Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltatähden katuminen tuntuu olevan tabu. Kun myöntää että tämä oli hemmetin huono idea

Vierailija
08.01.2025 |

Mies täyttää helmikuussa 50,selkä vihoitellut sen jälkeen kun kaatui pari vuotta sitten ja nyt tappelee että pääsisi magneettikuviin. Mä olen 49,migreeni ja fibromyalgia (fibro todettiin vasta viime syksynä vaikka oireita ollut vuosia).

Esikoinen on 19 ja ihan fiksu jätkä siitä on kasvanut. Mutta kun halusin toisen. Sain miehenkin ylipuhuttua.

Ja nyt mä en jaksa. Toi on just siinä iässä /2v) että selän kun käännät niin katastrofi on valmis. Tutistakin pitäisi vierottaa. Tunnustan että  olen  mielummin se huono äiti joka pyörii kaupoissa lämpimässä' kauppakeskusessa ja antaa taaperon katsoa rattaissa tablettia kuin menen enää ikinä leikkipuistoon hytisemään. 

Kyllä mä sitä rakastan. Mutta en meinaa jaksaa. Tämä kaikki on jo käyty kerran läpi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantakaa vastuunne saatana. Te olette saattaneet maailmaan IHMISEN ja nyt te pilaatte hänen elämänsä.

Vierailija
2/6 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tapauskohtaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nyt tosiaan ei auta itku markkinoilla, vaan on se vastuu kannettava.

Sen järjen olisi voinut pitää päässä jo aiemmin. Meillä kuopuskin muutti pois kotoa, kun oltiin 46v. Ja kuopus oli sentään jo 20... Ei olisi ollut mitään järkeä aloittaa kaikkea taas alusta, päivänselvää.

Vierailija
4/6 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on hyvin hyvin hyvin harvinaista, että 49-vuotiaalla naisella on 2-vuotias taaperoterroristi.

En siis usko tähän tarinaan. Kiitos kuitenkin yrityksestä.

Vierailija
5/6 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain iltatähden +30vee ja ekat lapset parikymppisenä. Iltatähti koululainen, enkä halua että kasvaa. Kyllä se siitä helpottaa kun parikin vuotta menee eteenpäin. Usko vaan.

Vierailija
6/6 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ja nyt tappelee että pääsisi magneettikuviin. "

Mitä tappalemista siinä on? Ei ne yksityiselläkään maksa kuin pari sataa. Oman lapseni selkä kuvattiin juuri urheiluvamman takia yksityisellä eikä ollut mikään iso investointi siihen että pääsi asiassa eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä