Trump haluaa USA:lle Panaman, Kanadan, Grönlannin ja mitä muuta vielä, tämähän menee aivan naurettavaksi!
Miksi EU ei katkaise diplomaattisuhteita ja aseta USA:lle talouspakotteita tällaisen takia?
Kommentit (547)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siinä kaikki. Trumpin poika jo vieraili Grönlannissa ja siellä asuvat ilmeisesti haluavat eroon Tanskasta. On tullut ihmeellisiä woke-lakeja (EU), jotka eivät sovi sinne.
Olen satavarma, että jenkkihallinto muuttuu Trump-perhedynastiaksi, jota jatkaa isä Donaldin jälkeen Trump Junior.
Se on tässä mitä pitää JO ihmetellä ja varautua.
Sehän olisi hyvä asia että dynastia jatkuisi.
Lisää katastrofitrumpetteja, ei kiitos.
USA on ennenkin yrittänyt ostaa Kanadan, mutta nyt aiotaan käyttää raakaa voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siinä kaikki. Trumpin poika jo vieraili Grönlannissa ja siellä asuvat ilmeisesti haluavat eroon Tanskasta. On tullut ihmeellisiä woke-lakeja (EU), jotka eivät sovi sinne.
Persulle tiedoksi, että Grönlanti ei kuulu EU:hun...
Ei juridisesti, mutta Tanskan kautta EU lait poikii sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On tullut ihmeellisiä woke-lakeja (EU), jotka eivät sovi sinne."
No ei ole. Kaikkea sinäkin uskot.
Grönlannin pääministeri Mute Egede otti hänkin viime viikolla uudenvuodenpuheessaan esille itsenäistymisen Tanskan alaisuudesta. Pääministerin mukaan saaren on aika katkoa kolonialismin kahleet ja ottaa itse vastuu tulevaisuudestaan. Yhdysvaltoja Egede ei maininnut.
Soppa sakenee. Grönlanti haluaa siis itse erota Tanskasta.
Vierailija kirjoitti:
Missä EU? Missä Ursula ja Roberta? Kukaan ei ole kuullut tästä johtokaksikosta kuukauteen. Miksi hiljaa kaapelikatkonnasta ja kaikesta muustakin?
EU:han on kaikkein rikollisin eliittijoukko, korruptioiden kuningatar Ursula on jo tuhonnut EU maat väestönvaihdon agendalla ja valtavalla rahastuksella mm. ilmastoverukkeilla... ja silti nämä EU eliitin rikolliset ovat yhä vapaana...
Vierailija kirjoitti:
Trumppihan on kuin Putin konsanaan?
Kaksi kukkoilevaa isottelevaa vanhaa teinipoikaa. Käyvät härnäämässä ja rikkomassa milloin mitäkin ja juoksevat karkuun. Kukaan ei uskalla laittaa rajoja tai rangaista koska pojat kostaa.
Täälläkin fani porukka hoki kuinka trumppi tuo rauhan maailmaan.jep 😂😂😂
Sitten vain odotellaan, että Tanska vetoaa NATOn viidenteen artiklaan ja Suomi muiden mukana pääsee puolustamaan Tanskaa vihollismaa USAta vastaan.
Nato siis hajoitetaan samalla hajoaa EU ja euro valuuttana tätä se mun uneni tiesi.
Riskiasiantuntijalta pysäyttävä ennuste vuodelle 2025: Riski on suurempi kuin koskaan aiemmin elinaikanamme
Nato-maat ovat jo tietynlaisessa sodassa Venäjää vastaan, professori Ian Bremmer sanoo.
Ian Bremmerin mukaan globaali johtajuuden puute muuttuu vuonna 2025 äärimmäisen vaaralliseksi.
Vierailija kirjoitti:
USA, Kiina ja Venäjä tulevat jakamaan maailman etupiireihin. EU on heikko kuin lampaan poikanen. Direktiiviä ja tasa-arvoa, wokea, ilmastopakotusta, sähköautopakkoa, remonttipakkoa.
EU sai mitä tilasi!
Minä henkilökohtaisesti toivon, että koko EU tuhoutuu perusteellisesti. Vihaan woketusta ja vasemmistopaskaa ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vain odotellaan, että Tanska vetoaa NATOn viidenteen artiklaan ja Suomi muiden mukana pääsee puolustamaan Tanskaa vihollismaa USAta vastaan.
NATO pysyy tumput suorina sisäisessä konfliktissa.
Vierailija kirjoitti:
Nato siis hajoitetaan samalla hajoaa EU ja euro valuuttana tätä se mun uneni tiesi.
Vihdoin päästään sitten EU rahastavasta eliitistä eroon mutta onko jo myöhäistä kun kyseinen eliitti on varastanut kaikki suomalaisten rahat?
Missä on kokoomusmeppien turpo-analyysi? Yleensä suoltavat äksässä ja ip-lehdissä aamusta iltaan.
Sitten Trumpin kannattajat vaativat pommittamaan Tanskan kivikauteen.
Vierailija kirjoitti:
Trumppihan on kuin Putin konsanaan?
Toivottavasti😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On tullut ihmeellisiä woke-lakeja (EU), jotka eivät sovi sinne."
No ei ole. Kaikkea sinäkin uskot.
Grönlannin pääministeri Mute Egede otti hänkin viime viikolla uudenvuodenpuheessaan esille itsenäistymisen Tanskan alaisuudesta. Pääministerin mukaan saaren on aika katkoa kolonialismin kahleet ja ottaa itse vastuu tulevaisuudestaan. Yhdysvaltoja Egede ei maininnut.
Mute Egede kieltäytyy ehdottomasti Grönlannin kuulumisesta Yhdysvaltoihin, hän pitää käsittämättömänä miten luullaan, että se toisi Grönlannille lisää hyvinvointia. On jo kieltäytynyt keskustelemasta enempää moisesta Trump juniorin kanssa.
Grönlannin pääministeri Mute Egede ei ole voinut pitää uudenvuodenpuhetta, hänhän on mute (suom. mykkä)!
Arf arf
voi käydä niin että suuri osa osavaltioista eroaa yhdysvalloista
Selkeä enemmistö ei halua!