Ehdotin miehelle tapaamista
Hän vastasi, että ehkä onnistuu ja sen jälkeen hänestä ei ole kuulunutkaan yhtään mitään moneen päivään :D
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ollut eka kerta kun näin käy. Mikä miehiä oikein vaivaa?
Ap
Heitä yhdistää yksi tekijä, sinä. Yksi keskeisimmistä haasteista parisuhteen tai seksin saamisessa on se, ettemme ole haluttavia muiden silmissä. Pystymme kehittämään ja muokkaamaan itseämme. Emme ehkä niin paljoa kuin haluaisimme, mutta jonkin verran kuitenkin. Voimme parantaa itsessämme monia asioita, kuten ulkonäköämme, olemustamme, fyysistä kuntoamme, ryhtiämme, itsevarmuuttamme, sivistystasoamme ja sosiaalisia taitojamme.
Tämäkin aihe menee monilla tunteisiin, sinänsä ihan ymmärrettävästä syystä. Moni kokee suurena vääryytenä sen, että meidän itsemme pitäisi muuttaa jotakin itsessämme siksi, että muut ihmiset ovat niin ahdasmielisiä, etteivät osaa hyväksyä meitä sellaisinaan, kuin olemme.
Nämä jaksavat kuitenkin viestitellä ahkerasti, kehua ulkonäköä ja lähetellä sydämiä. Miksi he toimivat noin, jos nainen ei ole heidän mielestään yhtään kiinnostava ja haluttava? En minä ainakaan ole tekemisissä sellaisten miesten kanssa, joista en ole kiinnostunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Matti ei ole syyllinen, jos Teppo tykkää varastaa naapurin pyykkinarulta pikkareita. Vain ne ihmiset, jotka tekevät ei niin kivoja asioita, ovat syyllisiä, ei heidän viiteryhmänsä.
älä tule tänne pätemään.
kaikki miehet ovat sikoja!
t:feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heitä yhdistää yksi tekijä, sinä. Yksi keskeisimmistä haasteista parisuhteen tai seksin saamisessa on se, ettemme ole haluttavia muiden silmissä. Pystymme kehittämään ja muokkaamaan itseämme. Emme ehkä niin paljoa kuin haluaisimme, mutta jonkin verran kuitenkin. Voimme parantaa itsessämme monia asioita, kuten ulkonäköämme, olemustamme, fyysistä kuntoamme, ryhtiämme, itsevarmuuttamme, sivistystasoamme ja sosiaalisia taitojamme.
Tämäkin aihe menee monilla tunteisiin, sinänsä ihan ymmärrettävästä syystä. Moni kokee suurena vääryytenä sen, että meidän itsemme pitäisi muuttaa jotakin itsessämme siksi, että muut ihmiset ovat niin ahdasmielisiä, etteivät osaa hyväksyä meitä sellaisinaan, kuin olemme.
???????
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yrität liian tasokasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heitä yhdistää itsekeskeisyys ja käytöstavattomuus. Ja tätä kommenttia vaivaa ylimielisyys ja ääliömäisyys.
Minä voin tavata sinut täällä raumalla. T mies 49v.
Jälleen kerran. Kokeile toista alustaa. Seulo miehet Skypen välityksellä. Otat oman aikasi deittailun osalta. Mikäli mies kieltäytyy videotreffeistä etsit uuden. Tosin! Kirjaa ennalta ylös millaista miestä oot hakemassa. Estä välittömästi sellaiset joidenka kanssa tulee 'apua!'- olotila. Täytyykö sunkin tehdä jotain? Ehdottomasti! Satsaa itseesi. Ota mallia virolaisista naisista. Et lähde treffeille metsäläisenä. Tuut huomaamaan merkittävän eron deittien laadussa panostamisen jälkeen. Torista löydät tarvittaessa tykötarpeita. Youtubesta tyylitutoriaaleja. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys +jäänmurtajaksi: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää.K iinnostuksen osoittaminen ei toki aina tuo toivottuja tuloksia, mutta sen avulla ainakin selviää, löytyykö toiseltakin kiinnostusta vai ei. Näin aikaa ei kulu hukkaan, eli ap unohda tämä tapaus...