Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Speed-dating tilaisuudessa moni mies valitti että nainen on ennen antanut muille miehille "heti" seksiä mutta ei heille

Vierailija
07.01.2025 |

Kukaan ei ole toiselle velkaa seksiä. Ja aina voi pyytää suoraan. Mutta lähes varmasti tulee pakit ellet ole kirjaimellisesti miesmallin näköinen.

Normaalina miehenä kannattaa tottua siihen että kukaan ei halua panna sinua heti tavattuaan vaan haluaa tutustua ensin vaikka muutamia viikkoja. Ja sekään ei ole tae mistään.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kas, jälleen yksi palstaukko yllättyi siitä, että naisetkin ovat ihmisiä eivätkä seksirobotteja joilta täytyy vaan pyytää palvelusta. 

Keltaisen ruusun asiakastila voi olla enemmän teitä varten, suoraa touhua eikä puheita. 

Vierailija
22/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin, että?

Jos nainen haluaa seurustella miehen kanssa, niin jonkin aikaa muodon vuoksi pihtaa. Mutta jos ei halua jatkoa, antaa heti.

Mitä olette mieltä?

Tuo ei kyllä kuulosta 2020-luvulta lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin, että?

Jos nainen haluaa seurustella miehen kanssa, niin jonkin aikaa muodon vuoksi pihtaa. Mutta jos ei halua jatkoa, antaa heti.

Mitä olette mieltä?

Oma kokemus viittaa siihen, että mitä kiinnostuneempi nainen on, sitä nopeammin hänellä on kulli suussa.

Tietenkin. Jos mies kiinnostaa, niin totta kai haluan päästä mahdollisimman pian sänkyyn sen kanssa. 

Vierailija
24/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speed-dating näyttää olevan suomimiehille jokin seksipalveluiden leipäjono. Ilmaista p****a puutteessa elävälle.

Vierailija
25/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes varmasti tulee pakit, jos olet surkeana naukuva vonkaaja. Siihen ei auta edes mallin ulkonäkö. Hyi helv...

Vierailija
26/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pitäisi "antaa" seksiä sen takia ettei muut naiset vie niin annan mielelläni näiden muiden naisten viedä.

Tuolla tavoin ajattelevat pettäjät. Ja muutenkaan en halua suhteeseen alapaalla ajattelevan seksiaddiktin kanssa.

Onneksi itsellä ei ole koskaan ollut pakonomaista tarvetta olla suhteessa. Ainoastaan silloin parisuhteeseen kun sopiva mies löytyy. 

Vierailija
27/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen antaa seksiä nopeasti, koska "varaa" itselleen tämän miehen. Tiedostaa että muut naiset on kiinnostuneet, ja miehellä alkaa erittymään oksitosiinia, joka saa kiintymään tähän naiseen. Tavallaan fiksuakin ja ei varmasti tehdä muille miehille, kuin niille jotka nähdään saaliina.

Niin, mutta ei pidä loukkaantua taviksena taikka rumana, jos ei itse kuulu siihen porukkaan, vaan pitää itse tehdä vaikutus naiseen.

Se määrä 'itsetietoisia' rumia miehiä joita olen deitannut mielenkiintoisen persoonan vuoksi on lopahduttanut mielenkiinnon deittailuun lähes kokonaan.

Nämä eivät aiheuta mitään fyysisiä kipinöitä mutta odottavat että heitä kohdellaan kuin adonista. Missä peili ja kriittisyys?

En minä ainakaan miehenä halua deittailla naista joka ajattelisi

Itse sanoisin 38 vuoden deittailun jälkeen että ehkä 1% miehistä on ollut sellaisia ulkonäöltään että on ollut kipinää.

99% treffeistä on ollut kiusallisia ja mies arka sekä mitäänsanomattoman näköinen, mutta treffeille olen lähtenyt siksi että kirjoittanut aluksi esim. viestejä ihan kivasti.

Näköjään jos ei ole ronkeli niin pettyy kerta toisensa jälkeen. Kun valtaosasta treffejä tulee sellaisia että vaan toivoo niiden olevan ohi ja että voi keksiä syyn jolla livahtaa nopeasti pois.

Vierailija
28/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen antaa seksiä nopeasti, koska "varaa" itselleen tämän miehen. Tiedostaa että muut naiset on kiinnostuneet, ja miehellä alkaa erittymään oksitosiinia, joka saa kiintymään tähän naiseen. Tavallaan fiksuakin ja ei varmasti tehdä muille miehille, kuin niille jotka nähdään saaliina.

No ei nyt sentään, olen useamman kerran nuorena blokannut miehen sen jälkeen kun ollaan pantu. Eli en todellakaan ole halunnut varata miestä tai pitänyt saaliina, vaikka olen sillä hetkellä seksiä halunnutkin. Nuorilla himot hyrrää ja seksiä halutaan, ei sen seksipartnerin tarvitse olla kumppaniksi sopiva..

Ei tietenkään fiksua toimintaa, mutta tuollaista se on todellisuus eikä mitään palstafantasioita. 

Vierailija
29/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei oikein jotkut tajua sitä, ettei nainen voi olla useiden miesten kanssa, jos etsii yhtä seurusteluun. Miehet kai etsivät kevyttä seuraa vain. Jos joku olisi monen kanssa, osa ottaa siitä sitten maksun jo.

Vierailija
30/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja sekään ei ole tae mistään"

- Se onkin syy siihen, miksi normaalina miehenä pitää yrittää tutustua mahdollisimman moniin sinkkunaisiin ja tapailla niin montaa, kuin pystyy.

Noinhan deittailua harrastavat naisetkin toimii, ei kai siinä mitään. Käsittääkseni tuo kuuluu deittailukulttuuriin, että tapaillaan monia kerralla.

Itse en ole harrastanut deittailua, mutta jos nyt lähtisin deittailemaan, niin olettaisin, että mies deittaa muitakin ja että itsekin voin esim käydä useamman miehen kanssa deiteillä viikossa.  

Vierailija
31/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen antaa heti komealle miehelle, niin eikös rumemmankin miehen kannata pistää pihtaajat samantien kiertoon. Mitä sitä tyytyjiä katteleen. Naiset tekevät parinvalinnan miehelle helpoksi. Jos nainen ei ole heti valmis, niin ei se siitä koskaan tarpeeksi tule lämpiämään.

Vierailija
32/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei "anneta".

Vierailija
33/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin, että?

Mitä olette mieltä?

Ei se ole luultavasti muodon vuoksi pihtaamista, jos haluaa tutustua rauhassa paremmin, flirttailla ja kasvatella tunnetta silloin kun on tavannut oikeasti spesiaalin miehen.. varsinkin, jos nainen on jo vähän aikuisempi kuin esim 22  

Vierailija
34/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiinkö tämä speed dating- tapahtuma kenties Porvoossa? Ei kukaan normaali ihminen juttele tuollaisia tapaamisen ensiminuuteilla. Eikä yleensä koskaan.

Vierailija
35/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen antaa heti komealle miehelle, niin eikös rumemmankin miehen kannata pistää pihtaajat samantien kiertoon. Mitä sitä tyytyjiä katteleen. Naiset tekevät parinvalinnan miehelle helpoksi. Jos nainen ei ole heti valmis, niin ei se siitä koskaan tarpeeksi tule lämpiämään.

Riippuu iästäkin. Jos haluaa nopeasti seksiä, niin todennäköisemmin onnistuu jos haet lähinnä parikymppisiä. Toinen ryhmä varmaan hiljattain pitkästä suhteesta eronneet aikuiset naiset yöelämässä. 

Vierailija
36/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta ei pidä loukkaantua taviksena taikka rumana, jos ei itse kuulu siihen porukkaan, vaan pitää itse tehdä vaikutus naiseen.

Se määrä 'itsetietoisia' rumia miehiä joita olen deitannut mielenkiintoisen persoonan vuoksi on lopahduttanut mielenkiinnon deittailuun lähes kokonaan.

Nämä eivät aiheuta mitään fyysisiä kipinöitä mutta odottavat että heitä kohdellaan kuin adonista. Missä peili ja kriittisyys?

Väitätkö siis, että epäviehättävän miehen tulisi olla alistuva ja häpeillä omaa olemassaoloaan?!?

Vierailija
37/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan anna, minä otan. 

T. Nainen 

Naiset antaa ja mies saa. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan.

Vierailija
38/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussy rules the world. Sekös in celiä kiukuttaa. 

Vierailija
39/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on vaan niin helppoja. Heti ovat kikulia jakamassa. 

Vierailija
40/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa tuli vastaan vankien kanssa työskentelevä psykiatri (profiilistaan löytyi linkki ammattilupaan), ja kertoi huomanneensa siviilissä ollessaan monilla miehillä olleen vastaavia piirteitä mitä sellissä istuvilla miehilläkin. Piirre ei sitten välttämättä tarkoita miehen elävän kuten nuo kriminaalit lähinnä toimii merkittävänä punaisena vaatteena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän