Orgasmin teeskentely
Miksi teeskentelet orgasmin ?
Mitä hyödyt siitä?
Kerrotko miehellesi mitä haluat, mitä et. Silloin voisit saada aidon orgasmin ja voisi alkaa tehdä mieli miestäsi.
Ei tarvisi lelupussilla käydä niin usein
Kommentit (24)
Nautin kyllä seksistä, mutten aina saa. En feikkaa vaan yritän enemmänkin saada itseäni tulemaan ja samaan rytmiin, joskus se toimii joskus ei. Kaikki feikkaamiselta näyttävä ei aina ole sitä. Kuiva en kyllä ole seksiä harrastaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalle miehistä voi käydä liikaa itsetunnon päälle jos nainen ei saa. En siis aina feikkaa, mutta en vain halua pahoittaa toisen mieltä kun on yrittänyt ihan tosissaan vaikka 30 min.
Mitä kertomiseen tulee, siinä pitää olla kyllä kieli keskellä suuta ettei tule pyytäneeksi liikaa tai liian outoa tai vaikeaa. Minulla menee ainakin kaikki into saman tien jos huomaan ettei toista oikeasti kiinnosta ja tekee vain koska kokee että täytyy. Siinä on onnistumistodennäköisyys saman tien nollassa.
Eli lyhyesti: vältetään molempien paha mieli. Jos miestä harmittaa niin kyllä se minuunkin tarttuu. Toivottavasti ei olisi seuraavalla yrityksellä niin kovat paineet sitten.
Ps. En muuten käytä leluja, ne ei tunnu hyvältä.
Lisäys vielä että taidat nauttia ihan oikeesta munasta kun ei säti, g piste sauva, ym vibrat tunnu hyvälle. Arvostan, eikä tarvi salailla/
Minä nautin munasta eikä ole koskaan ollut vibraa tai mitään värisevää tai toiminnallista lelua ja ainoa lelu onkin mieheni minulle hommaama silikonidildo, mutta en kyllä olisi miehen kanssa joka pelkää leluja tai jotenkin väheksyy niitä naisia joille orgasmi on vaikeampi saavuttaa. :/
Aiheeseen. Niin itse saan helposti klitoriksen stimuloinnilla, panossa saan melkein aina jos mies ensin lämmittelee kunnolla tai hoitaa mulle yhden orgasmin ja sitten panee. En siis ole koskaan feikannut, enkä osaisi lähteä sille tielle koska olen lopulta aika itsekäs ja orgasmi tuntuu tosi hyvältä. Se ei ole pakollista joka seksikerralla mutta ei kyllä luonne taipuisi näyttelemään miehen mieliksi. Ja lisäksi kun harrastan seksiä vain parisuhteessa niin olisi muutenkin absurdi ajatus olla niin epärehellinen omalle kumppanille.
Olen teeskennellyt useinkin, käytetään keskeytettyä yhdyntää. Otan kalun äkkiä ulos ja teeskentelen tulevani pikkuhousuihini jotka tyynyn alla odottamassa.
Mä olen feikannut, koska olen halunnut että molemmilla on hyvä mieli aktin jälkeen eikä miehelle tule sitä "mitä tein väärin" - fiilistä. Tämä on tapahtunut useammankin kerran silloin, kun olen ollut sellaisen miehen kanssa, joka selvästi ei tajua yhtään sitä, mistä mä nautin ja joka ei tunnu kestävän ajatusta siitä, että korjattavaa olisi paljon. Tämä tyyli on siis ollut, että naidaan kuin sonni ja kuvitellaan että mitä kovempaa sitä parempaa. Sellaiselle tyypille olisi vain ikävä sanoa, että toi tyyli on täysin väärä mulle. Toki on ollut myös niitä miehiä, jotka tajuavat paremmin homman päälle eikä homma ole ollut niille muutenkaan mikään egotrippi. Tällaisten kanssa en ole feikannut vaan ollaan yhdessä opeteltu, mistä tykätään.