Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö palapelejä? Millaiset ovat suosikkejasi?

Vierailija
07.01.2025 |

Itse pidän 1000 palan palapeleistä, niissä on vähän haastetta mutta eivät kuitenkaan ole liian isoja. Pidän kaupunkimaisemista ja kuvista missä on paljon yksityiskohtia, mutta en pidä sellaisista valokuvamaisista eläinaiheista enkä abstrakteista kuvista. Palapeli jostain Picasson maalauksesta olisi minusta tosi tylsä tehdä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään helpoista palapeleistä. Sellaisia joissa lukee että tekemiseen menee 2 - 4 vuotta. Monesti olen tehnyt sellaisen alle kuukaudessa.

Vierailija
2/9 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 palaa, piirretty, vaihtelevan värikäs, paljon yksityiskohtia, mielellään huumoripitoinen aihe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 palan on parhaita. Mikä tahansa aihe käy kunhan on kaunis, värikäs, paljon yksityiskohtia. Valokuvat kaupungeista ja luonnosta on tylsimpiä, en osta niitä koskaan. Nyt teon alla Disney aiheisia. Odottaa kolme rustan pyöreää purkkia. Parin vuoden sisällä tehnyt varmaan liki sata palapeliä. Ei vaan enää saa myytyä eteenpäin edes vitosella vaikka itse maksanut jopa 17€ ja postimaksu. Ostan enää käytettyjä halpoja vaikkei niistä tiedä onko kaikkia paloja.

Vierailija
4/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen eniten 1000-palaisia, joskus 500 palan palapelejä. Tykkään Wasgijeista, Disney- ja Muumi-aiheisista ja Falconeista. 

Vierailija
5/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään helpoista palapeleistä. Sellaisia joissa lukee että tekemiseen menee 2 - 4 vuotta. Monesti olen tehnyt sellaisen alle kuukaudessa.

No heh :D

Vierailija
6/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ HALUISIN NÄHDÄ KUN JOKU TONNINN PALAPELI KASATAAN SILLAI HYTKYN HYTKYN HILJAISKS33N OIKEINPÄINVALAMIIKSI.

Korkki kiinni :)

Vierailija
7/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään perheenä yhdessä. Lähinnä tuhannen palan palapelejä. Nyt ollaan tehnyt Disney-aiheisia, kun löysin tosi kauniita, jonkun taiteilijan tekemiä. 

Vierailija
8/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wasgij palapelejä on tullut aika paljon koottua, ovat ihan parhaimpia.

Vierailija
9/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin, mistä tykkään, mutta vastaan: kaapissa muutamia 'vanha maailmankartta' sekä 1000 että 3000 palan palapelejä, jotka ehkä jäävät kokoamatta. Mona Lisaa yritin tehdä, jäi vaiheeseen: liian tummaa liian paljon, ei kärsivällisyys riittänyt.

Siis noiden vastakohtia tykkään tehdä, vähän väriäkin, yksityiskohdat helpottavat kokoamista. Maisemista ja kaupunkinäkymistä minäkään en pidä.

Viimeksi tein pyöreän horoskooppimerkki-aiheisen, sitä oli mukava tehdä, vaikka olikin ehkä liian helppo.

Liimaatteko valmiit palapelit vai kokoatko uudelleen jonkun ajan (vuoden?) kuluttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme