Mikä vika ihmisellä, joka puhuu vain itsestään eikä kuuntele yhtään muita?
Levotonta selitystä omista asioista aidoista ja seipäistä. Muut puhuvat vaikka avantouinnista ja hän päättää alkaa näyttelemään puhelimesta kuvia uusista verhoista, jotka ostanut puhuen muiden päälle! Onko joku nepsyjuttu?
Kommentit (8)
Ihan kuule kusipäisyysjuttu jota esiintyy kaikilla neurotyypeillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut kyllä päälle puhumista ja päsmäröintiä, mutta tämä ei ole sellaista, vaan paljon holtittomampaa ja todella raskasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut kyllä päälle puhumista ja päsmäröintiä, mutta tämä ei ole sellaista, vaan paljon holtittomampaa ja todella raskasta. Ap
Niin olen minäkin ja juuri sellaista raskasta huomioikaa Minut!!!!1!1! tarkoitin kusipäisyysjutulla. Esim. hyvän ystäväni mies joka on ADHD puhuu kyllä päälle helposti mutta yleensä pysyy aiheessa eikä halua huomiota itseensä kuten nuo raskaat holtittomasti huomiota itseensä vaativat tapaukset. Pahimmat tietämäni tapaukset piti jotain jonnin joutavaa monologia omista jutuistaan kun kaikki muut yrittivät aloittaa hiljaisen hetken kuolleen muistolle. Näille raskaille tyypeille ei mikään ole pyhää, kaikissa tilanteissa voi alkaa niistä verhoistaan paasaamaan tai itkemään katkennutta kynttään.
Narsisti.