakkaa ja hame. Öööh.. tota... juu ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miesvihaaja, koska en halua tulla alistetuksi, vaan pidät ystävällisistä miehistä? Oletko ihan varma nyt tästä?
Lol, kerroit viestissäsi arvostavasi tietynlaisia miehiä ja toinen kääntää sen miesvihaksi. Että ei varmaan kannata odottaa mitään järkevää vastuasta tyypiltä jonka luetunymmärtäminen on tuota tasoa.
Lakattu kynsi on merkki siitä, että henkilö vastustaa lasten hyväksikäyttöä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oletko-tormannyt-mieheen-jonka-yksi…
Voi se olla myös merkki siitä, että miehellä on keikkaputki drag-artistina. Eli avaramielinen, hyvärunkoinen ja esiintymiskykyinen mies kyseessä. Mies, joka arvostaa ja kunnioittaa naisia keskivertomiestä enemmän.
Mutta miten tunnistaa nainen, joka arvostaa miehiä keskivertonaista enemmän?
Kynsilakka miehellä vihjaa, että hän ei vihaa naisia.