sä yli 50 v nainen näetkö kuinka usein
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Lähes joka yö ja herään märkänä ja kiimaisena N50
hienoa kuulla...pakko myöntää et vähän epäilen ootko nainen...ap
Näen unta, että joku kunnon homo panee koko yön moloa tämän saatanan kyselijän poskeen!
Vierailija kirjoitti:
Näen unta, että joku kunnon homo panee koko yön moloa tämän saatanan kyselijän poskeen!
sähän oikee sekopää. .ap
Näen aika usein. Mutta harvoin siinä on joku tunnitettava henkilö, usein luulen että oma mieheni, joka on loistava rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Näen aika usein. Mutta harvoin siinä on joku tunnitettava henkilö, usein luulen että oma mieheni, joka on loistava rakastaja.
kiitos hyvästä vastauksest...mä oon onnellinen sun puolest kun näet usein niitä unia..nehän on kuumia muisteltavia...ap
Näen usein. Unessa panen vaikka kenen kanssa, todellisuudessa en juurikaan😁
Joka yö näen unta, että hevonen nussii minua jättimäisellä aisallaan sekä pilluun että perseeseen. Aamulla sitten herään monesti oma nyrkki jommassa kummassa reiässä.
N31
Vierailija kirjoitti:
se on kivaa piristystä elämään....tai mä ainakin tunnen niin....kuinka usein sä noin niin kuin viikos näet niitä unia ? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sähän oikee sekopää. .ap
Sä olet täysi idiootti. Aivan hel vetin tyhmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sähän oikee sekopää. .apSä olet täysi idiootti. Aivan hel vetin tyhmä ihminen.
Sekö nyt jo heräsi 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on kivaa piristystä elämään....tai mä ainakin tunnen niin....kuinka usein sä noin niin kuin viikos näet niitä unia ? ap
Jatkuvasti🙄 tosi häiritsevää koska muutenki panettaa 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on kivaa piristystä elämään....tai mä ainakin tunnen niin....kuinka usein sä noin niin kuin viikos näet niitä unia ? apJatkuvasti🙄 tosi häiritsevää koska muutenki panettaa 24/7
sä oot siis tosi seksuaalinen ihminen....mitä sä teet kun panettaa ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on kivaa piristystä elämään....tai mä ainakin tunnen niin....kuinka usein sä noin niin kuin viikos näet niitä unia ? apJatkuvasti🙄 tosi häiritsevää koska muutenki panettaa 24/7
sä oot siis tosi seksuaalinen ihminen....mitä sä teet kun panettaa ap
Tyydytään itseäni sormin😁 siis yksin ollessani
Vierailija kirjoitti:
Tule mun kanssa asumaan
m55
Juu😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sä oot siis tosi seksuaalinen ihminen....mitä sä teet kun panettaa apTyydytään itseäni sormin😁 siis yksin ollessani
kaipaatko koskaan leluja tai onx sulla sellasia ? ap
Vierailija kirjoitti:
se on mielenkiintoista...mä näen kans sexi unia mut ei niissäkään ole tunnistettavia...ap
Mä olen koko ikäni nähnyt enemmän ja vähemmän seksiunia. Usein laukean niiden yhteydessä. Nyt olen 57v ja laukean unissani ehkä kerran-kaksi kuussa. Olen kyllä naimisissa ja meillä on tyydyttävä seksielämä, mutta siltikin saatan saada kohta seksin jälkeen unessa uuden O:n.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen koko ikäni nähnyt enemmän ja vähemmän seksiunia. Usein laukean niiden yhteydessä. Nyt olen 57v ja laukean unissani ehkä kerran-kaksi kuussa. Olen kyllä naimisissa ja meillä on tyydyttävä seksielämä, mutta siltikin saatan saada kohta seksin jälkeen unessa uuden O:n.
sä oot onnekas sexuaalinen nainen..sehän menee usein sillai et jos harrastaa sexii nii sitten näkee niitä uniakin...millaisia sun sexiunet useimmiten on ? ap
Lähes joka yö ja herään märkänä ja kiimaisena N50